Jeg har omkring 60 Tottenham trøjer. Blandt dem er spillere som Robbie Keane, Klinsmann, Lennon, Defoe, Ardiles, Ferdinand, Bale, Modric, Adebayor, Berbatov og en masse andre.
Mange af dem kommer netop via auktioner, men jeg har også en indgang til en kit manager i en PL klub, som har skaffet mig en del fine trøjer, mod betaling selvfølgelig. På den måde lykkes det mig at lave en helt unik Premier League samling af én trøje brugt i kamp fra hver klub i 12/13 sæsonen. Det var inspireret af en tidligere formand for QPR, som havde en tilsvarende samling fra 92/93 sæsonen. Den samling var på auktion for et par år siden i London, og jeg blev vildt betaget af den. Så meget at jeg besluttede at forsøge selv at lave sådan en samling.
De gode "røver-historier" er selvfølgelig med i bogen
Meget imponerende og vanvittig hyggelig hobby! Har du en fuld liste på dine trøje eller bare hvilke du har fra Tottenham-spillere? Evt. nogle gode røverhistorier, hvordan du har fået fat på nogle af dem andet end via auktioner? Eller skal man have fat i bogen for at tjekke det?
I will never go blue, I don't need no guns and I'd rather walk alone! COYS!