200 best-paying teams in the world

spursfcs billede

Vi ligger nr. 110 på listen....Foran os ligger følgende klubber i England:

Chelski nr.6, Shitty nr. 10, Man Utd. nr. 16, Liverpool nr. 20, Scum nr. 22, Villa nr. 51, Newcastle nr. 63, Portsmouth nr. 72, West Ham nr. 94

http://sports.espn.go.com/espn/news/story?id=6354899

Faktisk imponerende at vi gør det så godt trods det "lave" lønniveau"

DenFedes billede

Sorry Jacob, men det var dog et misvisende indlæg Smile

Der er jo inkluderet 6 sportsgrene og hvis man nøjes med at kigge på europæiske fodboldklubber, ligger vi nummer 25. Så er jeg pludselig knapt så imponeret og det er vel nærmest et krav, at vi ligger i Top 5 i PL HVER sæson.

spursfcs billede

Forstår ikke hvad du mener...

Det er jo 8 klubber fra PL som i princippet bør ligge over os, da de har et langt højere lønniveau, og således i teorien burde have bedre spillere...Det ville jo så betyde (igen i teorien) at vi burde være glade for en niende plads...

DenFedes billede

Det jeg mener med misvisende er det med 110-pladsen. Det er jo irrelevant, når der også er NFL og den slags på listen. Mht at der ligger 8 hold over os, så må man sige, at der gudskelov er nogen, der i endnu højere grad betaler deres elendige spillere silly money.

Og måske burde vi være glade for en niendeplads Wink

Peter VSs billede

noget der undrer mig ved listen er : 

72 portsmouth EPL  $2,875,947  $55,307

kan ikke forstå dels at Portsmouth bliver listet som EPL og dels at en klub med økonomiske trængsler kan bruge så meget på lønninger, selv hvis tallene er fra sidste sæson virker det underligt.

spurs0804s billede

Peter VS skrev:

kan ikke forstå dels at Portsmouth bliver listet som EPL og dels at en klub med økonomiske trængsler kan bruge så meget på lønninger, selv hvis tallene er fra sidste sæson virker det underligt.

Det må være, da Harry var manager Wink

spursfcs billede

Peter VS skrev:

Tror stadig de betaler en del lønkroner til de spillere som de har solgt. Men enig i at det virker totalt sygt med de lønninger..

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer