Sightseeing i London

Golics billede

Hey!
Mig og en ven her på WHD (spursftw) skal på studietur til London d. 22 september og skal hjem igen d.26 september. 

VI kunne rigtig godt tænke os at se en masse vedrørende Tottenham da vi er unge fans og ikke kender til alt omkring Tottenham endnu

Vi kunne rigtig godt tænke os at se WHD, og spurs shoppen, men vi ved ikke helt hvordan det fungerer?
Er der nogen der har nogle gode tips til hvad vi ellers kunne se, og hvordan vi kommer til at se det?

Nogle lækre Tottenham Pubs ville også være lækkert Smile

VI vil bare i bund og grund have en god tur, med et spice af tottenham Wink

På forhånd tak! 

arayas billede

Vil helt klart anbefale en rundtur på WHL og hvis i absolut vil se WHD så må det blive til en generalforsamling Wink

Tag ud til stadion, book en rundtur og snup en pint på Bricklayers, som stadig er hyggelig selvom der ikke er kamp, dog ikke sikkert den er åben... shoppen ligger jo også ved WHL!

God tur

Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004

Golics billede

Hehe ups, mente WHL Smile

Spursftws billede

At se WHL bliver helt klart højdepunktet for os! og jeg selv, skal helt sikkert ind i shoppen og have mig en autentisk spurstrøje med vores nye fantastiske Paulinho på ryggen! Smile

a_brinksbys billede

Tag Victoria (den lyseblå linje) til Seven Sisters, og tag gåturen derfra. Det tager ca. et kvarter, men så får I også oplevet lidt af nordlondon, og den kultur Tottenham indebærer. I vil helt sikkert møde nogle spændende typer.

Så snart I kommer op fra tuben, er der skilte hele vejen til WHL. Ligeud hele vejen Smile Spurs-shoppen giver sig selv så snart I er fremme. Og som de andre siger, tag for GUDS skyld en tour. Der er sgu ikke særlig spændende udvendigt.

Bricklayers er et must......

Rigtig god tur drenge!

Oh when the Spurs..