Lørdag kl 14: Indendørs 2v2-bold, kl 16: Indendørs tv-bold: Wolwes-Spurs på Krølben

Spureds billede

Lørdag kl 14:

- Indendørs 2v2 bold i Grøndalcenteret. Vi skal blot være fire personer. 2v2 betyder 2 versus 2. Man spiller i et bur a la squash bane. Det er herre sjovt og herre svedigt.  Koster ca 25-30kr pr mand, måske lidt mere, kommer an på antallet af deltagere og hvor lang tid vi spiller. Hvis du kan li' at spille bold og har mulighed for at være med så kom - det er virkelig mega-sjovt.

Lørdag kl 16:

- wolwes - Spurs på Krølben

Nogen, der har lyst???

Chantelous billede

Hvis jeg boede tættere på. Var jeg klar Smile

rammys billede

Argh, jeg kan ikke på lørdag! Ellers fedt koncept - selv om jeg nu mere er til 5v5 eller god gammeldaws 7-mands på ægte græs...

STEIMERs billede

Vil bare sige jeg har prøvet det , det er rigtig sjovet.

Flashps billede

Skal vi spille som et hold af 4 spillere så, eller hvordan? Smile Jeg kunne sagtens være frisk nemlig.

Chantelous billede

Tror meningen er at man spiller 2 mod 2 Smile Og så alt efter hvor mange der møde op, laver man vel flere 2 mands hold som spiller på skift mod hinanden af.. måske 10 minutter?

alfieconns billede

Hvor mange af jer blev forhindret i at komme i lørdags, fordi politiet havde afspærret den indre by? Var det derfor, der var så pauvert et fremmøde? Eller har folk ikke vænnet sig til det nye sted?? 

Spureds billede

Krølben er efter min mening helt klart bedre end Sporten. Desværre blev min lørdag #%@@£$£$ Desværre er jeg børneramt mod Liverpool... måske kan jeg stikke af. Den kamp vil jeg gerne se Smile Come on you spurs

DenFedes billede

Jeg ved, at der var flere, der ikke ikke kunne komme frem pga politiet.

Og så er der garanteret også nogen, der lige skal fordøje de to nederlag mod Manchesterholdene.

Og så er der os med børn, der desværre ikke kan nå frem hver gang.

Men jeg er på plads mod Liverpool (med forbehold for force majeure)

bjarkehs billede

Jeg kommer også mod Liverpool. Mit fravær skyldtes primært at jeg troede vi spillede søndag! Ved at Hannibal og Rune ikke kunne nå frem

Chantelous billede

Er mega trist over at det er så langt væk fra hvor jeg bor Sad

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer