Spurs.dk - White Hart Danes - Danmarks officielle fanklub for Tottenham Hotspur
Navigation
Debatemner
Nyeste emne
WBA-Spurs
Champions League gru...
Videoer i SKAL se tr...
Ledley King: Hot ell...
4-2-3-1 eller 4-3-3
Mest aktive emner
Silly Season 2008... [1690]
Silly Season 2007... [1279]
København - Hvem ... [1142]
Silly Season 06/07 [1018]
Silly Season 2009... [732]
KlubSupport

Næste kamp

WBA - Spurs
Lørdag d. 11.september
kl. 16:00

Der er nu kun

Vises direkte på:
Nettet
Optakt skrives af:
Atyraph
Chart.dk
Se indlæg
 Udskriv debat
Fulham-Spurs
atyrapfh
#1 Udskriv indlæg
Lagt på d. 04-03-2010 20:51
Brugers avatar

Administrator

Antal indlæg: 620

Så er der optakt til lørdags kamp.

Det er første gang jeg poster nyheder, så opsætningen bliver sikkert pudset lidt til senere.

COYS!!!

cc
#2 Udskriv indlæg
Lagt på d. 04-03-2010 22:07
Bruger

Antal indlæg: 384

Rigtig god optakt Atyrapfh !! Clap

Foolham er et af de hold vi altid har bøvl med - de tonser mere end de spiller bold- og det har aldrig været vores livret, og er givetvis også derfor jeg ikke kan fordrage dem Sad

Jeg køber gerne dit oplæg om en uafgjort ude - for ja, så klasker vi dem hjemme på The Lane i returkampen .. tror dog ikke på 2-2 .. snarere en 0-0'ert ... Hvad angår startopstillingen kunne jeg godt tænke mig om HR ville afprøve "den ultimative" venstreflanke, med BAE på venstre back, og Bale på venstre midt .. Det kommer i givet fald til at koste enten Kranjcar eller Bentley startpladsen i forhold til dit bud ...
Music Que Sera Sera, We're go'ing to Wembley Music

“It’s no use just winning, we’ve got to win well.”

eastupperblock
#3 Udskriv indlæg
Lagt på d. 05-03-2010 00:20
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 338

cc skrev:
Rigtig god optakt Atyrapfh !! Clap

Foolham er et af de hold vi altid har bøvl med - de tonser mere end de spiller bold- og det har aldrig været vores livret, og er givetvis også derfor jeg ikke kan fordrage dem Sad

Jeg køber gerne dit oplæg om en uafgjort ude - for ja, så klasker vi dem hjemme på The Lane i returkampen .. tror dog ikke på 2-2 .. snarere en 0-0'ert ... Hvad angår startopstillingen kunne jeg godt tænke mig om HR ville afprøve "den ultimative" venstreflanke, med BAE på venstre back, og Bale på venstre midt .. Det kommer i givet fald til at koste enten Kranjcar eller Bentley startpladsen i forhold til dit bud ...
Music Que Sera Sera, We're go'ing to Wembley Music

Jeg synes det luger langt væk af uafgjort... Det vil være fint med en omkamp på WHL.... Kan jeg godt acceptere... Svært at spille på Craven Cottage.
15 kampe med Spurs

10 sejre, 3 uafgjorte, 2 nederlag

www.tribunen.dk
Lupus
#4 Udskriv indlæg
Lagt på d. 05-03-2010 11:43
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 163

Med en sulten Pav, der sikkert er meget interesseret i at cementere sin nye plads i start 11'eren, så tror jeg, at vi slår dem 1-0 eller 2-1.

Vi bør undgå de pokkers returkampe, der bare resulterer i trætte spillere og flere skader!

Derek from the Lane
#5 Udskriv indlæg
Lagt på d. 05-03-2010 16:52
Bruger

Antal indlæg: 226

Interview fra Redknapp til sky sports"it will be easy to pick the team,we have only 12 fit players".Helpless

Borby
#6 Udskriv indlæg
Lagt på d. 06-03-2010 18:50
Bruger

Antal indlæg: 44

Puha.

