Fodbold tur, for fodboldens skyld!

arayas billede

Hil Gutter...

Min interesse for fodbolden og dens kultur er som flere her ved noget der fylder en hel del for mig. Det har kastet en del artikler om andre klubber af sig og jeg har arrangeret en hel del Spurs ture igennem årene, men også ture til andre hold. Nu er tiden kommet hvor alle mine unger er blevet gamle nok til at jeg bliver lidt mere "rejse aktiv" igen, selvom jeg de sidste 4 år har været afsted 17 gange er det ikke helt nok Wink

Jeg håber selvfølgelig på at vi kommer i Money League igen og vi på den måde kan komme på turer på niveau med de legendariske Milano ture for et par år tilbage men jeg har nu også en anden idè jeg har haft lyst til at leve ud længe og nu skal det være!

Min idè er at lave en 3½-4 dages tur til London i de dage hvor der spilles play off fra football League på Wembley som der bliver i netop disse dage.

Jeg har snakket med både en billet agent (hader den slags) og F.A via mail og det lader absolut til at være muligt at få enten billetter eller være en del af en "loge" til alle 3 kampe. Turen vil altså indeholde 3 overnatninger på eks. Royal National og 3 kampe på Wembley, alternativt kunne mand tage 2 play off finaler og en Spurs kamp hvis det falder ud som eks. i denne sæson, men næste år er VM år så det er svært at vide hvordan det falder ud. Mit bud er at det kan arrangeres for omkring 5000.kr (inclusiv fly) men det er kun min fornemmelse og sammenligning med hvad det ville koste med de priser jeg har fået i år.

Da det skal arrangeres i god tid (ja ja ikke allerede hæ hæ) synes jeg bare jeg ville give jer Spurs drenge en mulighed for at tage med, så hvis det har interesse så skriv her og har i spørgsmål så skriver i også bare Smile

COYS

Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004

Vokuhilas billede

Lyder rigtig spændende Friis. Kunne sagtens finde på at hoppe med på sådan en tur. Du har jo også brug for en der kan hjælpe med at slæbe dig på stadion .

skaldes billede

Jeg kunne også godt være frisk.. Med jer to er der jo garanti for god selskab.

"When Gazza came to the Spurs training ground for the first time got the ball, went round 8 players as if they were not there and then smashed the ball into the net."

ccs billede

Kan jeg bestemt også godt lokkes til Smile
Aller helst selvfølgelig krydret med en Spurskamp ! Smile

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer