Det norske supporterblad

18 indlæg / 0 new
Seneste indlæg
Vokuhilas billede

Jonas poulsen har også kommenteret det Jens 

DenFedes billede

Jeg har ikke fået mit - har du glemt adressen igen Peter? Laughing out loud

Hoddles billede

Det er virkelig et lækkert magasin og en fryd at bladre igennem. Er det planen at vi fortsat kan forvente at modtage det??

spursfcs billede

Enig, rigtig fedt blad.

Hvis jeg ellers kan læse rigtigt, så koster det 275 NOK (ca. 220 DKK) at være medlem af Tottenhams Venner, hvilket bl.a. inkludere 6 stk. medlemsblade.. Helt vanvittigt hvad WHD har givet for at lave et medlemsblad og sende det ud imo..

Kunne være man kunne indgå et samarbejde med Tottenhams Venner, således at vi betalte Tottenhams Venner f.eks. 150 kr. pr. medlem for 6 stk. medlemsblade som blev sendt direkte til os fra Norge, og ikke via Peter i Jylland...

Alternativt meldte vi os alle ind i Tottenhams Venner og derudover betalte kr. 50 for medlemsskab af WHD, til drift af hjemmeside etc.

arayas billede

Vi kunne jo også hører dem om nogen af os kunne bidrage til deres blad Smile

Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004

DenFedes billede

Nu har du jo haft rig mulighed for at ændre på "den vanvittige pris", da du selv sad i bestyrelsen Wink

Og et overvældende flertal på generalforsamling vedtog at bibeholde kontingentet på det nuværende niveau, selv med et bortfald af fremstilling af blad. Så det kan der desværre ikke rigtigt pilles ved lige nu. GF besluttede også, at der skal være rigeligt med penge i kassen, og dermed ikke kun til den daglige drift.

I øvrigt ved du næppe, hvad fremstillingsomkostningerne er på det norske blad - det kan snildt koste det ottedobbelte af vores - de har bare 50 gange så mange medlemmer af fordele det på. Så det er en fuldstændig umulig sammenligning at lave.

spursfcs billede

Og så fik du lige rettet dit indlæg, var heller ikke særlig gennemtænkt det du havde skrevet imo.. Var ellers i gang med at give dig svar på tiltale...

Er referatet fra generalforsamling på vej..?

Nu kom jeg jo bare med et forslag om "bare" at købe deres blad, det giver jo den nuværende bestyrelsen tid til andre opgave, nu da vores medlemsblad så endegyldigt er dødt.

Men var det ikke en fin ide at købe deres medlemsblad, og få dem til at sende det direkte ud til vores medlemmer, det vil jeg da også tro de vil være interesseret i..? Så har de jo endnu flere "medlemmer" at fordele udgifterne på..

DenFedes billede

Det var skam helt gennemtænkt - er så træt af din kritik af bestyrelsen på punkter, som du selv kunne have gjort noget ved, da du sad der...

Bjarke har lovet, at referatet kommer op i morgen.

Og som jeg læste det, så foreslog du, at vi sendte de fleste kontingentpenge til Norge og kun beholdt til den daglige drift. Det er det, der ikke kan lade sig gøre.

spursfcs billede

DenFede skrev:

Nu har du jo haft rig mulighed for at ændre på "den vanvittige pris", da du selv sad i bestyrelsen Wink

Så fik du lige rettet noget af teksten tilbage igen...

Det snart mange år siden at jeg var med i bestyrelsen, og da var interressen for at skrive i bladet også væsentlig større end de sidste mange sæsoner. Men det var da også en vanvittig pris da jeg var i bestyrelsen, dog er udgiften til porto steget eksplosivt de senere år.

For det anden så skrev jeg følgende 10/5-2015 efter forrige bestyrelsesmøde, så har tidligere nævnt at jeg synes det var et vanvittigt beløb.

spursfc skrev:

Meget fint arrangement, stor ros til bestyrelsen herfra.

Jeg havde egentlig tænkt mig at bringe det op til GF, men fornemmede at folk egentlig bare ventede på Mabbsy (mig selv inklusiv Wink )

Så hermed nogle forslag til bestyrelsen:

1. Man kunne nøjes med at udsende et medlemsblad pr. sæson i forbindelse med udsendelse af medlemskort og medlemsgave. Alternativt kunne man fremsende 2 medlemsblade via email, og som online "avis" her på hjemmesiden. Alt foregår snart elektronisk i vores samfund.

