Sammensætning af londontur

superspurss billede

Hej alle sammen

Mine brødre og jeg tænker at tage over at se kampen mod Newcastle, og vil bare høre om det er smartere selv at sammensætte sin tur, fremfor at tage dem, som bliver udbudt af diverse rejseselskaber og fodboldsider? Vi kunne nemlig samtidig også godt tænke os lidt flere dage i London, når nu vi alligevel var der.

- Ceterum censeo Emirates esse delendam

Daugaards billede

Ta' med fanklubben - det er skide hyggeligt! Smile

I will never go blue, I don't need no guns and I'd rather walk alone! COYS!

Lasse Sands billede

Fanklubben tager jo på fællestur i netop den weekend, så det er oplagt. 

Og i den forbindelse bestiller man selv fly, og vi ankommer/afgår alle på forskellige tidspunkter. Mit råd er derfor: Bestil fly hurtigst muligt til de datoer, der passer jer...i får tre overnatninger på Royal National med fanklubben (8-11 nov) Så kan I jo selv supplere op med overnatninger efter jeres behov. På den måde er I sikre på billetter, et fedt program, en fælles middag og godt selskab...og der er ikke nogen tvang til at være i selskab med os andre hele tiden, så jeg vil mene, at det er den optimale løsning for jer...

Jeg tror ikke I kan gøre det billigere eller lettere selv...

arayas billede

Det Lasse siger Smile

Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004

superspurss billede

Super mange tak.. vi vil lige vende det og se hvad vi gør, men lyder som en oplagt måde at gøre det på Smile

- Ceterum censeo Emirates esse delendam

Thomss billede

Sjovt nok overvejer kæresten og jeg også at tage en london tur den weekend....

Skal bare lige høre om man skal være medlem af WHD for at deltage i fællesturen?

Tranholms billede

Det skal du thoms

Mr Gin/Tonic

Thomss billede

Ok, det er jo forståeligt nok, har også længe overvejet at blive medlem, så dette var jo en kærkommen lejlighed til at blive det. Hvis jeg er medlem, kan både kæresten og jeg så tilmelde os el.?

Tranholms billede

I skal begge være medlem, men de ekstra 250 kr er godt givet ud

Mr Gin/Tonic

Daugaards billede

Vær opmærksom på, at I også skal være medlem af den engelske fanklub. Udover at vist er et krav når man skal have billetter til White Hart Lane, så får man også et medlemskort, en medlemspakke med alt muligt godt og så siger Michael Dawson tillykke til dig på din fødselsdag. Nårh ja, så har du også full access til Spurs TV - når der er pre season kan man ofte streame træningskampene. Det koster vist omkring 500 kr.

I will never go blue, I don't need no guns and I'd rather walk alone! COYS!