Diverse debat om Spurs

spursfcs billede

@jonas - Özil og Di Maria var spillere fra den øverste hylde da de blev købt, på det tidspunkt var deres pris jo yderst fair. Selvfølgelig er spillere fra andre lande et stort sats, ligesom alle spillere i øvrigt er (Davies f.eks.).  Eriksen var i min verden ikke en spiller fra den højeste hylde, derfor var han jo også langt billigere. Hvem der spiller bedst og har spillet bedst er totalt ligegyldigt i det sammenhæng. Jeg forholder mig blot til at hvis vi skal købe spillere fra øverste hylde, så koster de dyrt.

Jeg har i øvrigt aldrig sagt at dyrere spillere pr. definition er bedre, men sådan burde det jo være. Der er vel ingen klubber der betaler mere end højst nødvendigt for spillere.

arayas billede

Okay så nu er det lige meget hvem der har spillet bedst, hvorfor er det lige gyldigt? hele debatten har hele tiden været fordi du Jacob ikke mener vi bruger penge og derfor kan vi kun forvente at falde tilbage i tabellen, men det er da i den grd et vigtigt argument i denne debat om spillere der så er dyre, som du jo mener vi skal gå efter, også i virkeligheden ER bedre. Jeg er helt enig i at det bør de være pr. definition, hvilket jeg også skrev i replikboksen, men det er de jo bare ikke. Det helt store problem er at klubberne har SÅ ekstremt mange penge at de kaster om sig med dem som betød det ingen ting og derfor stiger priserne helt vandvittigt på de spillere der kommer England. Der har vi jo været med helt oppe med de store drenge og hælt penge ud af vinduet de sidste 3 sæsoner. Kunne være spændende at hører dine tanker om de følgende spørgsmål:

1: Nu du mener vi ikke bruger nok penge skulle vi så have købt 4-5 spillere mere? 

2: Skulle vi have hentet eks. 2 mega dyre pillere som vi gjorde med Lamela og Soldado? 

Personligt vil jeg 10 gange hellere hente en spiller som Eriksen, der arbejder sten hårdt, nærmest aldrig er skadet og har en super alder end jeg vil hente en spiller som ozil som nærmest kun kan floppe. Ja det er nemt at være bagklog, men så kan jeg sige jeg hellere ville hente en spiller som Dele Alli end jeg vil hente Khadeira... 

Bringer det os tilbage til udviklings klub spørgsmålet, måske, jeg mener vi skal have en stamme af 5-8 top spillere og resten må for min skyld meget gerne være talenter. Det er selvfølgelig vigtigt at Poch får noget tid så han kan implantere sin stil helt ned i sokkerne på ungdomsspillere, men som tidligere sagt så tror jeg ikke han får den med mindre der sker mirakler på spille fronten næste sæson og det tror jeg desværre ikke der gør.

Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004

gazza10s billede

Vi kan jo alle blive enige om, at vi med nogle spillere har fejlet bigtime, lå det i kortene med Soldado, det mener jeg bestem ikke det gjorde...

Lamela prisen var jo lattelig højt, der fejlede Baldini eller hvem som sagde god for handlen..

Eriksen var en super pris, der ramte vi rigtigt..

jeg vil også hellere have Dele Alli end Khadeira uden tvivl..

Udviklings klub skulle vi gerne ikke blive, ihvertfal ikke med kun salg for øje, det er klart når man rammer et par spillere som Bale og Modric så kan vi ikke sige nej til så mange penge..

Som udgangspunkt skal vi have nogle ledere på holdet gerne en i hver kæde som har både høj klasse og leder indskaber, det ved Poch og klubben jo også.. Spørgsmålet er om vi kan finde de spillere uden at skulle betale KASSEN for dem, som feks Man U har gjort og slår de så igennem er der INGEN garanti for...

Til sommer kommer den store prøve, alt overskud af spillere som på mange områder ikke bidrager nok skal UD..

Nye unge kommer til og forhåbentligt nogle stærke typer som kan binde holdet sammen, for vores defensiv skal forbedres sådan ca 50 % hvis vi skal kunne bare en lille forhåbning om CL..

Det er ikke kun et spørgsmål om vi bruger 900 mil, men at vi finde spillere som passer ind i system og klub ( PL)

Mit håb næste sæson, er vi satser alt på Fa cuppen og Pl...

COYS

jonaspoulsens billede

Rigtigt fint og sagligt indlæg Gazza.

Jeg er sådan set enig i alt hvad du skriver. Der skal findes en 3-4 spillere som kan styrke os. Det skal være ledertyper som gerne går forrest.

Hvem det bliver må tiden vise, men det bliver ikke spillere fra øverste hylde. Vi skal hente spillere fra Holland, Belgien, Tyskland, Frankrig og UK. I sær på kontinentet er der rigtigt mange talenter.

Og hvad er egentligt øverste hylde? Jeg så gerne at vi blev klub som hurtigt valgte at tage chancen med talenter fra øverste hylde. Her tænker jeg på spillere som fx Zouma, Varane, Pogba, Hazard osv. Vi skal være klart til at hente disse spillere inden de store kommer. Allerede et år før disse blev solgt til diverse storklubber var de meget talentfulde.

Der vil selvfølgelig kommer svipsere ind i mellem, men den chance må vi tage. Henter vi dem på et tidligt tidspunkt vil prisen sikkert også være lavere, da det stadig "bare" vil være talenter. (omkring 10-20 mio )

Som jeg tidligere har skrevet så mener jeg at vi har en rigtig fin stamme af spillere. Med en 3-4 gode og kloge signings kan jeg ikke se hvorfor vi ikke skulle kunne udfordre 4 pladsen, samt få nogle gode cup runs med flotte kampe.

Jeg frygter dog stadig at vi har den forkerte manager, men det må tiden jo vise. Det kræver markant bedre spil næste år, samt at han begynder at udvikle spillernes potentiale. I år har alt for mange spillere underperformet, og balancen på holdet har været ikke eksisterende. Det har betydet at vores defensiv er blandt de værste i ligaen.

Derudover skal han også været bedre til at sætte spillerne op. Spillerne skal have lyn i øjnene når de går på banen. Nu her virker det sgu som det er trænings kampe de spiller. Hvor ofte har vi ikke slagtet spillerne for en rædselsfuld første halveg, hvorefter de kommer ud til anden nærmest endnu mere ugidelige.

Jeg siger ikke at alt er Pochs fejl. Jeg mener bare at han er fejlcastet fra starten. Folk råber konstant på at det er spillernes skyld, da de ikke passer ind i systemet, hvilket jo bare understreger at ansættelsen af ham er endnu mere skør. Derudover så savner jeg at han er villig til at ændre system og taktik. Tag LVG i United. Han prøvede en 3-4 forskellige taktikker af, inden de ramte en som pludselig gav godt spil og mange point. Det betyder at de højst sandsynligt kommer i CL.

En anden kritisk ting er hans manglende evne til at blande kortene. I alle cup turneringer har han spillet med blandet mandskaber. Her mener jeg at man stenhårdt har skulle fået sine prioriteter på plads. Personligt ville lade de unge samt reserver spille EL gruppe kampe, samt CC kampe. Det skulle betyde at INGEN spillere som skulle spille i PL weekenden efter havde været i kamp (medmindre der er skader osv) Så vil vi altid være 100% klar til PL kampe.

I FA cuppen ville jeg stille stærkt op. Det er en turnering jeg stadig syntes har høj værdi.

Skulle det lykkedes at gå videre fra gruppe spillet i EL, så skal man blive enige med sig selv om det er noget man vil gå efter. Her mener jeg at man enten skal gå all in (stille med de bedste) eller vælge at fortsætte med de unge samt reservene.

I år kørte vi et mærkeligt mix. Det betød at EL holdet ikke var særligt stærkt, og samtidigt at en 4-5 stamspillere var trætte i weekenden. Det betød hurtig exit i EL, samt mange smidte point i ligaen. Det samme gjorde sig gældende i FA cuppen, hvor holdet også røg ud med det samme.

Så gå all in efter to turneringe hele tiden (ryger man ud af sin anden prioritet, så bliver tredje prioriteten forfremmet)

Men jeg glæder mig allerede til næste sæson. Både fordi sommeren bliver sindssyg spændende, men også fordi at alle undskyldninger er brugt op. Der skal leveres fra kamp 1, og så må vi alle se om holdet og Poch står distancen.

COYS

kcs billede

Sagligheden er allerede steget med 1000 %, alene ved at flytte debatten ind i forum. Det er vejen frem for dette site, mener jeg!

Nå.... Jeg er endog meget, meget, MEGET uenig med Jonas i at vi har en god stamme. IMO betyder en god stamme at vi har en god og konkurrencedygtig trup, hvilket kræver aldeles store udskiftninger i truppen. Vi er alle enige om, næsten, at vi handlede ringe ind i fjor. Det bider os i røven nu og er en klods om benene. Lad mig opridse et par problemstillinger i den nuværende trup.

- vi mangler ledere.

- vi har kun en angriber.

- flere spillere mangler, efter min mening, sult. Bl.a. dyrtindkøbte profiler.

Vi HAR simpelthen ikke den dybde og styrke i truppen som mange tror vi har. Eller som navnene siger vi har. Der er SÅ mange spillere, der bare ikke er gode nok. Vi er muligvis stærke i diverse computerspil bedømt på navnene, men i praksis er vi langt, langt væk fra at være et seriøst bud på top 4 i PL. Lad mig nænve...:

Soldado.. Ringe. Fejlkøb. Skal væk.

Ade. Udbrændt. Mangler sult og lyst til at arbejde. Skal væk.

Vlad. Jeg er meget taknemmelig for bare at kunne skrive dette indlæg. Han kunne ha' givet mig en blodprop for lang tid siden.

Paulinho. RINGE.

Kaboul. Færdig, langsom. Skal væk.

Capoue. Har ikke vist sig at stå distancen. Har nu været mere eller mindre skidt i to sæsoner. Væk.

Dembele. Har råmaterialet, men ærlig talt... Han har nu haft 3 managers i sin Spurs tid, og uanset hvem han spiller under, så er det langt mellem snapsene. Er aldrig blevet den profil han burde. Få lidt slutprodukt. Bør sælges, hvis muligt.

Lamela. Er IMO for dårlig. Det samme som Capoue. Jeg tror ikke på ham og han er slet ikke pengene værd.

Lad os så samtidig se på hvem der spiller.. Nedenstående er spillere jeg mener vi BØR satse på (!!!) og det er godt de har spillet meget, MEN samtidig er det tankevækkende at de spillere så meget!

Dier. Flot sæson, men hvilke klubber over os ville han spille så meget for?

Mason. Flot sæson, men hvilke klubber over os ville han spille så meget for?

Bentaleb. Flot sæson, men hvilke klubber over os ville han spille så meget for?

Chadli. Flot sæson, men hvilke klubber over os ville han spille så meget for?

Rose. Flot sæson, men hvilke klubber over os ville han spille så meget for?

Min pointe? Jeg mener ikke truppen er god nok til at hævde vi skal spille med om top 4. Hvad skal der til? Her er jeg enig med ovenstående bla @Gazza og @Jonas hævder. Der skal ryddes ud, og så skal der 3-4 profiler og LEDERE ind. Vores trup ejer ikke en leder udover Hugo Lloris. Typer som JV og CE viser alt for lidt i modgang.

Ang. Poch. Jeg tror personligt på ham, men det er da indiskutabelt at der skal ske forbedringer. Det er IMO logisk. Vi skal jo gerne se fremgang næste år. Bl.a. skal vores defensive problemer løses! Jeg mener bare det er meget naivt at tro vi kan blive nummer 4. Dertil er minimum 4 hold meget, meget langt foran os!

Jeg tror det kan komme os til gode at vi har spillet med en masse unge spillere i år. Bentaleb, Mason, Dier, CE, Rose, Chadli m.fl. vil uden tvivl blive bedre på sigt. Jeg tror mange af vores unge spillere vil kunne tage en masse med fra denne sæson. Det er meget positivt at Poch har fundet frem til en gruppe spillere der VIL holdet og stilen. Derfor er jeg også meget tålmodig ifht. resultaterne. Men der skal selvfølgelig vises fremgang!

COYS

gazza10s billede

Mht til at ændre taktik efter spillere, jamen det er sådan set også korrekt nok, men lad os antage at DL og Poch har en vision om at denne sæson ikke er betinget af af slutte højt i tabellen, men at indfører en ny trænings struktur osv.. 

At finde de spillere som man kan stole 100% på.. Med de spillere har han en god base og udfra den skal nye spillere købes og implementeres...

Man U har simpelthen ikke råd til at miste en CL sæson mere, derfor ser de ikke tingene på længerer sigt, som jeg tror og håber vores projekt handler om...

COYS

Mht til at finde "stjerner" inden de træder frem.. Hvade vi ikke næsten fingerne i Hazard men grundet deres CL titel og vores mistede CL plads valgte han dem istedet for os...

jonaspoulsens billede

Jo Hazard var meget tæt på os. Og helt rigtigt den smuttede da vi mistede vores CL plads Sad Det var den mest sorte aften i Bayern, trods at jeg havde smidt hele min spille opsparing på Chelsea trofæ. Det gav 12.000 kr og jeg var totalt grædefærdig da de vandt Sad

gazza10s billede

Det var en aften hvor lidt af fodbolden døde.. Kyniske Chelsea.. En trist aften, fatter ikke hvordan det kunne overgå os..

arayas billede

Ja det var noget af en historisk ned tur.... Sad

meget fin analyse KC, men jeg mener, som jeg gjorde opmærksom på i lørdags også at mange af de spillere vi har ikke kan komme på de hold lige under os. Fra start 11 mod Southampton eks. var der ikke mange af vores der kunne forstærke dem og det synes jeg er skræmmende. Samtidig mener jeg slet ikke vi har set hvad Poch vil med holdet frem af banen, jo vi spiller på samme måde hvergang, men det er langt fra offensivt og vi skal arbejde stenhårdt for at score og tit scorer vi heldige mål, det er virkelig skræmmende.

Jeg håber også på leder typer, folk vi kan stole på osv. men hvor stor er chancen for at vi finder bare èn vi kan regne 100% med? der findes ikke mange af dem på verdensplan der kan ende hos os og gøre en forskel. Jeg synes også Poch skal have tid, af 2 årsager. 

1: Kunne være "sjovt" at se om tiden betyder han kunne drive det til noget.

2: Han har vist han kan spille offensivt hos Southampton og meget momentvis hos os.

Men jeg tvivler meget, lige som Jonas, på at han overhovedet kan drive det til noget og jeg mener som KC og jonas at det er indiskutabelt at vi skal se fremgang næste år, jeg er enormt skuffet over vi snart har spillet 55 kampe denne sæson og stadig spiller så dårligt. Personligt tror jeg at han går sin sidste sæson i møde, desværre.

Din liste over spillere KC bør også indholde: Lennon, Friedel, Holtby, Fazio og Stambouli, det er reelt 13 spillere vi ikke kan bruge, det er jo så vandvittigt man næsten ikke kan tro det Sad

Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004

gazza10s billede

Hvis ikke Poch er manden så peger det igen på DL... Vores hold er meget ligmed Sou, de står bare meget bedre defensivt end vores, tabellen fortæller det meget godt.. Side om side.. Coys

Hvor mange mon pøllen skal skifte ud før top fire er en realitet.. Vil vurdere det er mindst ligeså mange som os... Det meste skræmmende efter mine begreber det er, at skifter vi træner igen, hvormange skifte skal der til før DL rammer plet..

kcs billede

@Araya. jeg er meget enig i de navne du tilføjer listen over spillere vi ikke kan bruge. Personligt forstår jeg dog ikke at Stambouli ikke har spillet mere. Synes han har gjort det ok de få gange han har spillet, og jeg kunne godt have set ham med flere indhop. Dog forstår jeg slet ikke købet af ham. Hvorfor skulle han hentes ind, når han slet ikke er tiltænkt en rolle...?

Jeg vil gerne understrege at jeg IKKE ønsker at frikende Poch. Jeg tror på ham som en langsigtet løsning, og mener også vi ser tendenser i klubben på, at han er hentet som en fremtidens mand. Bl.a. via de mange unge spillere, der har fået meget spilletid.

...MEN... Når nu vi har så mange spillere vi ikke kan bruge. 13 skriver @Araya.... Så mener jeg også det er svært at komme efter Poch sådan med 100 % appel. Jeg mener ganske enkelt truppen er for ringe. Den er ikke i stand til at spille med om de pladser os fans drømmer om. Det er ganske enkelt en illusion at tro vi er i nærheden af top 4 med det nuværende materiale. Det sker i 0 ud af 100 sæsoner, sådan som PL er skruet sammen.

.. Jeg håber vi holder fast i den "unge linie". Et køb ala Dier er super godt. At vi har fået introduceret Kane og Bentaleb er fedt. Forhåbentligt kommer Pritchard "hjem" og bidrager til den kommende sæson. Jeg mener nemlig at vores chance for top 4, på sigt, ligger i at samle et kuld vi selv udvikler, holde på dem og lade holdet udvikle sig sammen. PÅ den bane er det også godt at så mange unge har fået brugbar erfaring og spilletid i denne sæson!

MEN jeg mener at vi skal gå ud og bruge penge (gerne de penge som affaldet kaster af sig) på nogle rutinerede kræfter, der løfter niveauet på kort sigt.

Jeg ser gerne fx James Milner hos os. Han er god, rutineret og vil kunne blive en profil hos os. Og han vil levere fra dag 1, tror jeg.

arayas billede

Enig Gazza, selvfølgelig peger pilen på Levy som har ansat Poch og så lidt som Poch får ud af vores klart dyreste trup nogensinde så kan der ikke være tvivl om han er fejlcastet, tøt slet ikke tænke på hvor vi havde ligget hvis ikke Kane havde slået til, flosklen om "at så var der bare en anden der havde scoret målene" køber jeg ikke...

KC@ jeg tror at flere af de spillere, af de 13 jeg nævner, kan gøre det fint for andre klubber i PL, eks. Lennon, Fazio, Dembele og cyklen, og flere af de andre kan sikkert gøre det fint i Spanien og Italien men det ændrer jo ikke på de ikke duer hos os og slet ikke i Pochs system og derfor har Poch selvfølgelig også et ansvar for at de ikke levere. Jeg synes vores trup som helhed egner sig bedst til 442, på papiret altså, men det kommer ikke til at ske og derfor, med så mange spillere vi ikke kan bruge, kommer det til at tage lang tid før vi igen kan komme helt op og den tid får han kun hvis det lykkedes for Poch at levere god offensiv fodbold og få forbedret defensiven markant.

Jeg mener ikke kun det er spillernes kvalitet der er problemet, det er også mangel på aftaler, organisation, koncept om man vil. Poch virker meget firkantet med sit system, my way or the high way. Jeg troede egentlig han var mere flexible som jeg husker han var det i Southampton men det er han slet ikke og det er rystende så dårlig vores organisation er defensivt. Det er set mange gange, i samme kamp (eks. liga cup finalen), at vi på èt hjørnespark dækker zone, som da hunden scorede i finalen, og på næste hjørne dækker vi mand mand, det fatter jeg intet af.

Milner ville helt klart levere fra dag et, men han er uden for vores løn niveau er jeg ret sikker på.   

kcs billede

Så snakker vi jo den evige diskussion om koncept. Vil man spille ud fra sin trups styrker. Eller vil man bygge et koncept og en stil op, som man så vil lære truppen og købe spillere ind til. Den diskussion synes jeg er meget interessant.

I den forbindelse bør folk høre Politikens Fodboldmagasin (hør den som podcast) fra denne uge. Her var HB Køges træner en af eksperterne. Han er tidligere spilkonceptudvikler i Red Bull Salzburg og spiller noget af det mest innovative bold i 1. div. (ikke at det i sig selv siger ret meget Wink). Han snakkede netop om - altså om man skal spille ud fra truppens umiddelbare styrker eller om man skulle forsøge at bygge en anden stil op.

Jeg er umiddelbart enig med @Araya i, at vi har mange spillere, der ikke passer ind i Pochs ønskede stil. Fx Dembele. Fx Pau. Fx Lennon, der er en udpræget 4-4-2 spiller, fx flere af vores CBs.

Personligt mener jeg det er fint at vi forsøger at bygge en stil op, uden at forholde sig til hvilken talkombination vi spiller. Det betyder så at fx Mason spiller meget, og at Dembele ikke gør. Eller Capoue ikke gør. Og det synes jeg er fint.

Det sagt, så mener jeg også at en klasse-klasse træner, skal kunne ændre stil undervejs. Ikke blot via udskiftninger. Her mangler Poch IMO at bevise sig, og jeg er enig i at han har fremstået mere stædig end jeg oplevede ham i Soton.

spursfcs billede

Så fik Jonas endelig tid til at skrive på forum, tak for det.. Debatten skal jo flyttes hertil nu da du (Jonas) vil have lukket replikboksen...

Jonas – Vi forsøgte at hente en af de største talenter i verden ved at købe Lamela, han blev jo hentet inden de store kom til. At han ikke har præsteret bedre var der nok meget få der havde regnet med. Zouma, Varene, Pogba, Hazard osv. henter man ikke i dag til £10-20 mill. de koster langt mere. Skal man hente spillere til £10-20 mill. så er det ikke fra øverste hylde, men fra næst øverste hylde (eller lavere), og det er netop der vi skal hente spillere IMO.

Alli er et fremragende køb til ca. £5 mill., og tror han bliver god for os. Men det troede man nok også om Bostock, Routledge, og mange af de andre talenter vi har købt som aldrig blev til noget.

jonaspoulsen skrev:

Prøv og se City. Nogle af de spillere de har hentet for 20-30 mill£ har også været nogle flops. Så det handler sgu om at købe rigtigt, og ikke om at bruge flest penge

Hvilke spillere er de rigtige? Tror du ikke f.eks. Shitty har dygtige scouts, tror du ikke Pool har det? Alle klubber lave mange fejlkøb. Jeg har tidligere skrevet om f.eks. Falcao, Di Maria (indtil videre), Özil (indtil videre), Mangala (indtil videre), Shaw (indtil videre), Lovren (indtil videre), og jeg kunne blive ved. Men det er nu en gang sådan at jo flere penge man bruger, jo nemmere har man ved at ramme rigtigt.. Min påstand er at Man Utd., har købt sig til en 3-4 plads, selvom deres store stjerner ikke har slået til. De var ikke kommet i top 4 med sidste sæsons hold er min påstand.

Så hvis man smider mange mange penge ud af vinduet på forkerte signings, hvad skal man så gøre? Skal man bruge flere penge? Eller skal man sætte sig ned og surmule og tage til takke med at vi kommer længere og længere bagud.

Jeg mener man bruge flere penge, også set i det lys at vi jo har overskud på transfers og har haft det i 5 sæsoner nu. Vi er nok den sundeste klub rent økonomisk i PL, og derfor har vi i hvert fald råd til at bruge en £20-30 mill. netto på spillere. Hvis vi ikke gør det i sommerens transfervindue, så kommer vi længere og længere bagefter. Er overbevist om at alle de 5 klubber foran os, måske på nær Shitty vil forstærke sig yderligere hen over sommeren.

Jeg er ligesom KC meget uenig i at vi har en rigtig fin stamme, og at en 3-4 signings vil gøre at vi igen er i nærheden af top 4. Top 4 er totalt urealistisk næste sæson, medmindre en af de ”fire/fem store” dummer sig gevaldigt. Hvis vi kun købe 7-8 spillere, som vi faktisk har brug for, så skal de vel have tid til at falde til, ligesom stort set alle spillere skal.

Jeg mener vi bør beholde disse spillere: Lloris, Vorm, Walker, Rose, Vertonghen, Yedlin, Dier, Townsend, Kane, Chadli, Eriksen, Mason, Bentaleb

Disse spillere må gerne sælges: Fazio, Lennon, Lamela, Holtby (kan ikke finde ud af om han er solgt), Dembélé, Stambouli, Capoue, Davies,

Disse spillere SKAL sælges: Kaboul, Vlad, Paulinho, Soldado, Ade

Med hensyn til valg at holdsammensætningen i de berømte kampe omkring CC finalen, er jeg heller ikke enig med dig Jonas. Jeg mener derimod at Poch’s gjorde det eneste rigtige. Poch’s satsede på at vinde CC og komme i top 4, og spillede dermed stærkest op i de kampe, det forventer jeg alle er enige om var det rigtige at gøre..?

At han så forsøger at slå Fiorentina med et halv reservehold, er han jo nød til da spillerne jo ikke kan spille 5 kampe på 13 dage. At vi så skulle have vundet klart på hjemmebane i første kamp, og dermed måske var gået videre skal man heller ikke glemme.

Håber Poch’s gør det samme igen næste sæson, hvis vi kommer i en lignende situation.

Så kan simpelthen ikke se forstå at man siger at der ingen undskyldninger er næste sæson, og at man skal levere fra kamp 1. Det er jo totalt utopi at tro at vi bare flyver ud af starthulerne midt i august. Men Jonas du skriver det jo kun fordi at du så kan kritisere hele næste sæson også?

spursfcs billede

Ja, Dembele, Paulinho, Lennon passer ikke ind i Poch's stil. Lennon er nok allerede væk, så er der to tilbage.. Mon ikke Paulinho og Dembele også er væk inden transfervinduet lukker..?

Mener helt klart at vores trup passer til Poch's spillestil. Lamela, Chadli, Walker, Rose, Mason, Bentaleb, Eriksen, Townsend, Kane passer da perfekt til at spille med indadvente wings og højt genpres.

Synes det er fint at holde fast i den spillestil han tror på, og den han blev ansat til.. Han spiller jo på nøjagtig samme måde som i Soton.

LVG har fået meget kritik for at skifte spillestil en 3-4 gange i løbet af sæsonen, nu er han pludselig genial...

kcs billede

Naturligvis kører det ikke bare på skinner fra august måned af. Det kommer ikke til at ske. MEN - vi kan og skal kunne forvente fremgang. Det mener jeg er realistisk og hvis vi, for en gangs skyld, kan ramme rigtigt i transfervinduet, så bør der være basis for fremgang.

Men selvom vi skulle gå markant frem næste år, så vil top 4 fortsat kunne være langt væk. Chelsea, Ars og City er IMO sikre kort. Og det vil overraske mig om vi kan holde trit med Man U.

