Silly Season 2016

DenFedes billede

Ind:

Schürrle

Vestergaard

Ud:

Eriksen

Bentaleb

Thomas91s billede

Hvis det holder med at vi "kun" har 60 mil pund til indkøb, bliver man nok nød til at kigge på hvor vi står svagest.

Dette fik vi udstillet i de sidste to runder, hvor Dembele forsvandt og Mason ikke kunne løfte opgaven.
Jeg mener at vi skal kigge efter en spiller, der kan sparer med Dembele. Dermed os en spiller der kan ligge som en ekstra 8'er i de kampe hvor det kræver at vi slås mere på midten. 

Jeg kunne selv godt pege på Wijnaldum, der har fysikken og det atletiske udgangspunkt til det. Derudover rykker han ned med borgen og kunne nok derfor fristes til en tur sydpå. 

Jeg vil os mene at vi har brug for en ekstra angriber, en der er garant for mål og muligvis en der fylder godt i boksen. Typen der kan sættes ind, når vi er presset til at få det sidste mål. Dette kunne minde om crouch typen, der vandt det meste i boksen. Hvem det skal være, har jeg svært ved at sige da jeg ikke kan se nogen umiddelbart løsning.

Det skulle gerne kunne klares for 60 mil pund i dette transfervindue, derudover ryger der nok et par stykker. 

Kunne godt se Mason og Bentaleb forsvinde.

alfieconns billede

Hvad mener du , Benny?? Vestergård i bytte for Eriksen? Bortset fra det siges det, at vi beholder Benta. Det vil jeg så sandelig også håbe. Lige nu vil vi ikke få særlig meget for ham, og lur mig om han ikke ka blive en joker i næste sæson.

spurs0804s billede

alfieconn skrev:

Hvad mener du , Benny?? Vestergård i bytte for Eriksen? Bortset fra det siges det, at vi beholder Benta. Det vil jeg så sandelig også håbe. Lige nu vil vi ikke få særlig meget for ham, og lur mig om han ikke ka blive en joker i næste sæson.

Det er rygter, jeg har læst.
Juve er interesseret i CE og Bentaleb og vi er interesseret i Vestergaard og Schürrle

DenFedes billede

Jeg kan ikke se os skille os af med Eriksen. Vestergaard kan jeg godt lide, men ved ikke, om han er god nok.

Det skulle være helt sikkert med Michy Batshuayi nu i øvrigt.

alfieconns billede

Det sidste lyder vel godt, skønt jeg aldrig har set ham. Toby, Verthongen, Wimmer og Vestergård lyder som en for meget

spursfcs billede

DenFede skrev:

Det skulle være helt sikkert med Michy Batshuayi nu i øvrigt.

Troede ellers først det var sikkert når det stod på den officielle side.. Wink Det er det jeg mener med at ændre standpunkt... Wink

Ethievants billede

Løvernes konge på vej ;-) 

kster ftl: Victor wanyama
Get the shirts printed Chaps
He is on his way 
nothing to do with the times [he has a mate there]
Different contact
Very very well connected
Reckons he is coming to us 
dragon1:Think this will happen actually his contract running down

Ethievants billede

As JJ alluded to the other day, real detail from within the club is becoming really hard my main contact has told me some business could be done by the end of this week possibly two signings, but no names. He simply won't tell me, Levy has been on a bit of a witch hunt about stuff being leaked for about 18 months.

Talking to other sources who are pretty reliable and reading between the lines and this is just me putting 2+2 together I expect Jensen and Wanyama very soon and an AM and Young Keeper before the summer is out.

Ethievants billede

Who: Trix
When: 9th June
Where: SC

Trix said: A few bits....

MB

OM are desperate, we know it and they know it. The delay has been because they have interest from other clubs and are hoping to inflate the price. MB though has told them he wants us and has already point blank knocked back the idea of going to two other clubs.

Asked about Janssen but my buddy hasn't anything on this, reiterated again that he was told early by a good source that MP wanted two more "forwards" this window.

Been enquiries for a lot of our players already but am told again no players MP wants to keep will be sold, period. 

Halils billede

"He simply won't tell me, Levy has been on a bit of a witch hunt about stuff being leaked for about 18 months."

Jeg kan godt lide dette, selvom ITK i forvejen har en lav hitprocent.