Odds-tråden

Anonyms billede

Hej mates. 

Jeg tænkte det ville være en sjov idé, hvis vi havde en odds-tråd, hvor vi kunne dele hvor daglige bets o.lign. 

Så jeg starter en, håber i synes om idéen 

arayas billede

Fin idè...

Mit spil i aften er:

Villa - a**** 2

Shitty - stoke 1

Everton - Swansea 1

Odds 3.29

Satset 200.kr

Come on Villa Wink

Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004

kcs billede

Fremrtagende ide - jeg deltager fremadrettet.

Jeg har en 3/4 i aften.

Everton-SWA (0-1) - x

Fulham-Man U (1-0) - x

Newcastle- WBA (0-1)  - x

QPR-Sunderland - x

4000 kr lige ned i lommen, som så fordobles når vi vinder torsdag - det er planen!! ;-)

arayas billede

skriv hvad du har spillet af penge KC Smile

Jeg spiller i øvrigt hos Bet365 for tiden...

Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004

Norgaard86s billede

Fin tråd Smile

Har selv spillet på Fulham sejr i aften over ManU. 

TIl det årlige pakkespil på arbejde har jeg valgt at smide en oddskupon på Spurs sejr i morgen aften. Den heldige vinder får pengene 2,45 gange igen for 50 kr. 

Mon ikke den bliver et hit. Smile

jonaspoulsens billede

Har en hund på.

United

Scum

City

Pool

5,37 i odds. City er dog den jeg er mest bekymret for

Anonyms billede

araya skrev:

Fin idè...

Mit spil i aften er:

Villa - a**** 2

Shitty - stoke 1

Everton - Swansea 1

Odds 3.29

Satset 200.kr

Come on Villa Wink

Håber du er glad nu, Friis... Sad

arayas billede

Havde da håbet på Villa, men udbygger da gerne lidt på min konto Wink

raycs billede

Jeg er en fattigrøv og en fedterøv, så derfor er mine spil oftest på en 10'er , når jeg flotter mig en 50'er!

Det kunne jeg så ærgre mig over i går, for alle mine kombinationer gik hjem, men uden jeg blev stenrig; 300 kr. i overskud...

Jeg har dog en fræk firling - dog også kun på en 10'er:

Villa - scum 2 til 1,62

everton - swans (0-1) x til 3,45

wigan - pool x til 4

spurs - chelski 1 til 2,5

55,8 gange pengene hvis vi vinder...til en skide 10'er!

Har et par andre bon'er med os som vindere, kombineret med sunderland, scum og shitty som vindere.

Dette var vist kampugen hvor jeg skulle ha pantsat huset...

Anonyms billede

Spillede selv kun en 20'er igår.

City - Stoke (0-2) 1

Fulham - United (1-0) 2

Wigan - Liverpool 2

Aston Villa - Scum 2

Newcastle - WBA X

Liverpool brændte straffe og Newcastle lukkede et sent mål ind. SUK!

Mulig gevinst: 1.081,80 kr.

arayas billede

Ellers udemærket Sommer!!

Dagens spil fra mig bliver en dobbel..

Halvleg/Fultid Tottenham-Tottenham

Valencia - Celta mere end 2.5 mål

Odds: 6.23

Satset: 100.kr

COYS

raycs billede

araya skrev:

Ellers udemærket Sommer!!

Dagens spil fra mig bliver en dobbel..

Halvleg/Fultid Tottenham-Tottenham

Valencia - Celta mere end 2.5 mål

Odds: 6.23

Satset: 100.kr

COYS

Rigtig ærgelig over dine odds ikke gik hjem Sad

Rigtig latterligt, i betratning af hvordan!

Anonyms billede

Close!

Anonyms billede

Blue Scum - Fulham (0-3) X

Bolton - Toons (0-1) X

Liverpool - Blacburn 1

Stoke - Aston Villa 1

Total odds: 46,81 - indskud 20'er

Hoddles billede

Jeg havde 4 kampe ligepå for 50 kr og også 3/4 med 50 kr pr væddemål, hvor UTD med mere end to mål og x i sunderland gik hjem, røg så (heldigvis Smile ) af på Chelski og Liverpool. 

Helt sindsygt at de ikke vandt, var hovedet-på-blokken sikker haha

COYS

Anonyms billede

Lorte odds fra min sidde, jeg føler mig ydmyget...

