Billetter til fodboldkampe i oktober - hvordan bestilles disse nemmest?

Anonyms billede

Hej.

Vi er fire gutter, der skal over og se NFL på wembley d. 27 oktober.

Vi tager til london d. 24 og hjem igen d. 29, og derfor vil vi meget gerne ud og se noget fodbold når vi er der.

Men problemet er, hvordan bestilles billetter nemmest? 

Skal man ikke have medlemsskab for at kunne bestille direkte til eksempelvis Tottenham eller de andre klubber?

Billetpriserne på eksempelvis fodboldbilletter.com og andre steder plejer at være skruet helt op, så vi vil selvfølgelig gerne købe direkte.

Men hvor køber I jeres billetter og hvad er jeres erfaring?

Og er det muligt at købbe igennem WHD?

På forhånd tak for hjælpen Laughing out loud

kcs billede

Jo, det er muligt at købe billetter via den officielle hjemmesiden uden at være medlem (hvis ikke man ønsker det). Dog er det umuligt at få billetter til de store kampe på den måde, men i den periode du refererer til, der møder vi Hull på hjemmebane.

Derfor:

- Opret en gratis bruger på den officielle hjemmesiden.
- Undersøg hvornår billetter sættes til salg for ikke-medlemmer (tickets-on-sales-dates).
- Sid klar på den klokkeslæt billetterne frigives.

På den måde har jeg set hold som Blackburn, Villa, Everton og Wigan på The Lane.

God tur.

Anonyms billede

Nu skriver du at det er svært at få billetter til de store kampe på WHL, men hvis man alligevel vil gøre forsøget, hvordan gøres det så bedst?

min kammerat og jeg står overfor en London tur, og det bedste tidspunkt for os er den sidste weekend i november, hvor vi møder Man Utd.

er det noget med at man kan få et bestemt medlemskab på Tottenham's hjemmeside, så man har øget mulighed for billet, eller kan man måske få billetter igennem spurs.dk?

på forhånd tak!

Stefan Christensens billede

Du kan købe et One Hotspur Bronze medlemskab for ca. 450 kroner årligt. Så får du forkøbsret til alle kampe. Desværre er der rigtig mange, der har den forkøbsret, og derfor er det stadig en kæmpe udfordring at få billetter til de store kampe. Jeg fik tre billetter til forrige sæsons kamp mod Man Utd, men ingen af dem var ved siden af hinanden.

Hvis du SKAL have billetter til præcis den kamp, tror jeg, det er det sikreste at købe gennem en af agenter, du kan finde på nettet. Så får du til gengæld lov at til betale kæmpe overpris.

spursfcs billede

Hvis man har et One Hotspur medlemskort kan man sagtens få billet til alle kampe, men det er rigtigt som Stefan siger, at det er meget svært at få pladser ved siden af hinanden til de store kampe, og så er det selvfølgelig vigtigt at sidde klar i god tid og komme i kø inden de åbner. Har i de senere år fået 4 billetter til både Real Madrid, Manchester U og Scum.

Anonyms billede

Når vi er to der skal afsted, kræver det så to gange medlemskab af one hotspur, eller kan jeg eksempelvis godt købe to billetter?

på forhånd tak!

spursfcs billede

Det kræver et medlemsskab pr. billet.

Anonyms billede

Tak for svaret, har også været inde og kigge på prisen, og er egentlig overrasket over det ikke er dyre når det er en kategori C kamp...

Hvor vil i anbefale at man placere sig på stadion, for at få den bedste oplevelse?

På samme måde som det kræver et medlemsskab pr billet hvis man har et One Hotspur medlemskort, gælder det samme så her? For så skal man godtnok være hurtig hvis man vil sidde ved siden af hinanden...

På hjemmesiden står der at billetterne bliver frigivet til non-members d. 12 september, går ud fra det er denne dato hvor det er muligt at bestille når jeg ikke har et medlemskort..

BillytheYids billede

Sander9700 skrev:

Tak for svaret, har også været inde og kigge på prisen, og er egentlig overrasket over det ikke er dyre når det er en kategori C kamp...

Hvor vil i anbefale at man placere sig på stadion, for at få den bedste oplevelse?

På samme måde som det kræver et medlemsskab pr billet hvis man har et One Hotspur medlemskort, gælder det samme så her? For så skal man godtnok være hurtig hvis man vil sidde ved siden af hinanden...

På hjemmesiden står der at billetterne bliver frigivet til non-members d. 12 september, går ud fra det er denne dato hvor det er muligt at bestille når jeg ikke har et medlemskort..

Hey, Sander, hvad var din oplevelse af denne måde at købe billet på, havde du held til at få billetter?

Anonyms billede

Jeg har endnu ikke købt dem, og er egentlig i tvivl om de bliver frigivet imorgen eller torsdag.

På hjemmesiden står der at billetterne for: members quest on-sale er d. 11 september og non members on-sale d. 12 september..

Men hvilken er den korrekte i forhold til jeg kun har en gratis bruger på tottenhamhotspur.com?

Ud over dette er jeg stadig i tvivl om jeg skal have fire brugere for at kunne købe fire billetter? Og hvis dette er tilfældet, hvad er chancen så for at man sidder sammen?

Og hvornår bliver biletterne sat til salg? Er det kl 24.00 eller er det 12.00 til middag?

Håber I lige kan hjælpe mig med de spørgsmål her i de sidste minutter..! Laughing out loud

På forhånd tak!!

DenFedes billede

Hull er 10.30 dansk tid den 12.9.

Du kan kun købe en billet per bruger og det bliver ganske umuligt at få fire i nærheden af hinanden på general sale.

http://www.tottenhamhotspur.com/tickets/ticket-on-sale-dates/

Anonyms billede

Okay, forsøger imorgen så :) 

Har du, eller andre, erfaring med det? Tænker om det er muligt at sætte sig ned med fire computere med fire brugere og så bestille.. Så bør chancen for at få 2x2 siddepladser være der? Eller?

DenFedes billede

Jeg har ikke selv erfaringer med general sale.

Set ud fra salget af billetter til medlemmer, så bliver det mere end vanskeligt bare at få fire billetter i samme blok. Men fortæl gerne, hvordan det gik Smile

Thielows billede

Hvordan gik det dig, Sander?