Spurs.dk - White Hart Danes - Danmarks officielle fanklub for Tottenham Hotspur
Navigation
Debatemner
Nyeste emne
Champions League gru...
Videoer i SKAL se tr...
Ledley King: Hot ell...
4-2-3-1 eller 4-3-3
Klubbens onde cirkel
Mest aktive emner
Silly Season 2008... [1690]
Silly Season 2007... [1279]
København - Hvem ... [1142]
Silly Season 06/07 [1018]
Silly Season 2009... [732]
KlubSupport

Næste kamp

WBA - Spurs
Lørdag d. 11.september
kl. 16:00

Der er nu kun

Vises direkte på:
Nettet
Optakt skrives af:
Atyraph
Chart.dk
Se indlæg
 Udskriv debat
Spurs-Fulham
Lasse Sand
#1 Udskriv indlæg
Lagt på d. 25-01-2010 21:47
Brugers avatar

Administrator

Antal indlæg: 515

Her kan kampen debatteres...COYS
Bricklayers Arms....home away from home

i877.photobucket.com/albums/ab336/lassesand/th_bricklayers.jpg

mh
#2 Udskriv indlæg
Lagt på d. 25-01-2010 23:21
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 765

Har også lidt bange anelser, angriberne er uden selvtillid og forsvaret ser lidt usikkert ud.

Skal selv på The Lane i morgen, min 4. kamp med Spurs, de første 3 gange har vi været i kæmpe krise inden, den her gang dog kun en mindre krise. De 3 første gange har vi dog vundet, så krydser fingre for statistikken holderPray
Kampe med Spurs:
1998 Wimbledon-Spurs 2-6
2007 Spurs-Wigan 4-0
2008 Spurs- Blackburn 1-0
2010 Spurs- Fulham 2-0
" Harry Redknapp can take pride in restoring Tottenham Hotspur to the top table of European football"

Nielsty
#3 Udskriv indlæg
Lagt på d. 26-01-2010 03:05
Bruger

Antal indlæg: 55

God optakt. Er dog lidt træt af, at alle kampe for tiden øjensynligt "definerer resten af sæsonen". Specielt, når vi spiller ad helvede til.

Jeg tror, at i morgen kan blive en rigtig træls kamp, da Fulham har fokus på en god defensiv, og vi for tiden ikke har meget held over for den type hold med Lennon ude. Har sagt det før, men ville ønske, at Dos Santos fik chancen, men han er åbenbart helt ude i kulden.

TJ
#4 Udskriv indlæg
Lagt på d. 26-01-2010 13:48
Administrator

Antal indlæg: 42

Så også gern Giovani fik chancen, men nu ser det jo desværre ud til at han smutter...

Håber i stedet Pavlyuchenko kan få kampen fra start (hvis han bliver klar). Fantastisk mål han scorede mod Leeds! Crouch har ikke været på toppen på det seneste efter min mening og når han er med, er vi tilbøgelige til at spille den lange bold 9 ud af 10 gange... Det holder ikke!

Huddlestone er forhåbentlig med igen - ham har vi manglet! Jenas slår ikke til for tiden...

Fulham er stærke i år, men jeg tror sgu vi knækker dem... og Pavlyuchenko scorer helt sikkert hvis han starter!

kish-kash
#5 Udskriv indlæg
Lagt på d. 26-01-2010 13:48
Bruger

Antal indlæg: 78

"og Bentley ser ud til at være langt væk fra start-elveren".

Han er vidst skadet.

arne
#6 Udskriv indlæg
Lagt på d. 26-01-2010 17:52
Bruger

Antal indlæg: 10

mh skrev:
Har også lidt bange anelser, angriberne er uden selvtillid og forsvaret ser lidt usikkert ud.

Skal selv på The Lane i morgen, min 4. kamp med Spurs, de første 3 gange har vi været i kæmpe krise inden, den her gang dog kun en mindre krise. De 3 første gange har vi dog vundet, så krydser fingre for statistikken holderPray

Så skal det jo nok gå. Vi vinder 2-0. Håber også på Pavlyuchenko starter inde. Jeg er ved at være lidt træt af at se på Crouch og hans til tider opgivende attitude.

COYS
#7 Udskriv indlæg
Lagt på d. 27-01-2010 08:33
Bruger

Antal indlæg: 131

Dejligt med 3 point på kontoen i en af de kampe, hvor der bare skal 3 point på kontoen. Vi spillede ikke godt, men det er ikke det vigtige. Det vigtige er, at vi er tilbage på vindersporet, og med L'Pools pointab endte det jo med at være en god dag.

Lad os kalde det en professionel sejr - en af dem, der blev kørt hjem uden de store armbevægelser mod et hold, der ikke rigtigt ville (eller kunne) noget fremad. Godt! Og så videre til næste kamp.

I øvrigt var det rart at se Modric spille rigtigt godt. Han var involveret i mange gode aktioner med små fine detaljer, og i denne kamp lignede han en, der er ved at være tilbage i form, idet han også arbejdede hårdt.

DenFede
#8 Udskriv indlæg
Lagt på d. 27-01-2010 08:48
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 5512

Modric er min MOM i en mildest talt kedelig kamp. Men 3 points på tavlen - det er vigtigt!

Mika
#9 Udskriv indlæg
Lagt på d. 27-01-2010 09:37
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 37

Har kun set højdepunkterne fra kampen, og hvis de ellers viser hvad der er værd at vise, lignede det et cruise for de 3 point.

atyrapfh
#10 Udskriv indlæg
Lagt på d. 27-01-2010 11:46
Brugers avatar

Administrator

Antal indlæg: 618

Det var sgu ikke ophidsende, men dog opmuntrende.
Fulham spiller med alle mand bag bolden og trækker tempoet ud af kampen indtil de kommer bagud 0-2, så det kunne aldrig blive nogen underholdende kamp.

De store plusser:
1) De 3 point er utroligt vigtige mod et hold som det er meget nemt at sætte point til imod.

2) Nu sætter vi igen de andre bejlere til 4. pladsen under pres. Pool smidder igen point.

3) Bale-forbandelsen er brudt. Det var givetvis bare et meget uheldigt sammentræf at der skulle gå så lang tid, men fodboldspillere er ofte overtroiske, og det skulle undre mig om ikke det har påvirket knægten selv og hele holdet negativt.

4) Modric er på vej til at finde formen, og Palacios lignede igen sig selv. Man kan næppe undervurdere, hvad de to i topform kan komme til at betyde for resten af sæsonen.

5) Fin indsats at både Bentley og ikke mindst Bale. Vigtigt at marginalspillerne kan præstere når de endeligt får chancen.

6) Ingen spillere faldt igennem. Dawson var igen ved at gøre os nervøse til sidst, men spillede dog ellers en rigtig god kamp.

Det store minus var igen at vi ikke skaber nok chancer i åbent spil. Modric hiver oplæget til 1-0 nul ud af ingenting og har selv et godt forsøg (hvor han vist i øvrigt var off-side). Derudover skaber vi næsten ingen chancer. Denne gang løber Defoe røven ud af bukserne, men har får næsten ingen bolde i fødderne at arbejde med.
Redigeret af atyrapfh d. 27-01-2010 11:51

araya
#11 Udskriv indlæg
Lagt på d. 27-01-2010 12:30
Brugers avatar

Administrator

Antal indlæg: 1643

Derudover skaber vi næsten ingen chancer. Denne gang løber Defoe røven ud af bukserne, men har får næsten ingen bolde i fødderne at arbejde med.

ja det er mere end skræmmende.... crouch bærer en del af skylden mener jeg, han er simpelthen piv hamrende ringe! 90% af alle de bolde han vinder mister han inden for 10.sekunder og de sidste 10% spiller han bolden baglæns Frown
Harry Redknapp: "I sorted out the team formation last night lying in bed with the wife. When your husband's as ugly as me, you'd only want to talk football in bed"

Arturo bandini
#12 Udskriv indlæg
Lagt på d. 27-01-2010 20:59
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 29

Som ny mand på whd, er det en god debat i har gang i.
Mener selv at peter c, er en hest i en glasbutik.
pav,keane,defoe, folk med teknik, og målnæse er min stil.
Denne kamp skulle vindes, men de så ikke godt ud.

Spring til debat:
Select your language
Danish Language Danish   English Language English
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 1,317
Nyeste bruger: kompa
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

09/09/2010 00:57
Jermain Defoe faces at least six weeks out after injuring ankle ligaments during England’s win in Switzerland. Read more: http://www.dailyma
il.co.uk/sport/foo
tball/article-1310
277/Jermain-Defoe-

09/09/2010 00:22
@DenFede: cassano har jo no clue om noget som helst...det ved vi alle.

08/09/2010 22:44
hønsegård

08/09/2010 22:26
Jeg undrer mig bare over, at cassano kalder mig fickle. Det beviser jo, at han tydeligt vis ikke aner, hvad det betyder.

08/09/2010 21:37
jens1419, nej. Det har INTET med hinanden at gøre. Hvis man f.eks. rettede en andens stavefejl, så har det betydning, men ikke her. Wink

08/09/2010 21:34
Det er bare vigtigt at stave korrekt i samme replikboks, hvor man antyder, at andre er dumme - eller er det bare mig In love?

08/09/2010 21:32
Jeg er ikke helt sikker på, at Cassano er helt ægte italiener, hvis det er capish i betydningen "forstået", han mener, er det med C

08/09/2010 21:15
The Golden Lion sender Spurs på lørdag. Genialt!!!

08/09/2010 20:36
Man kan jo snart ikke skrive noget uden at blive kaldt dum, blæst el. lign.

08/09/2010 20:30
Anstregende med alle de smagsdommere her på siden...

Copyright © 2009
Udviklet af Spurs.dk - White Hart Danes