Streaming

Lupuss billede

Hej Alle.

Jeg er efterhånden dødsenstræt at upålidelige sopcast-streams i svingende kvalitet, og ville derfor høre, hvad folk herinde har af erfaringer med Pay-to-view tjenester ala. TV2-premier-league på nettet? 

Mvh

/Lupus

AndreasBangs billede

havde viaplay noget af sidste sæson, og generelt var det ok, havde dog lidt problemer med den hoppede ud, og skulle reloades, men mon ikke det var startproblemer.. syntes umiddelbart det var bedre kvalitet end sputnik, men har ikke set PrL på sputnik så er ikke sikker

Lupuss billede

Kan det passe, at Skysports har en lignende service?

Lindbergs billede

De gange jeg har købt superligakampe på tv2sport har det fungereret rigtig fint. Opløsningen er ikke vild høj, men det er bedre end nogen sopcast streams kan tilbyde.

J.Vierøs billede

Jeg køber altid TV2Sport's Premier League pakke for hele måneden, da jeg ikke har nogle kanaler der viser dem på fjernsynet. Det koster vist 109 kr/måneden (jeg giver 98, fordi jeg timeldte mig for lang tid siden). Kvaliteten er selvfølgelig ikke som på TV, men det er faktisk ok skarpt på en computerskærm. Jeg plejer at sætte min Mac til min fladskærm via HDMI for at få et større billede. Det gør selvfølgelig billedkvaliteten lidt dårligere men det går nok Smile

Jeg ved at ViaPlay også tilbyder pakker med sportsstreaming, det har jeg også haft abonnement på i en periode som alternativ til TV2Sport PL-pakken, det koster også kun 159. Det fede ved ViaPlay er at:

- Udover PL får man også Champions League og Superliga

- Når der er flere kampe samtidig, kan man vælge mellem dem, der er - og man kan derfor altid vælge at se Tottenhams kamp ;) Hos TV2Sport PL kan man kun se de kampe de vælger at sende, hvilket selvfølgelig er alle indtil der er flere kampe på samme tid

Til gengæld sender TV2Sport PL tonsvis af magasinprogrammer og PL-nyheder når der ikke er livefodbold, udover self de kampe de ikke kunne vise når der var flere i gang samtidig

Chantelous billede

Har selv viaplay. Og det er fantastisk. 

J.Vierøs billede

Da jeg havde ViaPlay var jeg ikke voldsomt imponeret over kvaliteten, hvordan er dine erfaringer?

Chantelous billede

Altså. Det er ikke ligeså godt som på dit TV. Men det er MEGET bedre end diverse streams ude på nettet.

Hvis jeg lade vær med at klikke den på fullscreen så synes jeg kvaliteten næsten måler sig med TV'et.

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer