Billette til andre hold i London , evt. Championship

kofoeds billede

Hej

Min søster og hendes mand skal til London i april. Samme weekend som vi spiller ude med Qpr og Scum møder Blue scum.

De vil gerne se en kamp. Ved I hvordan man kan skaffe billetter til fx qpr-spurs? På diverse hjemmesider koster de over 1100 kr, stykket, og det er jo helt horribelt! Scum-mødet er nok urealistisk at få billetter til.

Hvad med næstbedste række? Er der nogen af jer, der har erfaring med London-hold, der er fede at se? De vil godt opleve lidt stemning. 

Hilsen Kofoed!

COYS

I øvrigt mener jeg, at Emirates bør ødelægges...

spurs0804s billede

Jeg skal med min tipsklub til kampe næste weekend og vi købte til QPR -Wolves via QPR´s hjemmeside til £28 stykket - har de prøvet der? boxoffice [at] qpr [dot] co [dot] uk

arayas billede

Officiele hjemmesider er klart bedst at bruge!

Jeg vil gerne anbefale Charlton og Brentfords hjemmebaner, The Valley (charlton) er rigtig rigtig fed og Griffin Park er så old school at bare stemningen omkring stadion er fed, i øvrigt er Griffin Park det eneste stadion i England der har pubs i alle 4 hjørner af stadion Smile

Og til alt andet end PL kampe kan du købe billetter i "døren"...

Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004

miguel04s billede

Hvis ikke der er mulighed for PL kampene så skal man ned i League One eller League Two. Medmindre man vil tage til Reading mod Crystal Palace, som er den nærmeste kamp i Championship.

i League One er der disse to kampe i den weekend.

Leyton Orient - Yeovil
Charlton - Wycombe

og i League Two er der disse to:

Dag and Red - Crawley
AFC Wimbledon - Torquay

ville personligt vælge at se AFC Wimbledon fordi det er en "supporters club", så regner med god stemning.

miguel04s billede

araya skrev:

Officiele hjemmesider er klart bedst at bruge!

Jeg vil gerne anbefale Charlton og Brentfords hjemmebaner, The Valley (charlton) er rigtig rigtig fed og Griffin Park er så old school at bare stemningen omkring stadion er fed, i øvrigt er Griffin Park det eneste stadion i England der har pubs i alle 4 hjørner af stadion Smile

Og til alt andet end PL kampe kan du købe billetter i "døren"...

Griffen Park er helt klart et fedt stadion at se bold på. Var der for 2 år siden, da de spillede i League 2, stemningen var rigtig god med ca. 5000 tilskuere.

Vi var endda så heldige at nogle lokale fans forærede os nogle billetter til kampen da vi stod i køen til billetsalget Smile

P.s. det var godt nok til familietribunen, men man kunne frit gå over til ståtribunen, hvor der var gang i den.

eastupperblocks billede

Jeg har været inde at se følgende kampe i London udover Spurs's hjemmekampe.

LEYTON ORIENT vs HUDDERSFIELD

CHARLTON vs ASTON VILLA

FULHAM vs BOLTON

AFC WIMBLEDON vs HORSHAM

BRENTFORD vs PRESTON

CRYSTAL PALACE vs IPSWICH

Selvom det jo altid er klasse at være til engelsk bold uanset hvor man er henne, så kan jeg varmt anbefale Brentford og AFC Wimbledon.

Som der bliver nævnt er Brentford det eneste stadion i England med én pub på hvert hjørne... Det er simpelthen en fornøjelse omkring stadion. Intimt og masser af ægte engelsk stemning. Ligger plantet lige midt i hyggeligt boligkvarter... Og stadion er lige i øjet... Pas dog på efter kampen, hvis man tager direkte på pub. Der er mange ældre damer, der er på jagt efter ungt kød Smile .... Der skal man godt nok gå i dækning fra oversminkede druksutter... I hvert fald på den store af pubberne. HE HE...

AFC Wimbledon oser af sammenhold og glade mennesker. Det er tydeligt at mærke at det er en supporters klub. Og imponerende 3000 tilskuere til en 1. runde FA Cup kamp mod Horsham. Dengang var begge hold i 7. række !!! .... Og ligeså imponerende at en stor pub er bygget ind i den ene langside-tribune. Lille AFC Wimbleon butik findes der også og meget mere... Klart et besøg værd.

Men som nævnt er alt jo godt ved at være til engelsk bold... Man kan næsten aldrig blive skuffet.

Alle steder har jeg købt billet på stadion... Bortset fra Fulham vs Bolton. Hvor jeg bestilte på Fulhams officielle hjemmeside inden jeg skulle afsted... Meget nemt og effektivt.

31 kampe med Tottenham: 19 sejre, 4 uafgjorte, 7 nederlag (1 afbrudt kamp  - gæt selv hvilken)

bjarkehs billede

Nu spiller Millwall ikke hjemme den weekend. Men en tur på The New Den er også fedt

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer