|
Silly Season 2007/2008
|
| spursfc |
Lagt på d. 18-05-2007 23:38
|
[77].jpg)
Super Administrator
Antal indlæg: 4121
|
Ny Silly Season tråd |
| |
|
|
| anderton |
Lagt på d. 18-05-2007 23:47
|

Administrator
Antal indlæg: 1500
|
Til højre på skærmen, hvor vi plejer at have seneste kamp og stillingen stående, vil vi her i den kedelige sommerferie... i stedet have en liste over de 10 hotteste rygter om nye spillere til truppen.
Spillerne vil være prioriterede, så den, vi tror mest på som ny Spurs-spiller, står øverst og så fremdeles.
Alle er velkomne til at deltage i vurderingen af, hvilke rygter der er mest hold i. Tilmelding sker med en privat besked til mig.
Men ellers kører debatten som normalt her i Silly Season-tråden!
Redigeret af anderton d. 18-05-2007 23:48
The corpse of Tottenham Hotspur's season is no longer just twitching, it is on its feet and doing a conga down the High Road (The Independent, 13.11.08)
Mine 32 kampe med Spurs:
Resultater: 15 sejre, 10 uafgjorte, 6 nederlag og 1 aflyst
Målscore: 53 mål for, 37 mål imod
Målscorere: Defoe 11, Keane 8, Mido 4, Jenas 4, Pavlyuchenko 4, Berbatov 3, Ferdinand 2, Sheringham 2, Kanoute 2, Lennon 2, Cundy 1, Sherwood 1, Poyet 1, Brown 1, Richards 1, Bent 1, O'Hara 1, Huddlestone 1, Modric 1, selvmål 2
|
| |
|
|
| Caelumamittendum |
Lagt på d. 19-05-2007 01:09
|

Administrator
Antal indlæg: 1400
|
Sjoveste rygte til dags dato...i denne sæson: Lionel Messi. Jeg vil elske det, men realistisk? Så langt fra.
 |
| |
|
|
| kofoed |
Lagt på d. 19-05-2007 08:13
|

Administrator
Antal indlæg: 786
|
@spursfc: Det er en kanon ide! Rigtig sjovt!
COYS!
"We don't fear anyone, we'll play against anyone and give them a game. We've got top players here. We have to believe we can keep going and push the top four. That is the aim but it will be tough"
Harry Redknapp |
| |
|
|
| spursfc |
Lagt på d. 19-05-2007 09:48
|
[77].jpg)
Super Administrator
Antal indlæg: 4121
|
Ja, det er en rigtig god ide, men det er desværre ikke min. Æren skal Per "anderton" have. |
| |
|
|
| bjarkeh |
Lagt på d. 20-05-2007 13:06
|
Administrator
Antal indlæg: 1197
|
Et skodrygte fra idag. http://www.people..._page.html
Saha skal vi ikke have, han er ikke meget bedre end Mido! Derudover vil jol have £ 15 mio. for at sælge JJ...
http://www.people..._page.html
Redigeret af bjarkeh d. 20-05-2007 13:06
"They've signed two right-wingers in Aaron Lennon and David Bentley but forgotten to sign a left-winger. It's an easy mistake to make!" Harry Redknapp
"Håndbold er for mig en polterabendaktivitet på linje med paintball og faldskærmsudspring. Jeg så et minut af EM-finalen, men fandt aldrig ud af, hvem der skulle giftes. Håndbold er en tarvelig sport, der kun består af dødbolde." Troels Bech
30/11-08 Tottenham 0-1 Everton (Fællestur 6)
11/11-07 Tottenham 4-0 Wigan (Jenas 2, Lennon, Bent)
06/11-04 Tottenham 2-3 Charlton (Keane, Defoe) |
| |
|
|
| Lasse Sand |
Lagt på d. 20-05-2007 13:15
|

Administrator
Antal indlæg: 515
|
Rygtet om Saha tror jeg ikke på. United mangler selv klasseangribere. For så vidt angår Jenas, tror jeg han bliver prissat højt for at markere, at han ikke skal sælges..
Bricklayers Arms....home away from home
 |
| |
|
|
| Hannibal |
Lagt på d. 20-05-2007 17:46
|

Administrator
Antal indlæg: 1065
|
Ville ellers ikke have noget imod at indkassere 10 mio for Jenas.J
eg bliver aldrig én af hans største fans. Selv om han er den eneste fra vores midtbane, der bidrager med mål er han stadig alt for svingende i sine præstationer.
Desuden var det vist meningen, at hans fri- og hjørnespark skulle være en af spidskompetencerne, og vi kan vel alle blive enige om, at de har været næsten lige så elendige, som da Carrick tog dem...?
"Purgatory's kind of like the in-betweeny one. You weren't really shit, but you weren't all that great either. Like Tottenham. " In Bruges, 2008 |
| |
|
|
| Gille |
Lagt på d. 20-05-2007 18:59
|

Bruger
Antal indlæg: 191
|
Kan i ikke skrive hvilken klub de forskellige spillere kommer fra ? altså de spillere der er med i top-10 over rygter  |
| |
|
|
| DenFede |
Lagt på d. 20-05-2007 19:48
|

Bruger
Antal indlæg: 5515
|
Det at JJ tager hjørne og frispark er vel blot et tegn på, at de andre er VIRKELIGT elendige 
Jeg ved godt, at du helst vil have at Berbatov sparker frisparkene, men bortset fra hans enlige mål på stregen til feltet, er det vel heller ikke just hans spidskompetence? |
| |
|
|
| YPLEE |
Lagt på d. 20-05-2007 20:00
|
Bruger
Antal indlæg: 22
|
Gille skrev:
Kan i ikke skrive hvilken klub de forskellige spillere kommer fra ? altså de spillere der er med i top-10 over rygter 
Younes Kaboul er centerforsvarer fra Auxerre, Darren Bent er angriber fra Charlton, Gareth Bale er venstreback fra Southampton, Morten Gamst Pedersen er venstre midt fra Blackburn, Curtis Davies er centerforsvarer fra WBA, Leighton Baines er Venstreback fra Wigan, Nigel Reo-Coker er centermidt fra West Ham, Stewart Downing er venstre midt fra Middlesbrough, Giles Barnes (minder lidt om Lennon) er højre midt fra Leeds, og Kieron Dyer er midtbane fra Newcastle... eller det er ihvertfald så vidt jeg ved  |
| |
|
|
| Gille |
Lagt på d. 20-05-2007 20:15
|

Bruger
Antal indlæg: 191
|
YPLEE skrev:
Gille skrev:
Kan i ikke skrive hvilken klub de forskellige spillere kommer fra ? altså de spillere der er med i top-10 over rygter 
Younes Kaboul er centerforsvarer fra Auxerre, Darren Bent er angriber fra Charlton, Gareth Bale er venstreback fra Southampton, Morten Gamst Pedersen er venstre midt fra Blackburn, Curtis Davies er centerforsvarer fra WBA, Leighton Baines er Venstreback fra Wigan, Nigel Reo-Coker er centermidt fra West Ham, Stewart Downing er venstre midt fra Middlesbrough, Giles Barnes (minder lidt om Lennon) er højre midt fra Leeds, og Kieron Dyer er midtbane fra Newcastle... eller det er ihvertfald så vidt jeg ved 
tak for info.. kendte godt de fleste, men der bliver vel lavet om på listen i løbet af sommeren  |
| |
|
|
| YPLEE |
Lagt på d. 20-05-2007 20:20
|
Bruger
Antal indlæg: 22
|
så lidt.. men Barnes er fra Derby ikke leeds  |
| |
|
|
| miguel04 |
Lagt på d. 20-05-2007 20:26
|

Bruger
Antal indlæg: 1173
|
ja præcis, jeg ved ikke helt hva han (Barnes) er nogle siger han er forward andre siger han er midfielder.
har kun set nogle clip på youtube med ham, og han virker som en god spiller, som kan vise sig at blive en klasse-spiller. men han går ikke direkte ind i startopstillingen.
|
| |
|
|
| spurs |
Lagt på d. 20-05-2007 21:44
|
Bruger
Antal indlæg: 142
|
Baines, Bent, Gamsten og Reo-Coker skulle være de 4 spillere jol mener vi mangler før vi bliver et top 4 hold. Han ville sælge defor for at få penge til Bent. fnadt artiklen på indkast.dk |
| |
|
|
| Peter VS |
Lagt på d. 20-05-2007 21:50
|
Bruger
Antal indlæg: 416
|
spurs skrev:
Baines, Bent, Gamsten og Reo-Coker skulle være de 4 spillere jol mener vi mangler før vi bliver et top 4 hold. Han ville sælge defor for at få penge til Bent. fnadt artiklen på indkast.dk
har lige læst artiklen og ser fornuftigt ud men sys faktisk ikk vi skal købe Bent hvis prisen er som artiklen antyder. Defoe er efter min mening stadig værd at holde på, i sær hvis prisen på Bent er 160 mio kr.
God save our Ledley King
Long live our Ledley King
God save the King
Send him victorious
Happy and glorious
Spurs through and through like all of us
God save the King |
| |
|
|
| DenFede |
Lagt på d. 20-05-2007 22:13
|

Bruger
Antal indlæg: 5515
|
Bent udgør ikke value for money - han er alt alt for dyr ift hvad han kan.
Og Reo-Coker er manden med flest advarsler i PL denne sæson.
Nej tak til begge - vi skal have fucking KLASSESPILLERE!!! Ikke flere squad players.
Redigeret af DenFede d. 20-05-2007 22:16 |
| |
|
|
| araya |
Lagt på d. 20-05-2007 22:17
|

Administrator
Antal indlæg: 1643
|
glem ham Bent! Defoe HAR vist klasse og kan gøre det igen, og iøvrigt har han da haft en god sæson i år, så jeg forstår ikke helt alt den snak om han skal sælges....
Ang. Giles Barnes har jeg set ham 3 gange i år, 2 gange som angriber og 1 som offensiv midt. og han har vist glimt af stort talent. sidst jeg så ham var da han blev skiftet ind i play off kampen imod Saints og jeg må indrømme han så skidt ud. han var lige kommet tilbage fra skade bevares, men han virkede ultra arrogant i sine løb og spil...er bange for at "stemplet" kæmpe talent er gået i hjernen på ham. Jeg kunne sagtens forstille mig ham på diverse billeder med Lennon og Jenas på stripklub osv. men hvad fanden det betyder jo bare at han vil have nemt ved at falde til
Harry Redknapp: "I sorted out the team formation last night lying in bed with the wife. When your husband's as ugly as me, you'd only want to talk football in bed" |
| |
|
|
| spurs |
Lagt på d. 21-05-2007 00:36
|
Bruger
Antal indlæg: 142
|
Sorry, men gider ikke alle de der talenter. Der går jo år før de er klar til Pl holdet. Kan vi ikke bruge til en skid. Vi skal have de 2-3 klasse spillere som kan gå ind og forstærke holdet. Venstre back. Back up til forsvaret, venstre kan. Ser gerne Gamsten som kant spiller. Offensiv midt, Van Der Vaart ville vøre en drøm. HSV kom ikke med i Uefa cuppen. Så kan tale for han måske er på vej væk fra klubben |
| |
|
|
| Peter VS |
Lagt på d. 21-05-2007 08:55
|
Bruger
Antal indlæg: 416
|
synes Leighton Baines ville være den vigtigste signing. og mht. den der talent diskussion tror jeg at forskellen på et talent og et super-talent er et spørgsmål om hvor hurtigt man når et tilpas højt niveau. se eks. Messi, han har næppe nået toppen men er dygtig nok til at spille på højt niveau.
Redigeret af Peter VS d. 21-05-2007 08:55
God save our Ledley King
Long live our Ledley King
God save the King
Send him victorious
Happy and glorious
Spurs through and through like all of us
God save the King |
| |
|