Spurs.dk - White Hart Danes - Danmarks officielle fanklub for Tottenham Hotspur
Navigation
Debatemner
Nyeste emne
WBA-Spurs
Champions League gru...
Videoer i SKAL se tr...
Ledley King: Hot ell...
4-2-3-1 eller 4-3-3
Mest aktive emner
Silly Season 2008... [1690]
Silly Season 2007... [1279]
København - Hvem ... [1142]
Silly Season 06/07 [1018]
Silly Season 2009... [732]
KlubSupport

Næste kamp

WBA - Spurs
Lørdag d. 11.september
kl. 16:00

Der er nu kun

Vises direkte på:
Nettet
Optakt skrives af:
Atyraph
Chart.dk
Se indlæg
 Udskriv debat
Spurs-Everton
jonaspoulsen
#1 Udskriv indlæg
Lagt på d. 26-02-2010 16:50
Brugers avatar

Administrator

Antal indlæg: 822

Hej folkens.

Grundet arbejde kommer optakten først op lørdag ved middagstid.

Håber på forståelse.

I mellemtiden kan de ivrigste debatører, debattere den kommende kamp her.

COYS

Jonas

bjarkeh
#2 Udskriv indlæg
Lagt på d. 26-02-2010 16:54
Administrator

Antal indlæg: 1197

Helt ok, Jonas.

Det her understreger, at vores midtbane ikke scorer nok!

Fra BBC's optakt:
Between them, Jermain Defoe and Roman Pavlyuchenko have claimed 10 out of the last 12 goals Tottenham have scored in all competitions, the other two were own goals.

"They've signed two right-wingers in Aaron Lennon and David Bentley but forgotten to sign a left-winger. It's an easy mistake to make!" Harry Redknapp

"Håndbold er for mig en polterabendaktivitet på linje med paintball og faldskærmsudspring. Jeg så et minut af EM-finalen, men fandt aldrig ud af, hvem der skulle giftes. Håndbold er en tarvelig sport, der kun består af dødbolde." Troels Bech

Spursfan siden '92
Mine kampe med Tottenham:
07/11-09 Tottenham 2-0 S'land (Keane, Huddlestone, Fællestur 8)
30/11-08 Tottenham 0-1 Everton (Fællestur 6)
11/11-07 Tottenham 4-0 Wigan (Jenas 2, Lennon, Bent)
06/11-04 Tottenham 2-3 Charlton (Keane, Defoe)

Arturo bandini
#3 Udskriv indlæg
Lagt på d. 27-02-2010 00:38
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 30

Håber på PAV igen igen, he he.
Om det er min skyld, eller harrys skyld, eller skyldens skyld.
Livet er en lang smerte, og jeg håber på mere optimisme, mere begejstring,mere
WE LOVE SPURS.
Kom nu boys, det er ikke nemt at være SPURS FAN, but we love it.
ØHH, noget at dette i forkert forum, sorry.
2 kasser af PAV igen igen.

cassano
#4 Udskriv indlæg
Lagt på d. 27-02-2010 01:13
Bruger

Antal indlæg: 190

Kald mig pessimist, men tror max på 1 point mod Evertoon.

Men garderer lige mod et evt. Pavluychenko hattrick Smile

jonaspoulsen
#5 Udskriv indlæg
Lagt på d. 27-02-2010 14:09
Brugers avatar

Administrator

Så er der optakt,

COYS

araya
#6 Udskriv indlæg
Lagt på d. 27-02-2010 14:35
Brugers avatar

Administrator

Antal indlæg: 1643

ville være fantastisk med en sejr her.... og jeg tror på den hvis PAV starter inde!!In love

COYS
Harry Redknapp: "I sorted out the team formation last night lying in bed with the wife. When your husband's as ugly as me, you'd only want to talk football in bed"

eastupperblock
#7 Udskriv indlæg
Lagt på d. 27-02-2010 17:29
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 338

Mon ikke Pav starter inde med både Defoe og Crouh som tvivlsomme til kampen ? ... Jeg tror at Harry holder fast i ham...

Men uanset hvad, så tror jeg på sejr... Godt nok har Everton haft en stærk periode i ligaen på det sidste... Men vi har altid godt fat i dem og med deres kamp i Lissabon i benene fra i torsdags, tror jeg de er lidt udmattede... også mentalt... Fordi at det var deres eneste chance for pokal tilbage, der røg dér... Det kan godt koste lidt på den korte bane for dem... Gerne i morgen allerede... .)

Jeg siger 2-0 Spurs.... Pav og Bale
15 kampe med Spurs

10 sejre, 3 uafgjorte, 2 nederlag

www.tribunen.dk
atyrapfh
#8 Udskriv indlæg
Lagt på d. 28-02-2010 11:58
Brugers avatar

Administrator

Antal indlæg: 620

Jeg er ked af det, men 3 point er et krav efter Citys sejr igår.

Uafgjort er afgjort realistisk, men realistisk kan vi ikke bruge til noget!
Everton er gode, men vi er bedre, vi spiller på the Lane, og vi er Spurs. Vi vinder fordi det gør vi bare, og fordi jeg fucking siger det!

3-0 (Defoe, Pav og Modric)!

COYS!!!

Mikkel_Petersen
#9 Udskriv indlæg
Lagt på d. 28-02-2010 18:10
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 383

Vigtig sejr må man sige. Rigtig god første halvleg, hvor vi sad på alt, mens anden ikke var det bedste. Jeg synes igen Pav bidrager med mere end bare mål. Hele spillet bliver mere flydende end når Crouch er inde synes jeg. Pav er bare bedre til at gå med i spillet og spille bolden videre og ikke bare ud på kanten. Dejligt at se vores midtbane holde i bolden i dag, og ikke bare erobre og spille lange bolde i dybden. Modric gjorde det godt synes jeg og et dejligt mål han laver. Bale spillede igen en flot kamp, og synes han bliver bedre og bedre defensivt kamp for kamp.

Alt i alt tilfredshed, men vi skal holde niveauet fra første halvelg igennem hele kampen, for Everton kunne nemt have fået mindst 1 point i dag. Forstår stadig ikke hvordan Donovan brændte den chance. Annoy

COME ON YOU SPURS !!!!
15 kampe med Spurs
6 sejre - 4 uafgjort - 5 nederlag
Målscore: 25 - 18
Målscorere: Defoe 3, Iversen 3, Keane 2, Marney 2, Armstrong 2, Ziege 2, Klinsmann 1, Anderton 1, Sherwood 1, Kanoute 1, Poyet 1, Ziegler 1, Mendes 1, Dawson 1, Pavlyuchenko 1, Lennon 1, Selvmål 1

bjarkeh
#10 Udskriv indlæg
Lagt på d. 28-02-2010 19:18
Administrator

Antal indlæg: 1197

Puha...

Vi er godt nok tynde på midten hvis Hudd er skadet. JJ skal opereres onsdag, så reelt set har vi ikke en eneste midtbanespiller til at supplere Palacios, som er 1 kort fra karantæne - yikes, vi er slidt ned til sokkeholderne.

Hvilket fremragende mål af Modric, elsker den type mål. Hvilket sammenspil og så eminent overblik og teknik af Modric - SMUKT!

Enig med Mikkel. Landon Donovan må godt nok græmme sig over det mis. Ouch -godt for os:-)

VIGTIGE 3 PINDE

COYS!

Ethievant
#11 Udskriv indlæg
Lagt på d. 28-02-2010 19:51
Bruger

Antal indlæg: 250

i yderste tilfælde kam man jo rykke Kran ind på midten, Modric på højre, Bale på venstre midt, og så A-ekotto ind på venstre back...
6 gin tonis, yes 16 tonic LOL

Borby
#12 Udskriv indlæg
Lagt på d. 28-02-2010 20:00
Bruger

Antal indlæg: 44

3 Point i banken, endnu en skøn søndag. og generelt en fin uge med 3 pilgt sejre..

Nå, tilbage til dagens kamp.
Den skulle jo vindes da City tog 3 point på Bridge i går.

1. halvleg synes jeg vi spiller helt kanon. Spillet flyder og vi kommer til mange chancer og 2 af dem fører til en sikker 2-0 føring. Vi styrer jo kampen total og kun Gomes' usikkerhed gør at man er nervøs.

Så skulle anden halvleg bare køres hjem, men så bliver Hudd skadet (bare det ikke er alvorligt) og så dummer Gomes sig endnu en gang (klart hans ringeste kamp i 2009/2010) og lige pludselig er Everton med, og vi bliver self nervøse og er vel heldige at de ikke får udlignet.

Men generelt synes jeg vi spiller godt, og Everton er altså ikke så ringe, selvom vi nok burde have lukket den med en scoring mere i 1. halvleg.

MoM: Modric, god med bolden, super flot mål og selv en glidende takling...
Worst: Gomes, han var sgu usikker i dag, og koster også ved målet. Men mon ikke det var en enlig svale, han har stået flot i år.

COYS

Besøg på White Hart Lane

Spurs - West Ham 1-0 (Pav) -> 110409
Spurs - Birmingham 2-1 (Crouch - Lennon) -> 290809

Lupus
#13 Udskriv indlæg
Lagt på d. 28-02-2010 20:28
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 163

Meget enig Borby.

Med eller uden Huddlestone er vi kronisk elendige til at lukke/dræbe disse type kampe uanset hvem modstanderen er.

Og forøvrigt, er der nogen der gider at forklare mig hvorfor Kaboul blev sat ind på midten, burde det ikke have været den gæve Eidur istedet?

Norgaard86
#14 Udskriv indlæg
Lagt på d. 28-02-2010 20:53
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 339

Synes det er lidt billigt at forklare den tynde indsats i 2. halvleg med Hudds fravær alene. Ellers en fremragende indsats i 1. halvleg og dejligt at se vi stadigvæk kan spille teknisk poleret fodbold.

Hvorfor Kaboul skulle centralt fremfor Modric, Kranjcar eller Gudjohnson var i mine øjne noget overraskende. Synes dog alligevel han slap hæderligt fra det. Vandt sine nærkampe og skilte sig fint af med bolden. Det er dog ikke nogen løsning centralt på hverken kort eller lang sigt.

Var til gengæld rigtig irriteret over udskiftning af Defoe og Pavlyuchenko. Vi var på det tidspunkt hårdt presset og spillede udelukkende på kontra. Hvorfor man så vælger at tage vores speed ud til fordel for en 2 meter høj klods var mig uforstående.

Alt i alt en rigtig god dag og vi ligger stadigvæk lunt med i kampen om 4. pladsen.

Bale og Modric MOM.

jonaspoulsen
#15 Udskriv indlæg
Lagt på d. 28-02-2010 21:29
Brugers avatar

Administrator

Hudd skade er et kæmpe problem da vi ikke har nogen som ligner ham overhovedet! Modric og Kranjcar er for "tynde" derinde, mens Jenas er skadet.

Har vi mulighed for at hente O'Hara tilbage??

Tror grunden til at Harry valgte Kaboul frem for Gudjohnson var det faktum at vi førte 2-0. Tror han følte at Gudjohnson var offensiv, da vi jo primært skulle holde føringen. Det gik da også lige, men for pokker det holdt hårdt.

Var også noget utryg ved Krancjar. Han var alt for offensiv og kom slet ikke med tilbage de sidste 30 min, hvilket gjorde at Everton havde alt for let spil.

Nå pyt vi vandt en meget svær kamp og er stadig med om CL

COYS

araya
#16 Udskriv indlæg
Lagt på d. 28-02-2010 22:18
Brugers avatar

Administrator

Antal indlæg: 1643

Og forøvrigt, er der nogen der gider at forklare mig hvorfor Kaboul blev sat ind på midten, burde det ikke have været den gæve Eidur istedet?
husk at kaboul er endnu èn af arrys indkøb!! det var TOTAL hul i hovedet, ekkotto burde være sat ind og Bale op på fløjen og Modric ind, det ville have været godt tror jeg!

så vidt jeg ved kan vi IKKE hente ham tilbage, den aftale var en del af aftalen for at hente kaboul hjem! men hul i hovedet af arry at låne ham ud i januar i det hele taget....

Ellers synes jegvi spiller en god 1 og en frygtelig 2 halvleg, havde det ikke været for Dawson idag havde vi ikke vundet, han var virkelig markant i defensiven, hans bedste kamp længe. Det vil jeg også sige om Modric, synes virkelig han var forskellen i 1 og stadig god i 2, har aldrig set ham arbejde så meget før, ellers var Bale IGEN IGEN god også defensivt!
så synes jeg i øvrigt det er vildt så meget det betyder for vores spil når de andre ændrer lidt taktisk, everton spillede vel 3-5-1-1 i 2 og det kunne vi bare ikke spille os ud af og arry valgte desværre ikke at ændre noget hos os, ved godt gudjohson kom ind og var mere dyb end defoe men det var ikke noget der betød noget, dog altid noget han skifter ud før 88.minShock

det var en af de vildeste kampe længe, jeg var simpelthen SÅ spændt og tørstig jeg dårligt kunne styre det.... SÅ FEDT med 3 pts.In love

tror dog stadig ikke på 4 pladsen, men spillet siden Pav er kommet med er bare SÅ fedt at se på.... søndag bliver en gyserStress
Harry Redknapp: "I sorted out the team formation last night lying in bed with the wife. When your husband's as ugly as me, you'd only want to talk football in bed"

eastupperblock
#17 Udskriv indlæg
Lagt på d. 01-03-2010 01:24
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 338

Ethievant skrev:
i yderste tilfælde kam man jo rykke Kran ind på midten, Modric på højre, Bale på venstre midt, og så A-ekotto ind på venstre back...

Er helt enig Ethievant... Nu hvor Hudd er skadet og vi ikke har noget oplagt valg ved siden af Palacios... Så var min første tanke også Kranjcar.

Kranjcar har et godt overblik... Kan holde på bolden... Arbejder både godt offensivt og defensivt... Han kan læse spillet og slå nogle gode afleveringer... og modsat Modric har han lidt mere fysik og drøjde... Tror bestemt han ville gøre et super job centralt.

Og Modric ud til højre, Bale til venstre midt og Ekotto på venstre back.... Thumbs up ... Enig igen....
Redigeret af eastupperblock d. 01-03-2010 01:25
15 kampe med Spurs

10 sejre, 3 uafgjorte, 2 nederlag

www.tribunen.dk
Lindberg
#18 Udskriv indlæg
Lagt på d. 01-03-2010 01:29
Bruger

Antal indlæg: 416

Vi var virkelig ringe efter at Huddlestone blev skadet og Kaboul kom ind. Han kan slet ikke udfylde rollen som spilskabende center midt.

Og så synes jeg vores højre side med Corluka og Krancjar er alt for svag. De har ingen speed og skarphed. Vi skal have Lennon eller blot Bentley ind der. Jeg kunne godt lide Krancjar i starten, men synes mindre og mindre om ham. Og så kan jeg slet ikke forstå at vi bruger en spiller som Kaboul. Han bør slet ikke være i nærheden af at få spilletid på det hold her. Hvorfor er han blevet købt?

Og så er jeg ikke synderligt imponeret over Gudjohnson og Pav. Ja han scorer, men smider altså også mange bolde væk. F.eks. den stikning til Defoe, som han misser, og som kunne have været en 100 % chance. Pav er fin nok, han har et godt skud og er ofte hvor han skal være, men hans afleveringer kunne være meget bedre.

Ellers god dag på WHL. Glæder mig til at tage til The Cottage på lørdag Smile
-- >> )) Tottenham Hotspur (( << --

jonaspoulsen
#19 Udskriv indlæg
Lagt på d. 01-03-2010 08:58
Brugers avatar

Administrator

Giv nu lige Kaboul chancen drenge. Han spillede altså fremragende i Pompey og han har altså kun spilet 2 kampe for os, og det endda uden for position. Kaboul skal nok blive til noget.

atyrapfh
#20 Udskriv indlæg
Lagt på d. 01-03-2010 12:51
Brugers avatar

Administrator

Antal indlæg: 620

eastupperblock skrev:
Ethievant skrev:

Er helt enig Ethievant... Nu hvor Hudd er skadet og vi ikke har noget oplagt valg ved siden af Palacios... Så var min første tanke også Kranjcar.

Kranjcar har et godt overblik... Kan holde på bolden... Arbejder både godt offensivt og defensivt... Han kan læse spillet og slå nogle gode afleveringer... og modsat Modric har han lidt mere fysik og drøjde... Tror bestemt han ville gøre et super job centralt.

Og Modric ud til højre, Bale til venstre midt og Ekotto på venstre back.... Thumbs up ... Enig igen....

Imponerende så uenig jeg er.

Kranjcar skal ikke ind i maskinrummet, han er simpelthen ikke energisk nok, og ofrer sig ikke i det defensive spil. Her ser jeg meget hellere Modric. Han har samme overblik og spilforståelse som Hudd, og er så eller meget bedre teknisk og på egen hånd. Han viste stort defensivt arbejde og energi igår. Palacios og Modric kunne potentielt blive et kæmpe hit.

Bale skal blive på backpladsen, så længe hans form er så god som den er pt. Synd for BAE, men sådan er gamet. Bale var IMO vores MoM igår. Han var fremragende offensivt, og lå jo reelt som wing i det meste af kampen, men vigtigere endnu var at han i den grad holdt sin plads defensivt. Det var muligvis hans bedste kamp til dato. Det ville være sindsygt at rokere på Bale nu!

Selvom Lennon er skadet og Modric rykkes ind centralt har vi stadig Kranjcar, Bentley, Gud og alternativt Rose til at dække de to kanter. De kan alle spille i begge sider og evt. bytte plads i løbet af kampen, og alle kan gå lidt ind centralt fra venstrekanten, når Bale er meget med i det offensive.

Vi spiller udmærket for tiden (bevares bestemt ikke fremragende) og hvad vigtigere er, vi får resultaterne. Det ville være totalt blæst at rokere halvdelen af holdet rundt "bare" fordi vi får én skade på midtbanen.

COYS!!!

Spring til debat:
Select your language
Danish Language Danish   English Language English
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 4

Brugere online: 1
Vokuhila

Antal brugere: 1,317
Nyeste bruger: kompa
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

10/09/2010 13:32
Det samme har Pav, så man kunne måske godt bruge Keane nu, Gio tror jeg ikke på.

10/09/2010 13:17
Selvfølgelig er det røv med JD Bugs - omvendt har han (bortset fra de 3 kasser for landsholdet) været helt blank i LANG tid .. De andre gutter skal nok tage over !!!! COYS

10/09/2010 13:06
Det har jeg læst før - ikke noget at sige til, at han måske har brokket sig lidt

10/09/2010 13:03
This would suggest this is not the first outburst or the first time he has trodden on the toes of a member of the coaching staff.

10/09/2010 13:03
ITK: About a week before the end of August Keane had a major open bust up with Joe Jordan on the training ground. By all accounts all the coaching staff want him out of the club. This would suggest th

10/09/2010 12:37
Great... Frown

10/09/2010 12:36
Hilarious

10/09/2010 11:47
Lad os så få Kane op i truppen... han er skarp. Den nye Lee Barnard...

10/09/2010 11:44
WHAT...3 måneder! Så er det slut med at lade spillere gå til det engelske landshold. Det er trodsalt Klubben der betaler deres løn.

10/09/2010 11:11
http://www.tottenh
amhotspur.com/news
/articles/defoe-up
date-100910.html

Copyright © 2009
Udviklet af Spurs.dk - White Hart Danes