TV Dansk: Premier League 2013/14

Norgaard86s billede

Digital.dk har lavet en fin oversigt over hvordan kampene bliver fordelt mellem de danske tv udbydere fra næste sæson.

http://digitalt.tv/premier-league-pa-tv-og-nettet-2013-2014/

Den giver et fint overblik over hvordan man bør sikre sig, hvis man som jeg ønsker garanti for at se Spurs kampe andre steder end på tvivlsomme streams på nettet. 

Det er uden tvivl blevet en dyr fornøjelse at skulle have adgang til Premier League på dansk TV, så hvis der findes billigere alternativer end de store TV-pakker er i velkomne til at bidrage. 

Chantelous billede

Antenneforening eller viaplay. Tror jeg er de eneste muligheder. Smile
Medmindre du kender nogen der bor i England ellers kan også få det ordnet på en anden (ulovlig) måde 

raycs billede

Norgaard86 skrev:

Digital.dk har lavet en fin oversigt over hvordan kampene bliver fordelt mellem de danske tv udbydere fra næste sæson.

http://digitalt.tv/premier-league-pa-tv-og-nettet-2013-2014/

Den giver et fint overblik over hvordan man bør sikre sig, hvis man som jeg ønsker garanti for at se Spurs kampe andre steder end på tvivlsomme streams på nettet. 

Det er uden tvivl blevet en dyr fornøjelse at skulle have adgang til Premier League på dansk TV, så hvis der findes billigere alternativer end de store TV-pakker er i velkomne til at bidrage. 

Man kan jo netop ikke sikre sig?

Forrige sæson kunne man "sikre sig" med viasat; allekampe blev vist live. Sidste sæson blev det forringet ved at andre lørdagskampe end swanseas kun kunne ses via viaplay.

Nu når vi bunden (?) idet vi kun kan se swanseas kampe!?

Sikke noget lort og så siger vi sgu lortet op hvis det er sandt?

Stefan Christensens billede

Det er ekstra skidt, fordi rigtig mange af vores kampe vil blive spillet søndag pga. EL. Derfor kan man kun se dem på TV3 Sport 2, som endnu ikke kan tilkøbes med YouSee. Dét er skidt!

eastupperblocks billede

Jeg har følt mig nødsaget til at bestille Sportpakken fra Viasat på parabol... Har ellers fuldpakke kabel-tv ved YouSee.... Den ryger nu ned på Grundpakken med 6'eren som ekstra kanal tilvalgt.

Appelsinen i turbanen er så Sky Sports News oveni 24 timer i døgnet... Ærgeligt det skal være så bøvlet. Men jeg kan ikke undvære det.

31 kampe med Tottenham: 19 sejre, 4 uafgjorte, 7 nederlag (1 afbrudt kamp  - gæt selv hvilken)

Norgaard86s billede

Det har du ret i rayc. 

Garantien for at se Spurs hver weekend afhænger alene om en af kanalerne vælger at vise vores kamp. Som Stefan også skriver, så bliver hovedparten af vores kampe formentlig vist søndag pga. Europa League. Så mon ikke der trods alt er bedre chance end sidste sæson for Spurs på dansk TV. 

Overvejer selv helt at droppe de store tv-pakker og i stedet gå efter viaplay.dk løsningen. 

raycs billede

Men så ved du også, at hvis manu, swansea eller liverpool (nu også Villa?) spiller søndag samme tid, så viser de ikke spurs-stoke Sad

Norgaard86s billede

rayc skrev:

Men så ved du også, at hvis manu, swansea eller liverpool (nu også Villa?) spiller søndag samme tid, så viser de ikke spurs-stoke Sad

Ja, desværre. 

Og Cardiff.

Lindbergs billede

Jeg har opsagt min mellempakke hos yousee. Når jeg ikke engang kan få den dækning af PL, som jeg havde før gider jeg ikke lægge så mange penge.

Frem over må Golden Lion sørge for at dække mit PL-behov.

arayas billede

Har lige haft en længere snak med en ledende skikkelse hos Viasat og de arbejder på at sende flere live kampe samtidigt Smile de vil sende på 3 forskellige kanaler og ALLE kampe kommer på viaplay.. desværre udgår PL kanalen og ingen live kampe på deres xtra satellit kanaler mere...

Ang. Swansea spørgsmålet var han hård og sagde det havde været en klar succes og de overvejede at bibeholde den ide med at sende dem hver gang, men de kommer med et program i start August når deres muligheder er helt på plads!!

COYS

Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004

raycs billede

araya skrev:
Har lige haft en længere snak med en ledende skikkelse hos Viasat og de arbejder på at sende flere live kampe samtidigt Smile de vil sende på 3 forskellige kanaler og ALLE kampe kommer på viaplay.. desværre udgår PL kanalen og ingen live kampe på deres xtra satellit kanaler mere... Ang. Swansea spørgsmålet var han hård og sagde det havde været en klar succes og de overvejede at bibeholde den ide med at sende dem hver gang, men de kommer med et program i start August når deres muligheder er helt på plads!! COYS

Ja 3 live kampe samtidig, Swansee nr.1, manu nr. 2 og så måske villa eller cardiff nr. 3?

Har netop opsagt min pakke hos viasat. overvejer viaplay

Elkjaers billede

Jeg har heldigvis TDC TV, som iøvrigt kan anbefales. Så jeg er dækket helt ind til at se Swansea, Cardiff, Aston Villa og United Smile

En kamp med Tottenham - og hvilken en Spurs-Arsenal 2. oktober 2011 2-1

Sommers billede

Jeg er bundet til Stofa igennem boligforeninger. Det er møg irriterende, fordi de ikke engang tilbyder TV3 Sport 2 i deres store pakke. Desuden er de meget dyre. Den eneste mulighed jeg har er st købe mellem pakke med 3+. Men kommer der mange spurs kampe på den?

Norgaard86s billede

Sommer skrev:

Jeg er bundet til Stofa igennem boligforeninger. Det er møg irriterende, fordi de ikke engang tilbyder TV3 Sport 2 i deres store pakke. Desuden er de meget dyre. Den eneste mulighed jeg har er st købe mellem pakke med 3+. Men kommer der mange spurs kampe på den?

3+ er viasats Premier League kanal om lørdagen. Du kan altså se de kampe, hvis du køber mellempakken, visat nu vælger at vise. Det er højst sandsynlig ikke Spurs med mindre vi spiller den tidligere eller sene kamp.

Eftersom Spurs er i Europa League kan du forvente de fleste af vores kampe ligger om søndagen, hvorfor 3+ formentlig ikke er nok. 

Norgaard86s billede

araya skrev:
Har lige haft en længere snak med en ledende skikkelse hos Viasat og de arbejder på at sende flere live kampe samtidigt Smile de vil sende på 3 forskellige kanaler og ALLE kampe kommer på viaplay.. desværre udgår PL kanalen og ingen live kampe på deres xtra satellit kanaler mere... Ang. Swansea spørgsmålet var han hård og sagde det havde været en klar succes og de overvejede at bibeholde den ide med at sende dem hver gang, men de kommer med et program i start August når deres muligheder er helt på plads!! COYS

Interessant! :) 

I det hele taget spændende hvad de tænker mht. genindførelsen af "tidslørdag". Frygter lidt en onside model med Camilla Martin.

kcs billede

Hvis man har afgang til viaplay - kan man så se alle kampe? Som i år.

eastupperblocks billede

LAD VÆRE AT BESTILLE VIASAT.. hvis det kan undgås !!! (Parabol og Viaplay).... De er nogle lømler... Nu er SkySports væk uden varsel..... Og der går sikkert ikke længe inden at TV3Sport2 er at finde hos YouSee og andre kabel-tv udbydere..

31 kampe med Tottenham: 19 sejre, 4 uafgjorte, 7 nederlag (1 afbrudt kamp  - gæt selv hvilken)

arayas billede

Sry East men jeg er meget tilfreds med Viasat og kan kun anbefale det Smile plat de fjerner kanaler uden varsel, men det er stadig der mand kan se flest Spurs kampe uden tvivl og alle kampe kommer på Viaplay som sidste år og ellers som jeg skrev tidligere...

Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004

eastupperblocks billede

araya skrev:
Sry East men jeg er meget tilfreds med Viasat og kan kun anbefale det Smile plat de fjerner kanaler uden varsel, men det er stadig der mand kan se flest Spurs kampe uden tvivl og alle kampe kommer på Viaplay som sidste år og ellers som jeg skrev tidligere...
.  Det er også fair nok Araya... Jeg rører bare ikke ved det mere. Og Viaplay kan man vel ikke få uden alle mulige tillægskøb ???

arayas billede

Det er gratis når du har parabol Wink

eastupperblocks billede

araya skrev:
he he. Ja... Præcis Wink

spursfcs billede

araya skrev:

Viaplay er gratis hvis man har Danmarkspakken (499 kr. pr. måned)  hos Viasat ellers koster det 229 kr. om måneden..

DenFedes billede

Har netop fået at vide, at YouSee har sikret sig TV3 Sport 2 i fuldpakken.

spursfcs billede

Ja, det står her:

http://onside.dk/premier-league/viasat-sikrer-yousee-kunder-adgang-til-t...

eastupperblocks billede

super nyheder... Men godt nok frækt af Viasat at de fjerner SkySports og tilbyder TV3sport2 hos Yousee uden varsel... De må ha vidst begge dele i nogle uger... Det skal sgu stå i god tid på deres hjemmeside... Specielt op til en sæson hvor de har sikret sig Premier League.

spursfcs billede

eastupperblock skrev:

super nyheder... Men godt nok frækt af Viasat at de fjerner SkySports og tilbyder TV3sport2 hos Yousee uden varsel... De må ha vidst begge dele i nogle uger... Det skal sgu stå i god tid på deres hjemmeside... Specielt op til en sæson hvor de har sikret sig Premier League.

Det er længe siden af Yousee meldte ud at de forhandlede med Viasat..:

http://yousee.dk/Nyheder/Nyhedsarkiv/2013/Fortsat_forhandling_om_TV3_Spo...

Norgaard86s billede

DenFede skrev:

Har netop fået at vide, at YouSee har sikret sig TV3 Sport 2 i fuldpakken.

Kanalen skulle også komme som tilkøbspakke til en 30 kr. ekstra om måneden, for dem der har mellempakken. Den besked fik jeg i går, da jeg ringende for netop at opsige mit tv abonnement hos netop Yousee.

Halils billede

Fuck, hvor kommer der usædvanligt meget PL bold på relativt tilgængelige kanaler.

Kombineret med yousees ekstrakanal i august er tv3sport2 skal man nok blive hooked!

Samtidigt har Helenius ankomst til Villa gjort, at det er et hold jeg må følge ca. 1300% mere end ellers.

Flashps billede

Mit TV har ikke MPEG4 tuner, og jeg kan således på trods af Yousees fuldpakke, ikke se TV3 Sport 2 der. Er der nogen der ved hvorfor i alverden kanalen ikke figurerer på Yousees online TV? TV3 Sport 1 gør nemlig.