FM 2014 - erfaringer

DenFedes billede

Denne her går primært ud til dem, der allerede har fået fingrene i FM 2014 BETA.

Hvordan går det? Hvordan stiller I op? Hvem har I købt, solgt osv.?

Jeg har solgt Naughton for 3,5m til Newcastle og købt Adam Henley fra Blackburn - ellers har jeg ikke handlet.

Jeg stiller op i noget, der kan betegnes som en 4-1-1-3-1 opstilling (GK, DL, DC, DC, DR, DMC, MC, AML, AMC, AMR, ST), og den optimale opstilling er Lloris, Rose, Verts, Daws, Walker, Sandro, Paulinho, Chadli, Lamela, Townsend og Soldado. Især Soldado og Townsend er godt spillende med masser af mål og assists.

Ligger nummer 1 efter 7 kampe og er naturligvis i gruppespillet i EL.

bjarkehs billede

DenFede skrev:

Ligger nummer 1 efter 7 kampe og er naturligvis i gruppespillet i EL.

Show off

SvenneSvends billede

Kan du ikke post nogle stats af tottenham spillerne ? Smile

Har læst at Bale er den spiller i FM som er gået mest op i stats og han er blandt en af de bedste spiller i FM14.

Dribbling from 16 > 18
Crossing from 15 > 17
Finishing from 14 > 17
Longshots from 10 > 17
First Touch from 15 > 17
Free Kick Taking from 16 > 18
Off The Ball from 14 > 16
Flair from 11 > 16
Creativity from 13 > 16
Strength from 13 > 16

DenFedes billede

Sagde du ikke Tottenhamspillere???

SvenneSvends billede

Jo?

DenFedes billede

Nåeh, det var bare siden du nævner Bale...

superspurss billede

Jeg synes det er svært at få holdet til at fungere... Jeg er ikke kommet super langt (ca 10 ligakampe inde), men synes ikke ligefrem at holdet bare spiller... Euro league er dog gået fint indtil videre..

Jeg har hentet Jordi Alba i Barcelona til lidt over 20, og han gør det faktisk rigtig fint.. Synes transfermarkedet er svært, og der er få spillere tilgængelige, som virkelig kan styrke holdet.. Jeg har derudover fået solgt Ade til Liverpool for 7,5, men betaler stadig lidt af hans løn..

jeg stiller op meget lig virkeligheden, en bagkæde (dog med en del skader pt.) bestående af alba, JV, Kaboom og walker.. Foran dem ligger sandro og Paulinho med erikson lige foran.. Kanterne har også været ret skaldede, men tror at udgangspunktet hedder lennon og lamela og så Soldado på toppen...

Hvordan har jeres erfaringer været med skader, for jeg synes lidt at vælte i dem?

- Ceterum censeo Emirates esse delendam

SvenneSvends billede

DenFede skrev:

Nåeh, det var bare siden du nævner Bale...

Tænkt det var sjovt at viste hvor meget han er gået op i stats efter en god sæson og han er blandt de bedste spiller:)

Omkring skader så har jeg samme problem, men syns altid det er et problem man har i FM Smile

DenFedes billede

Jeg får i hvert fald brugt en masse spillere, for de bliver godt nok hurtigt trætte, synes jeg.

Highroad748s billede

Har hentet Leonardo Daimaio og Luke Shaw, det er super gode for mit hold. 

Golics billede

Det er super fedt at spille som Tottenham, vores trup i FM er voldsomt god. Lamela og Chadli har lavet 16 assists til sammen i 20 kampe. Soldado har scoret 22 mål i 20 kampe. Eriksen har lavet 8 assists. 

Det er fantastisk at spille boldbesiddelse, som AVB jo prøver at praktisere! 
Jeg har kun hented Luke Shaw, og har cementeret mig på første pladsen, 5 point foran Chelsea og City der begge har lige point. 

Soldado er så nu gået hen og blevet skadet i 3 uger, men jeg smed Ade ind og han scorede 4 mål i hans først PL kamp i sæsonen mod Norwich, og lavede to mod saints i næste kamp Laughing out loud

Gid Tottenham ville spille som mit FM hold gør, for hold nu fast hvor er vores nyindkøbte spillere dygtige.

Mht. skader synes jeg generelt at de skader der har ramt mig har været med lange og irriterende, hvilket har resulteret at jeg har sænket kamptræningen, det har jeg fundet ud af, er især vigtig i vinterperioden. Spillerne bliver dog hurtig trætte, og jeg er nogle gange i vildrede når Walker er træt op til en kamp mod et tophold, som tvinger mig til at bruge Naughton. Til sommer køber jeg en klasse HB der kan kæmpe med Walker. 
Har indtil videre haft Rose ude i 3 uger. Eriksen i 1 måned. Lennon 2 uger. Soldado 3 uger. Capoue 2 måneder. Men jeg føler mig ærlig talt ikke særlig ramt, fordi truppen netop har så stor bredde

PS: 

Barca har budt 295 mil for Sandro

Monaco har budt 95 mil for Rose (forresten højeste gennemsnitsrating i ligaen)

Real har budt 85 millioner på Chiriches 

So you could say that things are getting pretty serious Wink

Et godt tip til dem der har i sinde at begynde: Man kan få en Lewandowski for små 195 millioner kroner idet at hans transfer til Bayern ikke er endegyldig i spillet endnu. Fik ham til mit Roma hold, og han er vanvittig!

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer