Ny her på siden.

Hypers billede

Hejsa

Ville lige sige dav da jeg er ny her på siden. Kan fortælle jeg er fra Næstved, Sydsjælland.. Er en 29 årig knægt, som til dagligt studere Idræt.

Har været fan af Tottenham siden midten af 2009.. Der var bare et eller andet som jeg faldt for. Lige præcis ved jeg ikke. Men deres spille stil og evne til at overraske tiltalte mig rigtig meget. Har ellers altid været stor AC Milan fan, men da klub er bare blevet et samlings sted for fodboldens bøller.

Ellers står den på 1 divisions fodbold (Forhåbentligt også næste år) her i Næstved. Smile

Skal for første gang se Tottenham live d. 31 Jan mod Wigan.

Har lige bestilt fly og kamp billetterne.. Det ser jeg sq frem til.. Glæder mig som en lille dreng til jul!

Nogen af jer der skal afsted?

Ha det godt derude..

Bogges billede

Hej Jacob/Hyper.

Velkommen til. Vi har flere medlemmer fra Næstvedegnen, og sågar en meget trofast Næstvedfan.

God fornøjelse til januar. En tur til White Hart Lane er altid en fantastisk oplevelse.

Der er altid nogle fra klubben derovre.

COYS

jonaspoulsens billede

Stort velkommen og rigtigt god tur til WHL. For stadig kuldegysninger hver gang jeg træder ind på stadion, selvom jeg har været der en del gange efterhånden, så glæd dig

Hoddles billede

Velkommen til Hyper! Glæd dig til at komme på the lane, det er fantastisk og med Wigan som modstander plejer det jo at blive målrigt

Iøvrigt strømmer fansne da godt nok til i disse år, jeg kender en del jeg ikke anede havde noget hold i England, der pludselig elsker spurs.  Og der er vel og mærke tale om folk der er over 25 år.

Det er jo lækkert med masser af fans og støtte, så må vi bare håbe at de nye bliver ved at bekende kulør og er lige loyale når vi igen spiller som et pund pølser og Bale er solgt til shitty for en £antasimilliard..

Hvordan er det med WHD, kan vores succes aflæses i medlemstilgangen?

ccs billede

Velkommen til Hyper

Det er super med endnu en Spurspatriot med bopæl i Næstved .. har til tider følt mig lidt alene her på Sydsjælland .. Smile Vi kan forhåbentlig følges til nogle fællesarrangementer etc. i fremtiden .. Lidt sjovt at du nævner AC Milan - jeg var så heldig sammen med en halvstor flok her fra forum at være i Milano to gange til CL bold i sidste sæson ... og jo bla. med en sejr over Milan til følge  Så intet at sige til at du har valgt lillywhite teknisk brilliant fodbold fremfor en italiensk cocktail af skuespil og svinestreger ..

COYS / CC