2. Brug de sparede ca. 30.000 kr. på at lave lignende arrangementer som med Mabbsy, enten her i DK, eller alternativt i forbindelse med en fællestur. Det er sådan noget der skal til, før at vi kan lokkes til..

3. Brug penge på at vi kan få et bedre forum her på hjemmesiden.

4. Mere synlighed, som jeg nævnte for Bjarke, det ville være rart hvis medlemmerne kunne følge med i hvad der foregik til bestyrelsesmøderne. Her tænker jeg at I bør uploade referater fra bestyrelsenmøderne, det vil også være medvirkende til at I indimellem kunne spørge medlemmerne om vores meninger/holdninger. Ved godt at der bliver rundsendt nyhedsbreve, men jeg synes ikke der sker noget ved at orientere endnu mere.

5. Der har været en del rygter om at man ville lukke replikboksen.. Det synes jeg jo som bekendt er et skidt træk såfremt det er sandt.. Lav i stedet nogle meget mere klare regler til hvordan man ønsker at replikboksen skal bruges, og slå hårdt ned på dem som ikke følger de regler. Kan godt se at det ofte bliver en børnehave, og så er det trods alt bedre at få flyttet den børnehave til forum.

6. Få gang i den webshop som jo ligger klar til brug.

spursfcs billede

DenFede skrev:

Det var skam helt gennemtænkt - er så træt af din kritik af bestyrelsen på punkter, som du selv kunne have gjort noget ved, da du sad der...

Bjarke har lovet, at referatet kommer op i morgen.

Og som jeg læste det, så foreslog du, at vi sendte de fleste kontingentpenge til Norge og kun beholdt til den daglige drift. Det er det, der ikke kan lade sig gøre.

"Helt vanvittigt hvad WHD har givet for at lave et medlemsblad og sende det ud imo.."

Det er da lige så meget en kritik som går mange år tilbage også mens jeg var i bestyrelsen, men det er jo kun blevet dyrere og dyrere pga. porto. Måske du skulle lægge gammelt nag på hylden, og så blot læse hvad jeg skriver.

Er ret sikker på at de fleste medlemmer vil være med til at få 6 stk. trykte medlemsbladet fra Tottenhams Venner for f.eks. (150kr.).  Hvad skal vores kontingent ellers bruges til..?

Og det kan da sagtens lade sig gøre, det kræver vel bare en ekstra ordinær generalforsamling til at beslutte det.

alfieconns billede

Nå, okay, godt Jonas. Stadig imponeret over bladet, har heldigvis fået over 50likes for at takke for det. De skal sandelig vide, vi værdsætter det. 

DenFedes billede

Jeg tror, st det er rimeligt tydeligt, at den eneste, der bærer gammelt nag, er dig Laughing out loud

Min pointe er, at det klinger lidt hult at kritisere bestyrelsen for at bruge penge på et blad, når du selv, over lang tid, har haft indflydelse på det. Ligesom din kritk vedr. hjemmesiden, som du selv var med til at få lavet. 

Anyways, den her tråd handler om medlemsbladet. Du vil kunne få nogle af dine spørgsmål stillet, når du ser referatet. Men som nævnt, så GF at nedstemme bestyrelsens forslag med argumentet om, at der skulle være penge i kassen til at lave arrangementer o.lign. 

Hvis du ville have haft dine forslag (som nærmest alle er implementeret allerede) behandlet på generalforsamlingen, skulle du have indsendt dem som forslag efter indkaldelsen eller være dukket op, så vi kunne have taget det under evt. 

DenFedes billede

Og det med evt. rettelser i indlæg er jo desværre, det der kan ske, når indlæg krydser hinanden.

bjarkehs billede

Jeg har ikke skrevet referatet endnu.  Men bare rolig. Der går ikke flere år som jeg nogensinde har taget mig. Men jeg når det, når jeg kommer til det. Det er noget jeg gør i min fritid...

Tommys billede

Jeg har også få mit magasin bladet super fedt må jeg nok sige håber også at vi få det igen :-) 

Benny Petersens billede

Jeg har skrevet til blad-mailen om manglende blad samt kontingentindbetaling. Kan nogen sige om der er noget på vej.

DenFedes billede

Prøv engang at skrive til whd [at] spurs [dot] dk, så tager vi den der

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer