Mållinjeteknologi - Godt eller dårligt???

Anonyms billede

Hvad er jeres holdning til den nye Mållinjeteknologi?

Er det en start på en ny tid hvor dommeren i sidste ende vil blive skiftet ud til fordel for teknologi? Er dette godt eller dårligt?

Der hersker dog ingen tvivl om at det er et værktøj. der vil gøre arbejdet lettere for dommerne i udslagsgivne situationer.    

Daugaards billede

På tide! Og nej, der vil stadig være de dejlige dommerskøn med indkast der går den forkerte vej, målspark der skulle have været hjørne, offsides der bliver fejlbedømt - det er nu stadigvæk en del af charmen ved fodbold. Men jeg synes noget så udslagsgivende som mål eller ikke-mål skal være i orden. Senest Mata (den lille spanske saco), der får tildelt et mål selvom den ikke var over stregen. Og som Spurs-tilhængere er vi vil alle enige om, at det er det rene, retfærdige spil vi helst vil se og ikke fusk!

Iøvrigt kan jeg slet ikke se hvordan man kunne proppe mere teknologi ind i spillet ved f.eks. offsides osv. Så det tror jeg nu ikke man skal være så bange for! COYS!

I will never go blue, I don't need no guns and I'd rather walk alone! COYS!

DenFedes billede

Jeg kan slet ikke finde noget dårligt ved det....

Anonyms billede

Det eneste dårlige er vel at det først er oppe at køre fra omkring december, så vi har lige en halv sæson, hvor vi stadig vil blive snydt. Wink

spursfcs billede

Det eneste rigtige - fatter dog ikke det først er i år 2012/2013 at man får det indført. Man har vel haft det i tennis i 10år?

eastupperblocks billede

Det kan kun være godt.... Et mål er et mål... Enten er den over linjen eller ej... Det er ikke en vurderingssag som et rødt kort, frispark eller lignende... Det er faktum. Og det skal sgu belønnes HVER GANG et hold scorer.

31 kampe med Tottenham: 19 sejre, 4 uafgjorte, 7 nederlag (1 afbrudt kamp  - gæt selv hvilken)

ccs billede

eastupperblock skrev:

Det kan kun være godt.... Et mål er et mål... Enten er den over linjen eller ej... Det er ikke en vurderingssag som et rødt kort, frispark eller lignende... Det er faktum. Og det skal sgu belønnes HVER GANG et hold scorer.

Spot on east   

Teknologien har været der i årevis - og skulle have været indført for 10 år siden havde det ikke været for gammelmandsklubben i FIFA og UEFA ... men bedre sent end aldrig ...

Min eneste frygt er, at vi langsomt men sikkert glider mod "amerikanske tilstande" a la NFL, hvor der er "overdommere" der kan stoppe kampen og gennemse sekvenser i langsom geng. inden spillet sættes igang igen .... skulle vi, gud forbyde det, komme dertil, SÅ mister fodbolden sin sjæl

Anonyms billede

største forskel er at amerikansk fodbold er afbrudt efter hvert play uanset så ændrer ikke flow, det er noget andet med fodbold. desuden kan det klares med en der sidder og kommunikerer direkte med dommeren så der er bedst muligt flow. er ikke nervøs

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer