London/pubguide inden Spurs kamp

Elkjaers billede

Jeg har simpelthen været så heldig, at min kone i fødselsdagsgave har foræret mig billetter til Spurs-Arsenal.

Da det er første gang jeg skal over og se Spurs spille vil jeg i den forbindelse høre om der er nogle herinde, som kan give mig nogle gode råd: hvilke pubber er gode at besøge på kampdagen og er der andre ting der er gode at vide etc.?

En kamp med Tottenham - og hvilken en Spurs-Arsenal 2. oktober 2011 2-1

spursmans billede

der er jo en dicideret pubguide her på sitet - brug den

spurs0804s billede

spursman skrev:

der er jo en dicideret pubguide her på sitet - brug den

Den dækker bare ikke London Wink

DenFedes billede

Nej, det var en af de ting, der døde ved overgangen til den nye side Sad

Mht. pubs, så ligger der jo masser lige omkring stadion. Mange herinde har af en eller anden årsag en stor kærlighed til Bricklayers. Personligt synes jeg, at det er et rædsomt sted. Jeg foretrækker Bell & Hare lige ved siden af stadion eller The Bill Nicholson, der ligger lidt omme bag stadion.

Shoppen er pakket både før og efter kampen, så der er ikke rigtigt nogen facitliste der.

Et klart must er dog en burger ved en af de mange stande omkring stadion - husk ost og de bløde løg! Smile

Damn! Nu glæder jeg mig endnu mere til fællesturen!

eastupperblocks billede

DenFede skrev:
Nej, det var en af de ting, der døde ved overgangen til den nye side Sad Mht. pubs, så ligger der jo masser lige omkring stadion. Mange herinde har af en eller anden årsag en stor kærlighed til Bricklayers. Personligt synes jeg, at det er et rædsomt sted. Jeg foretrækker Bell & Hare lige ved siden af stadion eller The Bill Nicholson, der ligger lidt omme bag stadion. Shoppen er pakket både før og efter kampen, så der er ikke rigtigt nogen facitliste der. Et klart must er dog en burger ved en af de mange stande omkring stadion - husk ost og de bløde løg! Smile Damn! Nu glæder jeg mig endnu mere til fællesturen!

Men hold lige øje med spytklatter fra den meget højtråbende burgersælger bag stadion... De kan ha' tendens til at lande side om side med ost og løg Smile ... Kun én uge til jeg skal afsted til Liverpool-kampen DenFede... Skal nok drikke lidt ekstra pints og snuppe en burger eller to.

31 kampe med Tottenham: 19 sejre, 4 uafgjorte, 7 nederlag (1 afbrudt kamp  - gæt selv hvilken)

Spureds billede

Lørdag kl 14:

- Indendørs 2v2 bold i Grøndalcenteret. Vi skal blot være fire personer. 2v2 betyder 2 versus 2. Man spiller i et bur a la squash bane. Det er herre sjovt og herre svedigt.  Koster ca 25-30kr pr mand, måske lidt mere, kommer an på antallet af deltagere og hvor lang tid vi spiller. Hvis du kan li' at spille bold og har mulighed for at være med så kom - det er virkelig sjovt.

Lørdag kl 16:

- wolwes - Spurs på Krølben

Nogen, der har lyst???

Elkjaers billede

Tak for tipsene.

Det lyder helt sikkert som om at jeg skal prøve en af de burgere - uden spytklat vel og mærke.

Er det på de samme pubber at der også er gang i den efter kampen eller sker der også noget centralt i London?

En kamp med Tottenham - og hvilken en Spurs-Arsenal 2. oktober 2011 2-1

eastupperblocks billede

Elkjaer skrev:

Tak for tipsene.

Det lyder helt sikkert som om at jeg skal prøve en af de burgere - uden spytklat vel og mærke.

Er det på de samme pubber at der også er gang i den efter kampen eller sker der også noget centralt i London?

Efter kampen er der også godt gang i pubberne ved stadion... Der er jo tit en senere lørdags- eller søndagskamp der kan ses på tv/storskærm på pubberne...

I central London er der tonsvis af pubber... Det er umuligt ikke at finde en fyldt pub i weekenderne. Så du har rigeligt at vælge imellem... Hvis det er sportsbar, så ligger der én 2. etagers sportspub lige rundt om hjørnet ved Trafalgar Square.. (Spørg bare en af de lokale om vej, når du når dertil..).

31 kampe med Tottenham: 19 sejre, 4 uafgjorte, 7 nederlag (1 afbrudt kamp  - gæt selv hvilken)

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer