Twitter

DenFedes billede

Der er godt nok et emne allerede, men det er gammelt, så jeg tænkte lige, at jeg ville have opdateret.

Jeg er lige kommet på det der Twitterhalløj - mest fordi WHD kommer på. Men der er vel masser af interessante mennesker at følge?

Hit me! Og ikke nødvendigvis kun Spursspillere Smile

kcs billede

Mine favoritter:
Asger Hedegaard Boye (@ahboye). et MUST for fodboldelskere. Skribent i bla tipsbladet, Weekendavisen og JP. kæmpe ekspert i italiensk fodbold, men også kanon stor viden (og gode kilder) i de andre store europæiske ligaer.

Erik Nielsen DR fyn. Ham med den hæse stemme i "sport på 3eren". Stor WBA fan - og sprøjter sjove og lune tweets afsted.

Christian Wolny. Kommunikationsekspert i FCK. Og spurs fans. Det samme er Andreas Kraul og Søren Pind.

Blot nogle forslag Smile

whiteharts billede

Gary Liniker er et must - ligesom Phil Mc Nulty fra BBC

miguel04s billede

Du skal hvertfald ikke følge Alan Sugar, han er den værste tudeprins og største AVB hater. har unfollowed ham efter det begyndte at gå mig på.

Tilgengæld er det sjovt at se hvordan Piers Morgan forlanger Wenger fyret konstant.

Mido er også værd at følge. Kommer med god insight om Daniel Levy Wink (også der easyjet historien kom fra) (dog retweeter han mange arabiske tweets som jeg ikke forstår)

legender: Graham Roberts, Micky Hazard og David Ginola (bare fordi det er dig, benny)

Derudover følger jeg et hav af forskellige fans og spurs news sites. Spooky er selvfølgelig et must.

mit twitter er @MikkelGS

AndreasBangs billede

@SpursStatMan - som navnet antyder en masse stats ofte hurtig med interesante stats under/lige efter kampe

@OfficialDLeevy - en spoof profil, der kan være ret underholdende

Der er også en række danske fodboldjournaister der kan være interesante at følge mht mere generelle fodboldnyheder

@andersSigdal og @sorenpind er også spursfans sidstnævnte har dog sjældent spurs-tweets

AndreasBangs billede

dette er den officielle liste over spillernes twitter-profiler

https://twitter.com/SpursOfficial/tottenham-hotspur-players/members

whiteharts billede

følg os på @whitehartdanes

Daugaards billede

@whitehart : Det ville være en god idé også at linke til profilen i nyheden! Smile

I will never go blue, I don't need no guns and I'd rather walk alone! COYS!