Ja, CSKA london og leverpølser, hva' sker der??

arayas billede

Godt de fucker up de 2 skod hold...

Mit spil idag er følgende:

Sheffield United vs Notts County 1

Arse*** vs Wolves 1

Norwich vs Tottenham 2

Odds: 3.6

Satset 200.kr

COYS

Flashps billede

Den ser god ud Araya!

Spiller normalt aldrig på eller imod Spurs, da jeg på den ene side bliver så endnu mere slemt skuffet, eller bløder i hjertet af at spille mod os. Idag får den dog et skud!

Anonyms billede

Arse spillede 1-1, så dine odds går desværre ikke op! Må indrømme, det er da vigtigere med forspring til Arse end odds? Wink

Hoddles billede

Hvis arse er den eneste du ryger af på, var de par hunde godt givet ud araya

Jeg har det ligesom dig Flash, at jeg aldrig spiller på Spurs kampe. Og hvis jeg en sjældent gang gør det,  spiller jeg altid imod os!! På indkøbsturen idag gav jeg dog min kæreste 100kr til at spille på kampen for, så er jeg selv ikke direkte med til at jinxe. Hun spillede 50 på 3-1 til spurs og 50 på modders som 1.målscorer.

arayas billede

præcis Hoddle Wink

arayas billede

Dagen spil...

Liverpool - Nyborg X

Southampton - Bristol City 1

Huddersfield - Carlisle 1

Crawley Town - Barnet 1

Odds: 12.97

Spillet: 100.kr Smile

andreasjuuls billede

En 3/4 og lige på for en 20'er = 100 kr. i alt. Så skulle der gerne være 5000 kr. i banken 1. januar.

Godt nytår alle sammen!

1UafgjortBolton v Wolverhampton
(Resultat efter fuldtid)31/12/2011Ingen3.25ikke afgjort2UafgjortWest Bromwich Albion v Everton
(Resultat efter fuldtid)01/01/2012Ingen3.25ikke afgjort3UafgjortSunderland v Man City
(Resultat efter fuldtid)01/01/2012Ingen4.00ikke afgjort4UafgjortNorwich v Fulham
(Resultat efter fuldtid)31/12/2011Ingen3.30ikke afgjort

Anonyms billede

Mine spil: 

Arsenal - QPR X

Chelsea - Aston Villa 1

Norwich - Fulham 1

Swansea - Tottenham (2-0) 2

Indsats: 20

Total odds: 87,77

Kermits billede

Bringer lige denne tråd i spil igen.

En blandet landhandel incl. bold fra kontinentet - alle handicap.

Man C - Spurs                 ( 1-0 )     x

A***nal - Man U               ( 0-1 )     x

HSV - Dortmund             ( 1-0 )     2

Malaga - FC Barca         ( 3-0 )     x

FC Porto - Guimaraes   ( 0-2 )     x

Danske spil - samlet odds 1396 indskud kr. 40,-

Må gerne kopieres

COYS

Deweys billede

Hey nice tråd min kupon til i eftermiddag lyder følgende:

Man City - Spurs 2, 4.15

Arsenal - Man Utd (1-0) x, 4.30

Total : 17.84 med 50 kr indskud

eastupperblocks billede

Jeg tror sgu at jeg tager Spurs og Arse i dag... Lige på 100 kr... Selvom man ikke må holde med Arse, så kunne det være ultimativt spændende med det udfald lige i dag fra et Odsset mæssigt og ligamæssigt synspunkt...

2 gange revanche for de to voldsomme august-nederlag.

31 kampe med Tottenham: 19 sejre, 4 uafgjorte, 7 nederlag (1 afbrudt kamp  - gæt selv hvilken)

Anonyms billede

Her er får  lige et stille og roligt odds fra en studerende som gerne skulle have noget cash retur. 

Watford - spurs 1-0. 2

Everton - Fullham 1

QPR- Chelsea 2

odds 7.26

Den er hjemme Wink

KaSpurss billede

Tror jeg havde valgt X i Everton - Fullham. Men held og lykke med det. God værdi :) 

Anonyms billede

Aston - QPR 2

Blackburn - Newcastle 2

Bolton - Arsenal 2

Fulham - WBA 1

Sunderland - Norwich 1

Total odds: 76,57 

Indskud: 20 kr.

Deweys billede

ja så der blevet spillet lidt $$$$ til kampen mandag aften

Liverpool vs Spurs (1-0) X til odds 5.00 har 250kr på den!!!!

GOD KAMP TIL ALLE JER ANDRE YIDDO'S Smile

arayas billede

Jeg har denne her jeg synes jeg ville dele...

chelski - manure X

milan - Napoli X

marseille - lyon X

atl.madrid - valencia X

liverpool - Spurs X

Odds: 396.55

spillet 30.kr Shock

jespernrs billede

Wow Araya! Der er gode gryn hvis det også bliver uafgjort i aften!

jespernrs billede

Tillykke med de 11896,5! Godt spillet!

spurs0804s billede

Vildt, tillykke

arayas billede

Tak... havde nu stadig håbet Bale havde scoret på den der, men jeg klager ikke hæ hæ Smile

Anonyms billede

araya skrev:

Tak... havde nu stadig håbet Bale havde scoret på den der, men jeg klager ikke hæ hæ Smile

Tillykke med det.

havde med glæde betalt dit indskud tilbage for en bale scoring. Wink

skal de bruges på en spurs tur?

Hoddles billede

Sådan, sataneddeme godt spillet Araya

arayas billede

Du skylder vist også en bajer Mikkel Wink

De skal bruges på lidt af hver, lappe huller hedder det vist!!

arayas billede

Dagens spil:

Crawley - Cheltenham 1

Southampton - Millwall 1

Bilbao - ukendt 0-1 1

Odds 4.90

Spillet 200.kr Smile

Hypers billede

Hey

Mine blandede spil på aftenens kampe Smile

17   DIN.ZAG-POR  1   4.25      20   DORTMUN-AJAX  2   7.90      26   MALAGA-ZEN  2   3.45      30   MILAN-ANDERLE  1   1.55      36   MONTPEL-ARSENAL  2   2.20      47   REAL MA-MANCH.C  2   5.55      TOTAL ODDS : 2192.21  

INDSKUD: 20 KR. X 1 VÆDDEMÅL

TOTALINDSKUD       20 KR

17   DIN.ZAG-POR  1   4.25      20   DORTMUN-AJAX  1   1.40      26   MALAGA-ZEN  1   2.20      31   MILAN-ANDERLE 0-1  1   2.40      36   MONTPEL-ARSENAL  2   2.20      44   PARISSG-DY.KIEV  2   5.35      47   REAL MA-MANCH.C  1   1.58      TOTAL ODDS : 584.23  

INDSKUD: 10 KR. X 1 VÆDDEMÅL

TOTALINDSKUD       10 KR  

17   DIN.ZAG-POR  1   4.25      20   DORTMUN-AJAX  2   7.90      26   MALAGA-ZEN  2   3.45      44   PARISSG-DY.KIEV  X   3.70      47   REAL MA-MANCH.C  X   4.00      TOTAL ODDS : 1714.33  

INDSKUD: 10 KR. X 1 VÆDDEMÅL

TOTALINDSKUD       10 KR  

17   DIN.ZAG-POR  1   4.25      20   DORTMUN-AJAX  X   4.70      26   MALAGA-ZEN  2   3.45      36   MONTPEL-ARSENAL  2   2.20      TOTAL ODDS : 151.61  

INDSKUD: 20 KR. X 1 VÆDDEMÅL

TOTALINDSKUD       20 KR  

17   DIN.ZAG-POR  1   4.25      26   MALAGA-ZEN  2   3.45      37   MONTPEL-ARSENAL 0-1  2   1.32      40   OLYMPIA-SCH  2   2.65      318   SCH MÅL-JA/NEJ  1   6.00      TOTAL ODDS : 307.73  

INDSKUD: 40 KR. X 1 VÆDDEMÅL

TOTALINDSKUD       40 KR  

arayas billede

Jeg magter ingengang at prøve at tyde de kuponer Shock

Mit spil hedder :

Paris - Kiev 1

Dortmund - Ajax 1

Milan - Anderlecht 1

Sheffield United - Doncaster 1

Blackburn - Barnsley 1

Odds 8.89

Spillet 200.kr

raycs billede

Hvis lorte-shitty havde holdt deres 2-1 føring havde jeg vundet Måljagt og løbet med hele lortet!

Nåede aldrig at se RM's udlignende mål, for dér jublede jeg over Dortmunds sene scoring...

Nå, prøver igen i aften. Det' sgu ikke så tit man rammer måljagt'en...og slet ikke når favoritterne snubler! (Har kun ramt én gang!)

jonaspoulsens billede

Hvor meget havde du vundet Rayc, hvis de 2-1 var holdt?

raycs billede

Hm, det er umuligt at vide, det er jo bl.a. charmen ved Måljagt. Men med 3-2 sejren blev præmien på godt kr. 3.500.

1-2  til shitty havde været en overraskelse og så vil præmien sædvanligvis være større.

a_brinksbys billede

DP

Oh when the Spurs..

a_brinksbys billede

Var det kun mig som nåede at smide penge på Barca da de var nede 2-1 i går? - Man ved jo at Messi nok skal gøre et eller andet mystisk!

Oh when the Spurs..

arayas billede

jeg nåede at tabe på de ikke vandt med 2...

Anonyms billede

DEN LANGE:

183 - FCK - MOLDE 1 (1,62)

Jeg mener at FCK bør vinde sådan en kamp på hjemmebane, hvis de skal have forhåbninger om at gå videre fra gruppespillet. Desuden er de utrolige dygtige på hjemmebane, har både spillet 1-1 mod FC Barcelona og slået det franske storhold Lille. Sætter en lille cirkel på 1'eren, og satser på at FCK kan vinde i aften kl 19:00.

190 - FENERBACHE - MARSEILLE 1 (2,40)

At spille på Fenerbache er måske lidt satset, men jeg tror godt de kan gå hen at overraske. De har et godt publikum i ryggen, så jeg satser på de kan hive en smal sejr hjem, på trods af de førende Marseille i Le Championat. 

201 - NAPOLI - AIK (0-1) 1 (1,85)

Napoli skal vinde i egen hule mod vores svenske naboer AIK. De er et hold, som i mine øjne sagtens kunne spille i Champions League, og drillede endda Chelsea sidste år. AIK er overraskende videre, efter at have sendt et russik storhold ud, men jeg synes det ligner at svenskerne får baghjul af Cavani & Co.

214 - YOUNG BOYS - LIVERPOOL 2 (2,60)

Hvis vi husker lidt tilbage, var det Young Boys som drillede os til kvalifikationen til Champions League for et 2 år siden. Jeg tror dog, at det bliver en anderledes kamp en forgående, hvor vi var bagud med 4-0 (hvis jeg husker rigtigt), men smadrede dem på hjemmebanen. På papiret er Liverpool langt bedre, så jeg smider min kuglepind streg henover det flotte 2'er felt. 

225 - INTER - RUBIN KAZAN 1 (1,80)

I mine øjne, er det den sværste kamp at gennemskue. Inter er faldet fra den, siden de vandt Champions League og været lidt ude af kurs. Jeg tror de er blevet rigtig sultne, og vil æde Rubin Kazan på hjemmebanen. Tror dog at Rubinerne har noget at byde på, men Inter løber med sejren til sidst. 

249 - TOTTENHAM - LAZIO 1 (1,90)

Jeg glæder mig rigtig meget til at se Tottenham holdet i aften. Især vores nyindkøb Hugo Lloris, det er hans chance for at bevise noget. Tror på at det bliver en dominerende kamp fra vores side, men vi har et hav af chancer. Vi vinder med 3-1, og mål af Bale, Defoe og Lennon. 

Total-odds: 63,95

Indskud: 10 kr.

jonaspoulsens billede

Rigtig fin gennemgang sommer. Den kunne meget vel holde.

(og vi var bagud 3-0 ude mod YB)

raycs billede

Sommer skrev:

DEN LANGE:

249 - TOTTENHAM - LAZIO 1 (1,90)

Jeg glæder mig rigtig meget til at se Tottenham holdet i aften. Især vores nyindkøb Hugo Lloris, det er hans chance for at bevise noget. Tror på at det bliver en dominerende kamp fra vores side, men vi har et hav af chancer. Vi vinder med 3-1, og mål af Bale, Defoe og Lennon. 

Total-odds: 63,95

Indskud: 10 kr.

Bange for du kun rammer kamp nr. 249 rigtig, men det  er jo også det vigtigste 

-->