Nu vågner FA endelig op ! .. Tak til Spurs og Harry Kane.

eastupperblocks billede

Langt om længe rører FA på sig vedrørende manglen på engelske spillere og talenter der får chancen i PL. Og det takket være Spurs' arbejde denne sæson med de unge englændere og Harry Kane's gennembrud. Jeg håber så meget vi fortsætter stilen. Vi kan være stolte af dette Wink ... "FA Chairman Greg Dyke will argue that there are more Harry Kanes and Ryan Masons ready to come through the system if only the Premier League clubs can clear a pathway for them."  - FA's planer: http://m.bbc.com/sport/football/32024808

31 kampe med Tottenham: 19 sejre, 4 uafgjorte, 7 nederlag (1 afbrudt kamp  - gæt selv hvilken)

arayas billede

Det var dog fantastisk læsning, havde ikke regnet med de ville, og kunne, stramme HG reglen så meget, men skønt med kunstigt åndedræt til den døende kultur... hvad bliver det næste, ståpladser? :) 

Tør slet ikke tænke på hvilke summer en spiller som Alli vil blive købt for om 5 år, klubberne skal jo bruge 1 milliard om året på èt eller andet....

Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004

eastupperblocks billede

Og se her.... Vi er faktisk tvunget til at rense ud i truppen og køre en mere ung talentlinje.. Vi hører til de hold der lige nu skal skifte ud for at opfylde den nye kvote foreslået af FA ... Vi bruger max på 17 ikke home-grown spillere i truppen... Og hvor mange er dem er profiler for os ??? Bekymrende... Så håber Poch fortsætter med at sortere fra... http://www1.skysports.com/football/news/11675/9774272/fa-home-grown-rules-man-city-arsenal-chelsea-would-lose-players

31 kampe med Tottenham: 19 sejre, 4 uafgjorte, 7 nederlag (1 afbrudt kamp  - gæt selv hvilken)

Thomas91s billede

Jeg kan nemt vælge 5-6 stykker af dem man kan kaste ud.

At vi bruger pladserne på 2-3 valg i målet og 2-3 valg i angrebet er hul i hovedet Smile, hvis man skal tænke i de nye perspektiver.

Derudover så jeg os gerne vi fik offloadet de spillere som ikke engang er udtaget når vi stiller i stærkeste såfremt de er overbetalte udlændinge.

Der skal være mere plads til egne talenter. 

Ligeledes mener jeg os vi burde kunne give plads til en engelsk keeper som 3 valg som minimum.

Thomas91s billede

Jeg kan nemt vælge 5-6 stykker af dem man kan kaste ud.

At vi bruger pladserne på 2-3 valg i målet og 2-3 valg i angrebet er hul i hovedet Smile, hvis man skal tænke i de nye perspektiver.

Derudover så jeg os gerne vi fik offloadet de spillere som ikke engang er udtaget når vi stiller i stærkeste såfremt de er overbetalte udlændinge.

Der skal være mere plads til egne talenter. 

Ligeledes mener jeg os vi burde kunne give plads til en engelsk keeper som 3 valg som minimum.