billetter til HSV-Dortmund

kcs billede

Hej alle,

OFF TOPIC!!!

Jeg sælger to billetter til HSV-BVB Dortmund, lørdag den 7. marts kl. 15.30. Prisen er 300,- pr. billet (normalpris 400,-). Jeg har billetterne i Kolding. Siddepladserne er på langsiden, lidt ud mod venstre. Lige over, og ved siden af, Hamburgs mest dedikerede fans. Det er et af de bedste steder på Imtech Arena hvad angår stemning. Lad mig høre ved interesse.

VH Kasper

kcs billede

for god ordens skyld - billetterne er solgt.

Daugaards billede

Nu var jeg lidt for sent ude, ville ellers gerne have snuppet dem. Men må man spørger hvordan du har fået fat i billetterne? Gad godt se kampen i Tyskland lignende den.

I will never go blue, I don't need no guns and I'd rather walk alone! COYS!

kcs billede

Billetterne købte jeg via HSV's hjemmeside, den dag billetterne blev frigivet. Jeg har bare en gratis bruger. På samme måde har jeg set kampe som Dortmund-Leverkusen, Schalke-Augsburg, Køln- HSV, HSV-Bremen, Bremen-Schalke etc... generelt ser jeg HSV live 2-3 gange om året, da det er så nemt at køre der til. Nu lyder jeg vist som en bundesliga fan, hvilket jeg ikke er, men Tyskland er et godt sted at se live-bold. Fede stadions, god stemning og det er forholdsvis nemt at få fat i billetter (og tilmed ret billigt). Det kan godt anbefales hvis man, som jeg, gerne rejser rundt og ser fodbold i Europa.

Daugaards billede

Mange tak! Har været inde og kigge på det nu - det ser ud til at være meget ligetil.

kcs billede

Det er meget lige til. Ingen problemer der. Hvis du ikke har været på Imtech Arena før, så vil jeg opfordre dig til at sidde i 20 eller 21 C. Der sidder du på langsiden, men tættest på hjemmeholdets mest hardcore fans. Der er altid god stemning i det område på stadion.

Daugaards billede

Okay, jeg prøver at bestille billetter til kampen mod Wolfsburg. Plejer du at vælge nord-, øst-, syd- eller vesttribunen?

kcs billede

Husker ikke tribunen, men blok 20 eller 21 C...

Daugaards billede

Jeg fandt ud af det og har bestilt billetter til Wolfsburg-kampen til mig og drengene til 20C. Tusind tak for hjælpen! Smile