Men bare vi udvikler os, spiller bedre og holder fast i den unge stamme vi har bygget op om nu, så tror jeg på at vi kan spille nogle gode sæsoner de kommende år. Hvorfor skulle de unge spillere vi har introduceret og brugt i år ikke kunne løfte niveauet? I min verden bør spillere som Bentaleb, Eriksen, Dier m.fl. være endnu bedre i næste sæson.

arayas billede

Så du mener helt klart vores trup passer til Poch, men alligevel vil du have 13 mand ud, som er tæt på halvdelen af truppen... giver god mening Jaocb! i øvrigt ærgerligt man ikke kan stille spørsgmål til dit ellers fine lange indlæg...

Ja KC udvikling er vigtigst under en ny manager og det har vi ikke set meget af denne sæson så der skal ske noget. Tror Dier får meget spille tid som DC og Bentaleb bliver nok også fast starter (og ny kontrakt) men det afgørende bliver om vi får ramt rigtigt i det transfer vindue og vi skal handle hurtigt, ellers står vi i samme situation som sidste år hvor vi ikke kunne få MS fordi de Liverpool allerede havde lagt 1 milliard....

spursfcs billede

Kc - selvom vi rammer rigtigt i transfervinduet, så skal man vel forvente at det tager tid for alle de nye spillere (som jeg forventer vi køber) at finde sig til rette i PL. Hvor mange af Pools nye har slået til i denne sæson..?

Ingen tvivl om at top 4 er uden for rækkevidde, medmindre en af "de store" og Pool fejler. Men hvilke forventninger kan vi egentligt tillade os at have. Min forventning er nr. 6, og så håber jeg at vi kommer til at spille bedre og bedre i løbet af sæsonen.

Nu har alle spillere haft en sæson til at vise over for Poch's hvad de kan, nu er det op til ham at få solgt de spillere han ikke tror på, og så få købt de spillere som passer til hans spillestil. Håber Levy bakker ham op denne gang..

kcs billede

@Araya. Jeg er både uenig og enig.

Uenig fordi jeg mener der er nogle klare punkter hvor vi er forbedrede. Jeg mener generelt set at vi hare vist en bedre mentalitet i år, undtaget enkelte udfald. Jeg synes vi, overordnet set, har set en trup der kæmper og løber for hinanden.

Jeg mener ligeledes at vi har vist bedre og større modstandskraft mod de store hold. Jeg synes ikke korthuset falder så nemt som fx i sidste år. De to kampe mod Scum, hjemmekampen mod Chelsea, kampen på Anfield (ja, vi taber godt nok), hjemme mod Man U er eksempler på dette.

Jeg synes også at vi periodevis har set store forbedringer i vores presspil. Vores evne til at vinde bolden på modstandernes banehalvdel er blevet bedre, og har givet mål (fx på Etihad, fx hjemme mod Everton, fx hjemme mod Chelsea, fx på Emirates...).

Jeg er enig med dig, fordi jeg synes det hele har været lidt mat i de sidste måneder. Vores presspil sidder ikke længere og jeg synes det hele virker lidt slidt. Vi har stået stille i de sidste måneder, og ikke lavet så gode resultater som vi burde. Og spillet har mildt sagt være meget lidt godt.

Generelt mener jeg at Poch skal vurderes på om han kan skabe fremgang næste sæson. Altså skal vi gerne spille bedre og jeg mener der skal skabes klare forbedringer i vores def. organisation (vi skal lukke færre mål ind!) og vores presspil skal tilbage på det fine niveau det var tidligere på sæsonen. Det er IMO de to vigtigste parametre.

Jeg er enig med @spursfc når vi taler realisme ifht. placering. Hvis Poch skal vurderes på om vi kan blive nr. 4, så kan vi lige så godt fyre ham nu (eller hvem som helst der måtte blive træner)... For det sker ikke!

spursfcs billede

araya skrev:

Så du mener helt klart vores trup passer til Poch, men alligevel vil du have 13 mand ud, som er tæt på halvdelen af truppen... giver god mening Jaocb! i øvrigt ærgerligt man ikke kan stille spørsgmål til dit ellers fine lange indlæg...

Ja KC udvikling er vigtigst under en ny manager og det har vi ikke set meget af denne sæson så der skal ske noget. Tror Dier får meget spille tid som DC og Bentaleb bliver nok også fast starter (og ny kontrakt) men det afgørende bliver om vi får ramt rigtigt i det transfer vindue og vi skal handle hurtigt, ellers står vi i samme situation som sidste år hvor vi ikke kunne få MS fordi de Liverpool allerede havde lagt 1 milliard....

Ja, jeg mener helt sikkert at mange af de spillere som vi bør sælge passer i Poch's spillestil. Selv om de passer, så kan man vel stadig godt synes at de bare ikke er gode nok...? Passer Lamela ikke?

Du stiller i øvrigt bare spørgsmål, så er det jo op til mig om jeg vil svarer.

jonaspoulsens billede

Regner heller ikke med at vi bliver nummer 4, men jeg regner med at igen kan udfordre placeringen. Vi er  pt. 7 point fra 4 pladsen, hvilket viser at vi resultat mæssigt ikke er så langt fra igen.

Ved at bygge på spillet kan vi/skal vi også forvente en resultat mæssigt udvikling. Så jeg håber at vi næste sæson kan ligge omkring de 70 point, også må vi se hvor langt det rækker.

spursfcs billede

Jonas, er nød til at sige at jeg simpelthen ikke fatter hvordan du kan have sådan en optimisme..? Du har rådt og skreget op omkring at vi har været pisse heldige, og Kane har reddet os osv. og at Poch skulle fyres og Pulis skulle ansættes.. Wink Alligevel tror du at vi næste sæson kan udfordre top 4 - det giver ingen mening, sorry to say.

Og tror i øvrigt ikke at 70 point er nok anyways.

arayas billede

så er det jo op til mig om jeg vil svarer.

useriøst.... 

gazza10s billede

araya du skriver fejlcastet.. Hvis tilfældet er at DL og bestyrelsen netop vil en anden vej og finde spillere som passer ind under Poch og ikke finde en træner som passer til de spillere vi har.... ??? Så er han ikke fejlcastet

spursfcs billede

Hvis der bliver spurgt seriøst, så svarer jeg seriøst. Du spurgte åbenbart seriøst sidst, siden jeg svarede..

spursfc skrev:

Ja, jeg mener helt sikkert at mange af de spillere som vi bør sælge passer i Poch's spillestil. Selv om de passer, så kan man vel stadig godt synes at de bare ikke er gode nok...? Passer Lamela ikke?

Du kan jo heller ikke finde ud af at svare?

jonaspoulsens billede

Så vil jeg gerne vende den om Jaocb Smile

I sidste sæson fik vi 69 point, med hvad du mener er den ringeste manager vi nogensinde har haft. Vi solgte ingen profiler i sommers og hentede 5 nye ind. Hvordan kan du mene at han var en fiasko, når han med en samme/ringere trup kan opnå så mange point?

Jeg mener at vi i sidste sæson gjorde det så godt som truppen kunne præstere. Gør vi det igen, vil vi igen kunne komme på omkring de 70 point. At det så ikke er nok til top 4 er hvad det er, men det handler om at få det optimale ud af den trup man har.

Poch har nu haft et år til at se truppen an, samt haft 3 transfer vindues efter sommeren. Hvis ikke det lykkedes os at komme tilbage på det niveau vi var da Poch overtog, så er det reelt en tilbagegang. Det kan ingen da acceptere.

Men det vigtigste er nu engang spillet. Jeg kan sagtens leve med fx. 60 point, hvis vi hele tiden ser fremgang i spillet. Udebliver den spille mæssige fremgang fortsat, ja så er det ud af vagten.

gazza10s billede

Ser ingen grund til at nævne Jan mdr som et vindue som gør det muligt for poch, at hente spillere, det ser vi år efter år..

Sidste sæson var det under AVB og TS vi fik 69 point så hvorfor fremhæve de 69 point som om det var alene TS, det var det ikke..

AVB og TS er fortid heldigvis for det.. NU er det Poch det gælder.... DL og bestyrelsen har valgt ham fordi de ønsker en anden vej ellers er det så amatøragtigt at DL og co ikke kan oveleve den beslutning.

Hvis argumentet tilbagegang ligger i point antal, så ser man kun tingene sort og hvidt..

Poch har implemteret mange unge og stoler på dem 100% allerede et løft i forhold til sidste ssæon.

Sidste år gik holdet fuldstændig ned mange gange det har vi ikke set på samme måde i år, endnu et plus i bogen..

Flere spillere er allerede sorteret fra under Poch, nu skal de sælges..  

Vi kom i en pokal finale i år og hvordan vi kom der er irelevant for vi har tidligere haft "nemme"lodtrækninger og ikke kommet så langt...

NU kommer sommeren så kommer DL og poch team på hårdt arbejde... 

COYS

spursfcs billede

spursfc skrev:

Hvis der bliver spurgt seriøst, så svarer jeg seriøst. Du spurgte åbenbart seriøst sidst, siden jeg svarede..

spursfc skrev:

Du kan jo heller ikke finde ud af at svare?

@araya - du kan jo starte med at svare på det her..?

arayas billede

Kan du ikke prøve at forklare hvorfor jeg altid skal svare på alting når du samtidig ikke kan tage dig sammen til at svarer på halvdelen du selv bliver spurgt om? det er sgu så trættende... men som altid så ender jeg med at svare og du gider ikke...

Jo Lamela passer udemærket i vores system, på papiret i hvert fald, om det er systemet der gør han spiller af lort aner jeg ikke, men jeg tror bare ikke han er bedre, desværre. Han er og bliver et skandale køb som aldrig burde have kostet mere end 2.mill£ ud fra hvad han har leveret, og jeg fatter ikke din trang til at forsvarer ham hele tiden.. Det er jo bare et simpelt faktum at han har skuffet ud over alle grænser :( 

gazza10s billede

http://www.thetottenhamway.com/2015/05/05/daniel-levy-has-verbally-agreed-to-19-8m-summer-deal/? 

gazza10s billede

http://zapsportz.com/manchester-united-open-talks-with-lloris/?

gazza10s billede

Tror desværre vi kan vinke farvel til Loris.. Han har haft kæmpe betydning..... 

ccs billede

Grundlæggende tror jeg faktisk, at Lloris er væsentlig mere "loyal" end de fleste regner med ... men alle er selvfølgelig til salg for den rette pris ...

Som det er nævnt tidligere i shoutboksen, så vil en spiller som Lloris naturligvis være svær - endog meget svær - at erstatte, men lige præcis på keeperpladsen er der pænt mange gode bud på alternativer på markedet - og HVIS Levy overhovedet sælger, så forventer jeg intet under de £35 mill. der er nævnt i de artikler gazza også linker til ... Det giver immervæk noget firepower at handle for !!

Det er rigtig meget "hvis og hvis" - men HVIS Lloris ender med at ville til United, og HVIS de er villige til at betale hvad Levy forlanger, så er 35 mill. i hånden ikke så ringe endda - jeg kunne også godt se os nappe £25 mill. i hånden, og Valdes i bytte ...

Silly season er startet Laughing out loud ... det bli'r (som altid) en rygtefyldt sommer Smile

kcs billede

Hugo er vildt vigtig for os. Han er vores bedste spiller, og den spiller, der har præsteret mest stabil over de sidste år (bortset fra de 6-7 stykker der bare har præsteret stabilt elendigt....). Jeg er dog helt enig med @cc. HVIS han sælges, så kender vi Levy så godt, at det bliver til en aldeles god pris. På det punkt er jeg mere end tryg ved Levy. Derudover så mener jeg er der er mange fine alternativer på keeperpositionen. Og hey - Hugo eller ej, vi lukker jo alligevel stinkende mange mål ind!

Vi kunne fx jagte:

- Rene Adler i HSV. ALT for god til HSV, der iøvrigt ikke er stærke økonomisk og tilmed er i fare for at rykke ned.

- Leno fra Leverkusen. Dygtig ung keeper, der sikkert også kan købes til en fair pris. (Generelt mener jeg der er mange gode keepere i Bundesligaen).

- Cech. OK, Chelski sælger nok ikke til os, men lad os bare drømme. Cech er vel meget tæt på Lloris niveau (hvis ikke han holder Hugos niveau) og har velsagtens 2-3 rigtige gode sæsoner i sig. Måske endda endnu mere end det.

- Valdes i Man U er da en fin og sikkert billig løsning (det vil Levy elske Wink). 

- Begovic?! Har været en stabil keeper i den gode ende i flere sæsoner. Sikkert pænt dyr, men kender PL ud og ind. Jeg synes han er dygtig.

- Krul? SIrigu fra PSG (såfremt de handler et større navn)? Sommer i Gladbach? Fährmann i Schalke? Ham den hollandske landsholdskeeper i Ajax?

Nå, det var et par bud. Håber vi beholder Hugo!

COYS

spursfcs billede

Hermed Mirror artiklen som @DY lagde i replikboksen  http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/tottenham-hand-tran...

Vil godt sige at jeg ikke mener Mirror er særlige pålidelige, men må også indrømme at det er bemærkelsesværdigt at stort set alle aviser og medier, (samt på diverse Spurs forums) er "enige" om at Poch's NU har "the final say". Det betyder jo også at han naturligvis ikke har haft det før, for hvorfor skulle man ellers lave en stor historie ud af det..?

http://www.spurscommunity.co.uk/index.php?threads/pochettino-i-have-fina...

At der så ikke er ret mange der stor på at Poch's får "the final say" NU, er så en helt anden snak...

Edit:

Glæder mig til at Poch's bliver udrådt som Manager i stedet for Head Coach, for sådan må det jo nødvendigvis blive hvis Poch's skal have det sidste ord..

spursfcs billede

Bjarkeh skrev:

Baldini out... Nej, er det ikke et tilfælde af for mange kokke. Der er vel kun plads til den ene

Når man bruger det europæiske system med en Sportsdirektør og en Head Coach, så vil der jo være flere kokke. Nu er PM også kommet til, man kan jo håbe at det betyder at Poch bliver manager nu, og at vi siger farvel til Baldini.

jonaspoulsens billede

Mit bud er at disse artikler laves, fordi Poch nu vil have det fulde ansvar.

Mit bud er at Poch tidligere har lavet en list med spillere samt postioner hvor han mener vi skulle forstærkes. Baldini har forsøgt at hente de ønskede spillere (fx Fazio, Schneiderlein osv). Ved de positioner hvor det ikke er lykkedes os at hente 1 prioritet har Baldini som kommet med navne på andre spillere (fx Stambouli)

Det har betydet at Poch har skulle godkende køb af spillere, som han måske ikke rigtigt kendte 100%. Her har formentlig sagt okay til spillere, da det enten var dem eller ingen.

Der er ingen tvivl om at det bliver godt for Poch at han nu får det fulde ansvar. Ikke mindst fordi Baldini ikke har været særlig dygtig til at finde de rigtige spillere.

Når det så er sagt, så bærer Poch stadig et ansvar, da han (ifølge ham selv, klubben, tidligere ansatte osv) altid har skulle godkende køb og salg af spillere.

spursfcs billede

Tak, Jonas det var rart at du endelig er enig i at Poch's ikke har haft det fulde ansvar tidligere. Så mangler kun @araya at blive overbevist, og det sker 100% ikke....

Nu skriver du Fazio... Du ved jo godt at Fazio ikke var første prioritet, det var MM jo, det kan du da umuligt være uenig i?

Så det du inddirekte siger, det er at Poch's har fået af vide at det er Stambouli eller ingen (som en bruger/fan på Spurscommunity også er inde på).

Ok, så lad os sige at Poch's har et mindre ansvar (for at imødekomme dig), men hovedansvaret ligger 100% hos Baldini - det kan du da heller ikke være uenig i?

Så det sidste ord har indtil nu altid ligget hos Sportsdirektøren ikke sandt?

jonaspoulsens billede

Har aldrig sagt at Pich havde alt ansvaret.

Har sagt at han havde et med ansvar.Desuden har jeg altid sagt at Baldini hen hvor peberet gror.

Fazio har selv udtalt at der var en lang dialog med ham og klubben på et tidligt tidspunkt. Imo betyder det at han var en af dem vi gik efter. (han er jo også blevet brugt en del)

Vil ikke sige at det sidste ord har ligget hos Baldini. Poch har jo altid kunne sige nej, hvis han mener at en given spiller ikke ville passe ind. Så han har haft en ansvar i at tjekke op om det var en spiller vi kunne bruge.

Det var jo det samme setup vi havde da AVB var træner. Han kom også med en liste af spillere som vi forsøgte at hente (Willian, Moutinho osv) Da det ikke lykkedes prøvede Baldini at finde andre alternativer. De køb godkendte AVB jo også.

Men vi er vel alle også enige om denne transfer struktur vi har haft har været røv elendigt. Den falder i sidste ende tilbage på Levy. Så ALLE er ansvarlige imo.

arayas billede

Ha Ha det er sgu komisk... i mere end 10 år har vi skulle hører på hvor useriøs The Mirror er og hvor seriøs The Guardian er, men hov så linker man til en seriøs artikel i The Guardian hvor Poch bliver DIREKTE citeret for at sige han HAR det sidste ord i transfers, hvis det først er til sommer og frem han har det så havde han vel sagt jeg får?  men det er det rene løgn, ligesom alt andet spændende i den samme artikel. Efterfølgende kommer der en artikel i The Miroor som er THE REAL deal, OGSÅ selvom den er lavet UD fra The Guardian artiklen, altså et ekstra blads produkt hvor en journalist efter "bedste evne" har lavet sin egen fortolkning og det er så den "vi" nu går ud fra som SANDHEDEN omkring hvordan Tottenham Hotspur FC er bygget op administartivt, det er simpelthen toppen af lavmål. Hvorfor blev der stillet spørgsmål til HVORFOR The Guardian bragte den artikel de gjorde når der INGEN spørgsmål bliver stillet til den meget velrenomeret The Mirror? Vi kender alle svaret...

Det overrasker mig selvfølgelig ikke at Hr.Madsen i sit "jeg har ret" korstog tager alle midler i brug og synker ned på dèt niveau og så alligevel, men hvad folk ikke gør for at overbevise sig selv, og andre, kender åbenbart ingen grænser, men komisk dèt er det sgu :) 

Vi må se i øjnene at de seriøse medier omkring vores elskede klub er The Mirror, Spurscommunity, Arry og avb, det er de kilder der bliver brugt som sandheden... nu kan jeg bare læne mig tilbage og glæde mig til at se hvad næste sæsons korstog bliver :) 

Der er næppe nogen der er i tvivl om at strukturen bliver lavet om til sommer i forhold til at baldini ryger ud, nok også Bloomfield og PM er kommet ind. Det kan jo ikke undgå at ændre på strukturen, men vi må bare håbe klubben ikke melder noget ud omkring det, for det ved vi jo godt nu, at det kan man ikke stole på Smile

spursfcs billede

@Jonas - læs den her artikel

(Mauricio Pochettino: Tottenham boss will 'focus on coaching')

http://www.bbc.com/sport/0/football/27599165

- ved godt den er ca. et år gammel, men det gør den jo ikke mindre rigtig. Læs omkring harmonien efter TS, læs om hvor mange spillere der var ude af form og ikke blev brugt (du påstod forleden at det aldrig har stået så sløjt til.)

Læs det her fra artiklen:

Since sacking Harry Redknapp in 2012, Levy has favoured the continental structure. Pochettino is used to working in such an environment. However there is uncertainty at Spurs and he may find he has walked into a fluid political situation. Director of football Franco Baldini would appear to be the obvious candidate to continue to take responsibility for transfers but his position is unclear. Tim Sherwood was a key component of that backroom structure before he was promoted to replace Andre Villas-Boas. He has yet to be replaced.

Og hør i øvrigt hvad Ginola har at sige i videoen..

jonaspoulsens billede

Der er jo intet nyt i den artikel.

Det var bestemt ikke alle i truppen da kunne lide at de nu skulle til arbejde 100%, samt tage i mod kritik. Og, ja der var en del spillere som spillede elendigt.

Men der var jo flere positive ting at sige end negative. Og mig bekendt var rigtigt mange spillere indvolveret under TS. Så syntes ikke rigtigt at er står at kun "enkelte" spillere blev brugt.

Kigger vi på det han skriver om Poch, rammer denne problemstilling ganske godt:

It would be inaccurate to say he was universally liked - no manager ever is. There was a feeling at Southampton that his fringe players did not always feel part of the project. Other members of the staff would step in to reassure and reason. But there was still a sense to some players in the squad, that unless you were one of Pochettino's stars, you meant little to him. That may need to alter.

Det er jo samme fornemmelse vi sidder med idag. Nogle enkelte spillere er i kridthuset og bliver brugt meget, mens andre aldrig har en chance for at komme på holdet. Det er total kritisk og demotiverende for de spillere som ikke bliver brugt (Ade, Stambouli, Dembele, Towns, Capoue, Vlad, Kaboul osv) Desværre lader det ikke til at han har lært at det i Saints, så det fortsætter sikkert sådan i hans tid hos os.

gazza10s billede

Lært af det i Saints???? Eller er det DL og Poch plan at der SKAL rydes op i de spillerer som ikke gider holdet og klubben nok... men den tanke er jo nok fjern for nogle, for så er der ingen brugbare kritik længerer..

Alle de artikler om transfer ansvaret rammer spot on i forhold til alle de rygter som i flere år har kørt og flere eksperter også har nævnt..

geden er barberet...

jonaspoulsens billede

Jamen selvom man skal rydde op osv. er det da vigtigt at "fringe players" føler sig som en del af truppen. Det hjælper jo ikke man isolerer et halvt hold.

For det første mister de spillere jo totalt gejsten og energien, hvilket bidrager til dårlig drup miljø. Derudover ser man jo også tydeligt at vores spillere er brændt ud efter en lang sæson, hvor der er trukket alt for mange veksler på dem.

Også ved jeg ikke hvad det er får en ged du snakker om. Der er jo intet nyt i den artikel.

Poch kommer med forslag til spillere. Baldini forsøger at hente de spillere. Lykkedes det ikke kommer Baldini op med alternativer. Poch godkender eller kasserer alternativet.

Så kan ikke rigtigt se hvad som er nyt eller revolutionerende her. Levy, Baldini og Poch har haft ansvaret for hvem vi har hentet.

gazza10s billede

Har du hørt om dårlig trup miljø???   Faktum er at de spillere som poch har brugt har sendt et klart signal om at de VIL klubben og holdet..

De øvrige spillere fortjerner ikke yderligere debat.. 

Faktum er også at Poch får hele ansvaret til sommer af køb af spillere...

COYS

arayas billede

Skal jeg oversætte dèt for dig Gazza? eller vil du bare ikke forstå de ting folk skriver? Jonas skriver 12.41 om "situationen" i saints med hvordan nogen mener Poch håndterede sin trup dernede, hvad er det du ikke forstår af den artikel? 

Og hvad er det lige faktum er med Poch til sommer? Det eneste der ER et faktum er at Poch har sagt JEG HAR DET SIDSTE ORD i transfers, ikke hvornår fra... at ALT andet er fri fantasi, men til gengæld et faktum :-) 

gazza10s billede

Skal jeg oversætte dèt for

Skal jeg oversætte dèt for dig Gazza? eller vil du bare ikke forstå de ting folk skriver? Jonas skriver 12.41 om "situationen" i saints med hvordan nogen mener Poch håndterede sin trup dernede, hvad er det du ikke forstår af den artikel? 

Og jeg svarer, at fordi flere spillere hos os er udenfor, er fordi der sikkert ligger en aftale om ny struktur i klubben imelllem Poch og DL..

Det er faktisk muligt at skrive i en god tone.... Vi kan konstatere at det ikke har hjulpert at flytte det til forum.. Sad

Spillere som ikke gider klubben, har intet at gøre hos os..

Du råber om korstog osv osv og alligevel er din retorik ikke bedre..

God dag..

COYS 

PS nu må moderator til at gøre deres pligt..

arayas billede

Ja hold da op hvor har jeg overtrådt reglerne ved at spørge om jeg skal oversætte, uu ha slemme mig 

Og selvfølgelig forholder jeg mig til Jacobs sandhedskorstog, det er ligesom mig der er berettiget mod...

Og ikke overraskende forholder du dig ikke til faktum, men det er jo ikke noget nyt.

spursfcs billede

Jonas - det er rent gætværk hvormeget Poch er involveret i transfers. Det er i hvert fald et faktum at det er Baldini der naturligvis i alle medier får ansvaret for det dårlige indkøb. Find en artikel hvor det fremgår at Pochettino har ansvaret..? Tror du heller ikke på hvad Harry og AVB siger?

http://www.goal.com/en-gb/news/2892/transfer-zone/2015/04/08/10546402/le...

@araya - den måde du argumentere på, gør at jeg er stoppet med at kommentere dine indlæg, det er på sådan et lavt niveau at det er direkte pinligt at læse. Der er intet seriøst indhold i ret meget af det du skriver, kedeligt du er sunket så dybt... Sad

Lær af hvordan din nærmeste allieret (Jonas) argumentere, selv om jeg sjældent er enig i indholdet. Han afviser ikke alt, og læser det man skriver, og forholder sig til dette på en pæn måde.

arayas billede

Ja helt sikkert Jacob, flot... Mit indlæg igår 12.10 var meget useriøst ik? fordi det er sandt? Du mener folk er useriøse fordi de har en anden holding end dig selv, se dèt er useriøst, jeg giver dig en masse data, det vil du ikke forholde dig til, så hvem er useriøs? Dig og din makker Gazza kommer med den ene fordrejede historie efter den anden og så snakker du om at jeg er useriøs? jeg har givet dig DIREKTE citater fra Poch fra den avis du engang anså som den mest troværdige, men du vil hellere forholde dig til års gamle artikler, the mirror, et fan site med tilfældige Spurs fans og nu også goal, den side du grinte af hvergang Rammy lagde noget op fra den.... så hvem er sunket dybt? 

Nå ja jeg kender svaret... det kommer nemlig ikke, det har du nemlig ikke mod nok på....

Det mest interessante for mig er hvorfor det betyder så ekstremt meget for dig at Poch ikke har ansvaret, gad vide hvad du vil gøre næste sæson nu du VED han har ansvaret fra sommer af, hvor det så end står henne... 

jonaspoulsens billede

Som jeg siger så har Baldini også et kæmpe ansvar.

Men som både klubben, Poch, tidligere ansatts osv. siger, så godkender Poch alle de handler vi laver. Så derfor er det jo ikke gætværk, når alle involeret parter har bekræftet det?

Og at Harry og AVB mener at Poch skal have det fulde ansvar, kan jeg kun give dem ret i. Som jeg har skrevet utallige gange, så er jeg stærk imod strukturen med en sports direktør.

Men det ændrer stadig ikke på, at Poch har et medansvar for de handler vi har lavet, da han har godkendt de spillere vi har hentet.