|
Spurs-Fulham
|
| Lasse Sand |
Lagt på d. 25-01-2010 21:47
|

Administrator
Antal indlæg: 515
|
Her kan kampen debatteres...COYS
Bricklayers Arms....home away from home
 |
| |
|
|
| mh |
Lagt på d. 25-01-2010 23:21
|

Bruger
Antal indlæg: 765
|
Har også lidt bange anelser, angriberne er uden selvtillid og forsvaret ser lidt usikkert ud.
Skal selv på The Lane i morgen, min 4. kamp med Spurs, de første 3 gange har vi været i kæmpe krise inden, den her gang dog kun en mindre krise. De 3 første gange har vi dog vundet, så krydser fingre for statistikken holder
Kampe med Spurs:
1998 Wimbledon-Spurs 2-6
2007 Spurs-Wigan 4-0
2008 Spurs- Blackburn 1-0
2010 Spurs- Fulham 2-0
" Harry Redknapp can take pride in restoring Tottenham Hotspur to the top table of European football" |
| |
|
|
| Nielsty |
Lagt på d. 26-01-2010 03:05
|
Bruger
Antal indlæg: 55
|
God optakt. Er dog lidt træt af, at alle kampe for tiden øjensynligt "definerer resten af sæsonen". Specielt, når vi spiller ad helvede til.
Jeg tror, at i morgen kan blive en rigtig træls kamp, da Fulham har fokus på en god defensiv, og vi for tiden ikke har meget held over for den type hold med Lennon ude. Har sagt det før, men ville ønske, at Dos Santos fik chancen, men han er åbenbart helt ude i kulden. |
| |
|
|
| TJ |
Lagt på d. 26-01-2010 13:48
|
Administrator
Antal indlæg: 42
|
Så også gern Giovani fik chancen, men nu ser det jo desværre ud til at han smutter...
Håber i stedet Pavlyuchenko kan få kampen fra start (hvis han bliver klar). Fantastisk mål han scorede mod Leeds! Crouch har ikke været på toppen på det seneste efter min mening og når han er med, er vi tilbøgelige til at spille den lange bold 9 ud af 10 gange... Det holder ikke!
Huddlestone er forhåbentlig med igen - ham har vi manglet! Jenas slår ikke til for tiden...
Fulham er stærke i år, men jeg tror sgu vi knækker dem... og Pavlyuchenko scorer helt sikkert hvis han starter! |
| |
|
|
| kish-kash |
Lagt på d. 26-01-2010 13:48
|
Bruger
Antal indlæg: 78
|
"og Bentley ser ud til at være langt væk fra start-elveren".
Han er vidst skadet. |
| |
|
|
| arne |
Lagt på d. 26-01-2010 17:52
|
Bruger
Antal indlæg: 10
|
mh skrev:
Har også lidt bange anelser, angriberne er uden selvtillid og forsvaret ser lidt usikkert ud.
Skal selv på The Lane i morgen, min 4. kamp med Spurs, de første 3 gange har vi været i kæmpe krise inden, den her gang dog kun en mindre krise. De 3 første gange har vi dog vundet, så krydser fingre for statistikken holder 
Så skal det jo nok gå. Vi vinder 2-0. Håber også på Pavlyuchenko starter inde. Jeg er ved at være lidt træt af at se på Crouch og hans til tider opgivende attitude. |
| |
|
|
| COYS |
Lagt på d. 27-01-2010 08:33
|
Bruger
Antal indlæg: 131
|
Dejligt med 3 point på kontoen i en af de kampe, hvor der bare skal 3 point på kontoen. Vi spillede ikke godt, men det er ikke det vigtige. Det vigtige er, at vi er tilbage på vindersporet, og med L'Pools pointab endte det jo med at være en god dag.
Lad os kalde det en professionel sejr - en af dem, der blev kørt hjem uden de store armbevægelser mod et hold, der ikke rigtigt ville (eller kunne) noget fremad. Godt! Og så videre til næste kamp.
I øvrigt var det rart at se Modric spille rigtigt godt. Han var involveret i mange gode aktioner med små fine detaljer, og i denne kamp lignede han en, der er ved at være tilbage i form, idet han også arbejdede hårdt. |
| |
|
|
| DenFede |
Lagt på d. 27-01-2010 08:48
|

Bruger
Antal indlæg: 5512
|
Modric er min MOM i en mildest talt kedelig kamp. Men 3 points på tavlen - det er vigtigt! |
| |
|
|
| Mika |
Lagt på d. 27-01-2010 09:37
|

Bruger
Antal indlæg: 37
|
Har kun set højdepunkterne fra kampen, og hvis de ellers viser hvad der er værd at vise, lignede det et cruise for de 3 point. |
| |
|
|
| atyrapfh |
Lagt på d. 27-01-2010 11:46
|

Administrator
Antal indlæg: 618
|
Det var sgu ikke ophidsende, men dog opmuntrende.
Fulham spiller med alle mand bag bolden og trækker tempoet ud af kampen indtil de kommer bagud 0-2, så det kunne aldrig blive nogen underholdende kamp.
De store plusser:
1) De 3 point er utroligt vigtige mod et hold som det er meget nemt at sætte point til imod.
2) Nu sætter vi igen de andre bejlere til 4. pladsen under pres. Pool smidder igen point.
3) Bale-forbandelsen er brudt. Det var givetvis bare et meget uheldigt sammentræf at der skulle gå så lang tid, men fodboldspillere er ofte overtroiske, og det skulle undre mig om ikke det har påvirket knægten selv og hele holdet negativt.
4) Modric er på vej til at finde formen, og Palacios lignede igen sig selv. Man kan næppe undervurdere, hvad de to i topform kan komme til at betyde for resten af sæsonen.
5) Fin indsats at både Bentley og ikke mindst Bale. Vigtigt at marginalspillerne kan præstere når de endeligt får chancen.
6) Ingen spillere faldt igennem. Dawson var igen ved at gøre os nervøse til sidst, men spillede dog ellers en rigtig god kamp.
Det store minus var igen at vi ikke skaber nok chancer i åbent spil. Modric hiver oplæget til 1-0 nul ud af ingenting og har selv et godt forsøg (hvor han vist i øvrigt var off-side). Derudover skaber vi næsten ingen chancer. Denne gang løber Defoe røven ud af bukserne, men har får næsten ingen bolde i fødderne at arbejde med.
Redigeret af atyrapfh d. 27-01-2010 11:51 |
| |
|
|
| araya |
Lagt på d. 27-01-2010 12:30
|

Administrator
Antal indlæg: 1643
|
Derudover skaber vi næsten ingen chancer. Denne gang løber Defoe røven ud af bukserne, men har får næsten ingen bolde i fødderne at arbejde med.
ja det er mere end skræmmende.... crouch bærer en del af skylden mener jeg, han er simpelthen piv hamrende ringe! 90% af alle de bolde han vinder mister han inden for 10.sekunder og de sidste 10% spiller han bolden baglæns
Harry Redknapp: "I sorted out the team formation last night lying in bed with the wife. When your husband's as ugly as me, you'd only want to talk football in bed" |
| |
|
|
| Arturo bandini |
Lagt på d. 27-01-2010 20:59
|

Bruger
Antal indlæg: 29
|
Som ny mand på whd, er det en god debat i har gang i.
Mener selv at peter c, er en hest i en glasbutik.
pav,keane,defoe, folk med teknik, og målnæse er min stil.
Denne kamp skulle vindes, men de så ikke godt ud. |
| |
|