|
Spurs-Villa
|
| Lasse Sand |
Lagt på d. 04-02-2010 21:43
|

Administrator
Antal indlæg: 515
|
Så er der optakt! God kamp til alle...jeg er desværre tvangsindlagt til en fødselsdagsfest lørdag aften...Hvem har dog også fundet på, at kampe skal spilles en lørdag kl. 1830...nå ja, TV selskaberne...
COYS
Bricklayers Arms....home away from home
 |
| |
|
|
| rayc |
Lagt på d. 05-02-2010 07:34
|
Bruger
Antal indlæg: 188
|
Super optakt. Jeg er dog ikke helt enig: Tror det er Modric der scorer til resultatet 1-0  |
| |
|
|
| spursfc |
Lagt på d. 05-02-2010 09:52
|
[77].jpg)
Super Administrator
Antal indlæg: 4121
|
Meget flot optakt
Jeg tror også på en sejr i morgen og er sikker på at Lasses startopstilling er korrekt.
Carling Cup Winners 2008 Tottenham Hotspur |
| |
|
|
| kofoed |
Lagt på d. 05-02-2010 11:54
|

Administrator
Antal indlæg: 786
|
Fino optakt!
Det er rigtigt med "mini-ligaerne". Vores mini-liga rummer en stor, stor gevinst til vinderen - nemlig CL. Med CC-finalen mellem Villa og Manure er der garanteret UEFA.bold til Villa, så det ser ud til, at vi skal overhales af fx Everton, hvis vi skal misse Europa næste år.
Hvis vi ikke kan slå Villa i morgen, tror jeg drømmen om CL skal revideres. Så må vi gå efter at tage plads 5-7. En ærefuld 5.plads vil jeg være tilfreds med..
COYS!
"We don't fear anyone, we'll play against anyone and give them a game. We've got top players here. We have to believe we can keep going and push the top four. That is the aim but it will be tough"
Harry Redknapp |
| |
|
|
| spursfc |
Lagt på d. 05-02-2010 12:02
|
[77].jpg)
Super Administrator
Antal indlæg: 4121
|
kofoed skrev:
Fino optakt!
Det er rigtigt med "mini-ligaerne". Vores mini-liga rummer en stor, stor gevinst til vinderen - nemlig CL. Med CC-finalen mellem Villa og Manure er der garanteret UEFA.bold til Villa, så det ser ud til, at vi skal overhales af fx Everton, hvis vi skal misse Europa næste år.
Hvis vi ikke kan slå Villa i morgen, tror jeg drømmen om CL skal revideres. Så må vi gå efter at tage plads 5-7. En ærefuld 5.plads vil jeg være tilfreds med..
COYS!
Det er desværre ikke korrekt, den tabene finalist i Ligacuppen deltager ikke i Europaligaen. Det er kun i FA Cuppen at det er tilfældet.
Så det er en meget vigtig kamp som vi har i morgen...
Redigeret af spursfc d. 05-02-2010 12:03
Carling Cup Winners 2008 Tottenham Hotspur |
| |
|
|
| DenFede |
Lagt på d. 05-02-2010 12:03
|

Bruger
Antal indlæg: 5515
|
Fin optakt.
Man kan sige, at det med vores skader og udlejninger ikke kræver en grad i astrofysik at stille holdet Det eneste, der vel kan være tvivl om, er om Stive 'Arry vægter forsvar eller angreb på venstrebacken (for Ekotto er vel tilbage fra ANC?) og om han krampagtigt holder fast i King eller vælger at forsøge at sammentømre Dawson og Bassong som aksen i forsvaret fremadrettet.
Jeg er ikke så forbistret positiv omkring resultatet. Det bliver tæt og jeg håber naturligvis på en sejr. |
| |
|
|
| bjarkeh |
Lagt på d. 05-02-2010 12:03
|
Administrator
Antal indlæg: 1197
|
Jeg tror Lasses opstilling er korrekt. Ingen tvivl om det. Jeg tillader mig dog at håbe, at Crouch starter ude, da jeg synes han har været ringere end han plejer på det sidste. Det er dog under forudsætningen, at den teknisk bedste angriber i truppen når at blive skadesfri. Ja, jeg elsker Pavlyuchenko, og jeg fatter ikke hvordan Redknapp kan mene at Crouch er bedre! Jeg tror virkeligt at Defoe/Pavlyuchenko kunne være et rigtigt godt makkerskab. Derudover synes jeg ofte Crouch har en negativ indflydelse på vores spil, fordi vi bare losser høje bolde op mod ham. Som indskifter i en kamp, hvor vi ikke spiller godt, kan Crouch bruges, men som stamspiller – nej. Nå, vi ligger trods alt nr. 4, så måske er det godt Redknapp er træner i stedet for mig
Det bliver interessant at se, om Villa pakker sig så meget, som de gjorde på Villa Park i den første kamp. Efter pausen var de mildest talt elendige. Hvis de gør det, skal vi nok vinde! Men i udgangspunktet er det en meget lige kamp, og det er uhyggeligt vigtigt at Palacios har en god dag, ellers kan de virkelig tryne vores midtbane. I forsvaret er jeg alvorligt bange for Villas dødbolde, synes vi har set usikre ud på det seneste. Så jeg tror ikke vi holder villa fra at score. Vi vinder 2-1 (Bentley, Modric)
COYS
"They've signed two right-wingers in Aaron Lennon and David Bentley but forgotten to sign a left-winger. It's an easy mistake to make!" Harry Redknapp
"Håndbold er for mig en polterabendaktivitet på linje med paintball og faldskærmsudspring. Jeg så et minut af EM-finalen, men fandt aldrig ud af, hvem der skulle giftes. Håndbold er en tarvelig sport, der kun består af dødbolde." Troels Bech
30/11-08 Tottenham 0-1 Everton (Fællestur 6)
11/11-07 Tottenham 4-0 Wigan (Jenas 2, Lennon, Bent)
06/11-04 Tottenham 2-3 Charlton (Keane, Defoe) |
| |
|
|
| atyrapfh |
Lagt på d. 05-02-2010 13:19
|

Administrator
Antal indlæg: 620
|
Glimrende optakt.
3 point vil kunne bringe optimismen tilbage.
Som jeg ser det er der tre områder af banen som bliver afgørende:
1) vores backs: Jeg er meget nervøs for at Bale kan blive snørret mod et hold som Villa. Hans defensive placeringsevne halter stadig gevaldigt, selvom der er blevet bedre. I højresiden er der gund til at være nervøs for Corlukas manglende hurtighed, når han skal op mod Young.
2) deres backs: Sidst vi mødte dem, viste de svaghed over for vores kantspillere. Bentley så god ud i onsdags, men nu er han altså oppe mod væsentligt bedre forsvarsspillere. Det er vigtigt at Modric søger ned bag om deres højreback. Det ligger desværre ikke helt naturligt til ham, da han helst skærer tidligere ind i banen
3) vores CM. Palacios skal spille op til sit bedste, hvilket jeg nu også stoler på at han vil. Vigtigere endnu er om Huddlestone får ro på sit spil. Hans problem er at han er let at stresse. Hvis modstanderne sidder tæt på ham, mister han overblikket og kan ikke få gang i pasningerne.
Jeg er optimistisk og tror på 2-1.
COYS!!! |
| |
|
|
| spurs0804 |
Lagt på d. 05-02-2010 13:33
|

Administrator
Antal indlæg: 480
|
DenFede skrev:
Fin optakt.
Man kan sige, at det med vores skader og udlejninger ikke kræver en grad i astrofysik at stille holdet  Det eneste, der vel kan være tvivl om, er om Stive 'Arry vægter forsvar eller angreb på venstrebacken (for Ekotto er vel tilbage fra ANC?) og om han krampagtigt holder fast i King eller vælger at forsøge at sammentømre Dawson og Bassong som aksen i forsvaret fremadrettet.
Jeg er ikke så forbistret positiv omkring resultatet. Det bliver tæt og jeg håber naturligvis på en sejr.
Stive Benny - BAE var skadet og derfor ikke til ANC Han står som "very doubtful" på physioroom, så det bliver nok Bale
You can put your Gordon Strachan up your arse |
| |
|
|
| DenFede |
Lagt på d. 05-02-2010 14:40
|

Bruger
Antal indlæg: 5515
|
Der kan man bare se... Jamen så kræves der ikke engang en studenterhue for at sætte holdet  |
| |
|
|
| spurs0804 |
Lagt på d. 05-02-2010 14:48
|

Administrator
Antal indlæg: 480
|
DenFede skrev:
Der kan man bare se... Jamen så kræves der ikke engang en studenterhue for at sætte holdet 
Enig - specielt set i lyset af vore brede trup
You can put your Gordon Strachan up your arse |
| |
|
|
| eastupperblock |
Lagt på d. 05-02-2010 16:52
|

Bruger
Antal indlæg: 338
|
Det er sgu en gyser-kamp... Synes Villa virker meget stærke.. Men vi må håbe at vi har fat i dem, som vi for det meste har... Men frygter godt nok duellen Young mod Gorluka.... 
Tænk hvis vi kunne vinde den kamp... Puha.. så ville det se lovende ud.
15 kampe med Spurs
10 sejre, 3 uafgjorte, 2 nederlag |
| |
|
|
| eastupperblock |
Lagt på d. 05-02-2010 17:00
|

Bruger
Antal indlæg: 338
|
atyrapfh skrev:
Glimrende optakt.
3 point vil kunne bringe optimismen tilbage.
Som jeg ser det er der tre områder af banen som bliver afgørende:
1) vores backs: Jeg er meget nervøs for at Bale kan blive snørret mod et hold som Villa. Hans defensive placeringsevne halter stadig gevaldigt, selvom der er blevet bedre. I højresiden er der gund til at være nervøs for Corlukas manglende hurtighed, når han skal op mod Young.
2) deres backs: Sidst vi mødte dem, viste de svaghed over for vores kantspillere. Bentley så god ud i onsdags, men nu er han altså oppe mod væsentligt bedre forsvarsspillere. Det er vigtigt at Modric søger ned bag om deres højreback. Det ligger desværre ikke helt naturligt til ham, da han helst skærer tidligere ind i banen
3) vores CM. Palacios skal spille op til sit bedste, hvilket jeg nu også stoler på at han vil. Vigtigere endnu er om Huddlestone får ro på sit spil. Hans problem er at han er let at stresse. Hvis modstanderne sidder tæt på ham, mister han overblikket og kan ikke få gang i pasningerne.
Jeg er optimistisk og tror på 2-1.
COYS!!!
Helt enig i alle 3.... Dog vil jeg gerne tilføje én nummer 4... Deres dødbolde !! ..
Deres høje og stærke forsvarere har et dødsensfarligt hovedspil, når de har hjørne og frispark omkring modstanderens felt... Hvis vi ikke er koncentrerede og organiserede, så kan de score ud af ingenting på de bolde... Og derfor skal vi sgu være på dupperne og ikke sove, som vi gjorde mod Birmingham til sidst eller da Leeds scorede mod os i Fa Cuppen... Det er der simpelthen ikke råd til.
Crouch må hjælpe ekstra til i forsvaret på de bolde... og forsvaret INKL. GORLUKA skal altså bakke hinanden op og passe deres markeringer...
Og omvendt, i den anden ende, skal vi endnu mere prøve at udnytte vores hurtige pasningsspil til at snørre deres tunge forsvarere i stedet for at satse på for mange indlæg... Hvor de sikkert vil vinde de fleste dueller i luften...
Redigeret af eastupperblock d. 05-02-2010 17:02
15 kampe med Spurs
10 sejre, 3 uafgjorte, 2 nederlag |
| |
|
|
| Ole-Archibald |
Lagt på d. 05-02-2010 19:05
|
Bruger
Antal indlæg: 3
|
Dejlig optakt, som sædvanligt i dette skønne forum. Jeg er enig i at der er tale om en ekstra-dimension, da kampen i morgen aften handler om mere end tre points.
Jeg tror til gengæld ikke, kampen bliver så "målfattig" som mange forventer. Jeg tipper 4-3.
Og så er jeg bange for at det store norske lokum, Carew, laver mindst to af kasserne.
COYS!
|
| |
|
|
| araya |
Lagt på d. 06-02-2010 01:19
|

Administrator
Antal indlæg: 1643
|
er vi klar fra start vinder vi.... tør dårligt se den kamp!! COYS
Harry Redknapp: "I sorted out the team formation last night lying in bed with the wife. When your husband's as ugly as me, you'd only want to talk football in bed" |
| |
|
|
| Norgaard86 |
Lagt på d. 06-02-2010 11:55
|

Bruger
Antal indlæg: 339
|
Skysports tror på en opstilling med Kranjcar, Hudd, Modric og Bentley på midten. Håber virkelig de tager fejl! Vi kommer til at mangle så meget fysik centralt, hvis hverken Hudd eller Palacious starter. |
| |
|
|
| dave |
Lagt på d. 06-02-2010 12:48
|

Bruger
Antal indlæg: 104
|
Norgaard86 skrev:
Skysports tror på en opstilling med Kranjcar, Hudd, Modric og Bentley på midten. Håber virkelig de tager fejl! Vi kommer til at mangle så meget fysik centralt, hvis hverken Hudd eller Palacious starter.
Øh, mener du evt. Jenas? |
| |
|
|
| kofoed |
Lagt på d. 06-02-2010 14:17
|

Administrator
Antal indlæg: 786
|
Ja, jeg tog naturligvis fejl af CC! Men vinder Manure den, er der Europa League til 6`eren...
En opstilling uden Hudd- hvis han er frisk- anser jeg for helt usandsynlig.
God kamp - det bliver en gyser, vi hgerne skal vinde!
COYS!
"We don't fear anyone, we'll play against anyone and give them a game. We've got top players here. We have to believe we can keep going and push the top four. That is the aim but it will be tough"
Harry Redknapp |
| |
|
|
| filip |
Lagt på d. 06-02-2010 18:17
|
Bruger
Antal indlæg: 181
|
vi vinder 2-1 på mål af Bentley og Defoe
Fuck the rest, spurs are best and you all know it. |
| |
|
|
| rayc |
Lagt på d. 06-02-2010 21:30
|
Bruger
Antal indlæg: 188
|
pis. Tabte 2 point. Spillede en god kamp, mange chancer, godt tryk. Blir sgu aldrig et rigtig tophold når vi ikke engang kan vinde når vi spiller bedst. Det er nu engang ikke det kunstneriske indtryk der sætter point på kontoen. Vi taber et gevaldigt skridt i kampen om 4.pladsen. Men jeg kan pt ikke se hvem der med rette kan gøre sig fortjent til Cl-pladsen: City var pivringe idag. Villa er måske et godt defensivt hold men ville ikke rigtig noget fremad banen. Pool vinder iøjeblikket, selvom de spiller skidt. Måske er det derfor de røde djævle der løber med pengekassen, at the end of the day. Pis |
| |
|