Ny på sitet

Anonyms billede

Heysa allesammen Smile

Besluttede mig endelig for at melde mig ind her og bliver nok også snart medlem i WHD Smile
Synes hjemmesiden er I top - helt ligesom vores hold bliver i den kommende sæson (my fingers are crossed) :-)

Anyway, så har jeg et spørgsmål. Der står at krølben er stamstedet i KBH, men viser de alle Spurs kampe så?
Hvis ja, er jeg helt sikkert på plads når fløjten lyder :-)

Ser frem til at lære WHD at kende, altid sjovest at se kampe med fans fra det samme hold! :-D

COYS

skaldes billede

velkommen til Smile

ja, krølben viser alle spurs kampe, og vi plejer at være en del derinde. Så kom du endelig derind.

Du kan med fordel melde dig ind i WHD inden sæsonstart, da du med dit medlemskort får rabat på øl til alle kampe på krølben og vores andre stamsteder.

"When Gazza came to the Spurs training ground for the first time got the ball, went round 8 players as if they were not there and then smashed the ball into the net."

arayas billede

Velkommen ombord Jonas...

COYS

Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004

Hannibals billede

Ja velkommen til. Og der er altid plads til én til Spurs-fan på Krølben. Smile

"Purgatory's kind of like the in-betweeny one. You weren't really shit, but you weren't all that great either. Like Tottenham." In Bruges.

Anonyms billede

Tak for svarene Smile lyder mega fedt med et stamsted med alle vores kampe:-) 

Der skal nok blive kul på under den første kamp mod Newcastle , 18:30 i KBH!.. Laughing out loud

Forresten et side spørgsmål , hva er gennemsnitsalderen på krølben blandt Spurs fans . Jeg er selv 21 og tænkte bare lige på det Smile

COYS

arayas billede

mit bud er lige over de 35 Wink

Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004

filips billede

Lige lidt off-topic nu når i snakker pubs.

Jeg er 17 og har aldrig set os spille på en pub, men jeg kunne da godt finde på det sammen med nogle venner når vi spiller mod deres klubber. Men så var det lige jeg tænkte på; er det +18 på pubsne? Det er nok hovedsagligt The Golden Lion i Århus jeg vil besøge. Smile

Eriksen-sen-sen he is tottenhams 23,
Eriksen-sen-sen he was revived by Timmy,
To the left, to the right,
He's our midfield dynamite,
When he plays in lillywhite,
He makes Özil look shite!

Anonyms billede

araya skrev:

mit bud er lige over de 35 Wink

Okay så Smile tak for svaret Smile

Ronéns billede

Jeg har også liiiige meldt mig ind, og regner da bestemt også at kunne findes på Krølben i ny og næ  

Daugaards billede

filip skrev:

Lige lidt off-topic nu når i snakker pubs.

Jeg er 17 og har aldrig set os spille på en pub, men jeg kunne da godt finde på det sammen med nogle venner når vi spiller mod deres klubber. Men så var det lige jeg tænkte på; er det +18 på pubsne? Det er nok hovedsagligt The Golden Lion i Århus jeg vil besøge. Smile

Der er (som regel) ikke dørmænd på pubs. Men hvad ved jeg om Aarhus - er selv fra Odense. Har aldrig oplevet nogensinde at skulle vise legitiamtion overhovedet.

I will never go blue, I don't need no guns and I'd rather walk alone! COYS!

Anonyms billede

Ja har godt set at der er rabat på øl med WHD kort! Nice Smile. Men så ses vi sikkert derinde, i kan kende mig på vores logo jeg har på højre overarm;) ps den er lidt at finde da den er spejlvendt;) Hej Hej:)

Thomas91s billede

Undskyld jeg udnytter tråden, læste lige om stedet Krølben og tænkte på hvordan stedet var med hensyn til skærme, for er der noget værre end man ender med ikke at kunne se en skid når man endelig kommer!

Anonyms billede

Thomas91 skrev:

Undskyld jeg udnytter tråden, læste lige om stedet Krølben og tænkte på hvordan stedet var med hensyn til skærme, for er der noget værre end man ender med ikke at kunne se en skid når man endelig kommer!

Af hvad jeg kunne se på deres hjemmeside er der flere skærme forskellige steder. Har aldrig været der selv, men ud fra hjemmesiden ser det meget godt ud!

Dissings billede

Det er intet problem at se skærmen inde på Krølben! Det har det ihf. ikke været nogle af de gange jeg har været til en kamp derinde (dette inkluderer bl.a. den vel nok mest properede kamp igennem sæsonen mod Wolwich, hvor der heller ikke var nogle problemer med at se skærmen) 

Audere Est Facere

Thomas91s billede

Fantastisk! Så regner jeg med at være tilstede ved kampstart den 18!

Anonyms billede

Super!

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer