App.

Anonyms billede

Har tænkt lidt på det der med at få spurs.dk som en app til iPhone, Androide og WM. Er der nogen som har erfaring, input eller anden Info omkring dette. Tænker bl.a. pris for udvikling, opsætning, indhold etc. Og hvad er stemningen for det?

Kender en som arbejder med udvikling af apps, men ville lige høre lidt om inputs her inden jeg tager fat i ham, måske der allerede er noget under opsejling fra bestyrelsen.

Daugaards billede

Jeg laver lidt web apps engang i mellem (tjek blandt andet www.kongeligaen.dk på din iPhone). Det kunne være meget hyggeligt med en White Hart Danes web app. Jeg har tid fra ca. januar/februar af til at kigge på det hvis der er interesse for det?

I will never go blue, I don't need no guns and I'd rather walk alone! COYS!

Mattrues billede

Spild af penge hvis du spørger mig Smile

skaldes billede

Det er ikke noget vi har snakket om i bestyrelsen.

Jeg må indrømme jeg ikke helt kan se hvad den app skal indeholde, og hvad ideen med den skulle være?

"When Gazza came to the Spurs training ground for the first time got the ball, went round 8 players as if they were not there and then smashed the ball into the net."

Vokuhilas billede

Vi har snakket om muligheden for at lave en mobiludgave eller en app der gør det lettere at skrive i replikboksen, men det skal ikke være noget der er store udgifter ved

Bogges billede

Det er et spændende medie og det de unge vil ha'.

Vi tager det op på næste bestyrelsesmøde.

DenFedes billede

Griner lidt over, at bestyrelsen tydeligvis ikke er enige om, hvad der er diskuteret, eller hvad de vil have Smile

Keep up the good work guys Smile

Lindbergs billede

Med mindre vi har et medlem der gerne vil stå for udviklingen og vedligeholdelse af app'en så er det for dyrt at bruge penge på. Hjemmesiden vises helt fint på alle smartphones og den smule nemmere det vil blive med en app står ikke til måls med de stor udgifter der er forbundet med udvikling og opdatering af sådan en. Min mening Smile

Daugaards billede

Må lige indskyde, at jeg nu ikke havde regnet med at få noget særligt for det. Havde faktisk slet ikke tænkt på nogen som helst form for betaling overhovedet 

I will never go blue, I don't need no guns and I'd rather walk alone! COYS!

Anonyms billede

Min tanke var nu bare at der findes folk som jeg, der stort set kun bruger smartphone og tablet/pads. Og på android kan det diskuteres om der fungere godt nok som det er nu. Jeg har tjekket kongeligaen ud og det ser nu fornuftigt ud.

Og spændende som DF siger at man ikke helt er enige om de ting der bliver talt om i bestyrelsen ydermere spændende at sige at det er en stor omkostning, men ingen har nævnt, hvad det koster......

Og hvis vi allerede har en, som vil gøre og næsten for free, hvorfor så ikke udnytte dette og evt give ham gratis medlemskab?

skaldes billede

Bare rolig. Vi snakker skam sammen og er næsten enige om alt i bestyrelsen Smile

Når du skriver App, så forstår jeg det som en app du downloader i App store, eller Android market? Så det er en selvstændig app ligesom den tottenham f.eks udbyder? Ved ikke om det er mig der har misforstået det?

Vi har snakket om at vi skulle kigge på det med at gøre den til en mobil side, ligesom f.eks Kongeligaen. Vi skal selvfølgelig finde ud af hvordan det fungerer, hvordan det skal være, og helt bestemt hvad det skal koste. 

"When Gazza came to the Spurs training ground for the first time got the ball, went round 8 players as if they were not there and then smashed the ball into the net."

Anonyms billede

Jo, om det er en download app eller en mobilside, tja.....det er vel hip som hap, men det ene udelukker vel ikke det andet. Smile For mig være mere en forespørgsel.

Jeg har for nogle år siden foreslået at vi fik lavet en wap side, som var det man brugte den gang. Nu skal det siges at jeg har arbejdet i 10 år i mobil- og telebranchen, så er jo nok lidt skadet på den konto.

Og som en tidligere skrev, så er det jo det de unge vil have. Smile

skaldes billede

Hehe .. Muligvis en smule:) jeg har meget lidt forstand på det og troede det var meget forskelligt.
Kan du ikke skrible en mail ned med hva du syntes den skal indeholde osv? whd [at] spurs [dot] dk

DenFedes billede

Skalde - du ved at det bare er gas Smile

Anonyms billede

Jo, det kan jeg da godt, men ville det ikke være bedre, hvis man lavede en tråd, med input til ønsker, som folk vil have i til det? For eller kan Yojonas i samarbejde med mig bare lave det og så er der ingen indflydelse fra andre.

Forstå mig ret, der er ikke kun en, som skal have ønsker til noget, der er fælles.

Men muligvis kunne man lave en til betalende og til ikke betalende på samme måde som web-siden her.

Anonyms billede

Er der en eller anden app-udvikler "nørd", der kan og vil bruge sin fritid på at lave en app "chat" til Shoutboksen til iPhone? Og en ordenlig mobilbaseret hjemmeside A la Onside til WHD?

Anonyms billede

Understøtter denne side Tapa-Talk?

bjarkehs billede

Absolut ingen anelse. Heldigvis får vi hjælp af Spursfc til hjemmesiden, ellers ville vi i bestyrelsen være ret så hjælpeløse. Mener at hjemmesiden er lavet i Drupal eller noget i den stil. Ved ikke om det hjælper dig

Anonyms billede

Ok. Ved heller ikke om det hjælper mig. Men vil da høre mit netværk, hvad det betyder.

Kunne være fedt med shoutboxen som app og en bedre tilpasset hjemmeside til mobil og tablets.

atyrapfhs billede

Jeg ved endnu mindre end de fleste, men tænker at det må være rigelig udvikling, hvis vi "bare" (aner ikke hvor omfattende det er) får en bedre visning på mobil/tablet (m.spurs.dk). Der er næppe behov for en egentlig app.

"What is the world coming to when you get a red card and get fined two weeks' wages for calling a grown man a wanker?" Paul Gascoigne

Anonyms billede

atyrapfh skrev:

Jeg ved endnu mindre end de fleste, men tænker at det må være rigelig udvikling, hvis vi "bare" (aner ikke hvor omfattende det er) får en bedre visning på mobil/tablet (m.spurs.dk). Der er næppe behov for en egentlig app.

har jeg også foreslået. Smile

En shoutbox app tror jeg nu også vil være et hit og give mere aktivitet.

har nu heller ikke den store viden omkring det. Men mine mange år i telebranchen har dog givet mig nogle venner med forstand på det. Smile

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer