Football Manager 2014 - Preorder

spursfcs billede

Dem som er hurtige kan bestille Football Manager 2014 (PC&MAC) incl. Beta adgang. for 215 kr. Jeg har tilmed fået af vide at det er den nordiske version..

Tilbuddet gælder de næste 40 min.....

https://www.coolshop.dk/pricematch/activate/b79d1049d7f14e76bb8fabab63b27765

jonaspoulsens billede

Super. Tak for info.

Er bestilt nu.

DenFedes billede

Nåede det også lige Smile

Takker!

Highroad748s billede

Jeg har også bestilt det.

Ku være fedt hvis man ku spille det online mod hinanden men sikkert for svært at planlægge.

DenFedes billede

Mjaeh, det kunne jo måske godt koordineres - enten her eller på WHDs FB-side

DenFedes billede

Men vi kan jo ikke alle sammen være Tottenham Laughing out loud

I gamle dage spillede jeg Championship Manager med en flok gutter, og det lykkedes faktisk at være 6-7 stykker, der holdet med 6-7 forskellige hold.

Tror vi var Tottenham, City, United, Liverpool, Arsenal, Newcastle og så et mere.

Thespursflights billede

Kan også købes her til samme pris 215kr.

http://www.oneplay.com/download/details/11178_Football_Manager_2014__PC__amp__MAC__incl__BETA_access 

spursfcs billede

Thespursflight skrev:

Kan også købes her til samme pris 215kr.

http://www.oneplay.com/download/details/11178_Football_Manager_2014__PC__amp__MAC__incl__BETA_access 

Ja, det er dog ikke Nordic versionen..

DenFedes billede

Hvad er forskellen? Muligheden for dansk sprog?

spursfcs billede

Ja muligheden for dansk sprog - ved dog ikke om der er andre forskelle.

jonaspoulsens billede

Var det ikke i dag at vi skulle kunne spille spillet. Der er jo 14 dage til release??

DenFedes billede

Jo, jeg har heller ikke hørt noget.

Kan se, at de der har bestilt gennem Sortitoutsi har fået adgang.

EDIT: Vi skal selv ind på coolshop.dk og aktivere det. Du skal logge på din konto. der finder du en aktiveringskode, som du skal bruge på Steam.

jonaspoulsens billede

Tænkte det nok. Kan bare ikke huske mit kodeord. Har bedt om nyt men har ikke modtaget det Sad

Har skrevet med dem, men de holder vist fyraften.

arayas billede

Din kode står i din ordre bekræftelse Jonas, men hvor den skal sættes ind kan jeg ikke finde Sad

Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004

DenFedes billede

Der var nu ikke nogen kode i min mail, men never mind.

Jeg loggede som sagt på min konto på Coolshop og gik ind under downloads. Der fandt jeg aktivereringskoden.

Så åbnede jeg Steam og klikkede på plusset nede i venstre hjørne. Tilføj spil - hedder den det?

Her kunne jeg så paste aktiveringskoden fra Coolshop ind.

kofoeds billede

Er spillet en klar forbedring ift 2013? 

I øvrigt mener jeg, at Emirates bør ødelægges...

filips billede

Wuhhuuuu, så er jeg igang med at downloade spillet på Steam! Glæder mig som en lille dreng juleaften!
Til dem som ikke nåede at hente det billigt hos coolshop, kan det hentes på linket herunder til 269,- inkl. beta access og med dansk sprog!

http://www.playgames.dk/football-manager-2014-pcmac-inkl-beta-adgang-p-9...

Eriksen-sen-sen he is tottenhams 23,
Eriksen-sen-sen he was revived by Timmy,
To the left, to the right,
He's our midfield dynamite,
When he plays in lillywhite,
He makes Özil look shite!

Thespursflights billede

Der er mange små ekstra detaljer, specielt den udvidet taktik er fordelagtig, men mange af de nye detaljer er ikke "store" fremskridt...  Som altid synes jeg dog at det er småpengene værd:)

DenFedes billede

Jeg synes, at der er sket mange små, men mærkbare ændringer.

DenFedes billede

Vil lige sige til dem, der har købt digitalt, at BETAen udløber i morgen.

Spillet burde opdatere automatisk via Steam, men det er ikke sikkert. I så fald burde du enten modtage en mail med en ny aktiveringskode fra sælger eller og skal du selv ind på sælgers hjemmeside og finde koden under din profil.

jonaspoulsens billede

Var inde på coolshop og finde min kode (anden kode) som aktiverede selve spillet (ver 14.0.2)

Så er up and running