Den her er jeg ikke så sikker på vi tager.
Selvom det er et stærkt hold vi stiller med synes jeg så sælger jeg den gerne for uafgjort, så vi kan tage den på hjemmebane.

Vi skal bare spille derudaf og jeg håber da vi tager den i aften og gerne med en sikker 2-0 på mål af Pav og Crouch.

God kamp

COYS
Besøg på White Hart Lane

Spurs - West Ham 1-0 (Pav) -> 110409
Spurs - Birmingham 2-1 (Crouch - Lennon) -> 290809

DenFede
#7 Udskriv indlæg
Lagt på d. 06-03-2010 22:31
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 5515

Min kommentar til aftenens kamp:

Zzzzzzzzzzzzzzzzz....

Lupus
#8 Udskriv indlæg
Lagt på d. 06-03-2010 23:35
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 163

Tjaeh en kamp, der vel kan betegnes som ren aktiv-dødshjælp.

NÆSTE!

cc
#9 Udskriv indlæg
Lagt på d. 07-03-2010 00:09
Bruger

Antal indlæg: 384

Skal erkende at jeg intet har set - kun resultatet på nettet ... Men umiddelbart var det jo - rent resultatmæssigt - præcis det vi kom efer ...
We're one step closer to Wembley !! Clap
“It’s no use just winning, we’ve got to win well.”

araya
#10 Udskriv indlæg
Lagt på d. 07-03-2010 07:57
Brugers avatar

Administrator

Antal indlæg: 1643

må være en af de kedeligste kampe ever, men samtidig var jeg ved at dø flere gange af angst over de skulle få et af deres lorte mål..... vi kan simpelthen ikke tabe hjemme imod det anti fodbodhold! COYS

Harry Redknapp: "I sorted out the team formation last night lying in bed with the wife. When your husband's as ugly as me, you'd only want to talk football in bed"

jonaspoulsen
#11 Udskriv indlæg
Lagt på d. 07-03-2010 10:38
Brugers avatar

Administrator

Antal indlæg: 822

Havde det sgu ligesom dig Friis.

Sad med hjertet oppe i halsen flere gange. Havde de scoret havde vi været ude. Vi fik hvad vi kom efter. Nu må vi bare håbe at vi kan gøre arbejdet færdigt hjemme.

COYS

rayc
#12 Udskriv indlæg
Lagt på d. 07-03-2010 11:06
Bruger

Antal indlæg: 188

jonaspoulsen skrev:
Havde det sgu ligesom dig Friis.

Sad med hjertet oppe i halsen flere gange. Havde de scoret havde vi været ude. Vi fik hvad vi kom efter. Nu må vi bare håbe at vi kan gøre arbejdet færdigt hjemme.

COYS

...når nogle af vores midtbanespillere er klar!

ossie
#13 Udskriv indlæg
Lagt på d. 07-03-2010 11:52
Administrator

Antal indlæg: 912

bale på midtbanen var super - så mangler vi bare at modric rammer dagen offensivt på den centrale, fordi defensivt gik det ok - specielt i betragtning af at det var mod en fem-mands midtbane. og så med lennon på højre flanke - mums.

Synes egentlig at kommentatorerne dækkede kampen godt - specielt detaljen omkring de manglende dybdeløb i angrebet var rigtig.
nå.... vi nakker dem på white hurt!
Redigeret af ossie d. 07-03-2010 13:03
"Ossie's Dream - Ossie's Scream - Ossie's Cream"
What happens in London, Stays in London

DenFede
#14 Udskriv indlæg
Lagt på d. 07-03-2010 14:48
Brugers avatar

Bruger

"Vi kom hvad vi kom efter"???

Mener I seriøst det? At det er fedt med endnu en kamp til vores program. Det havde sgu da været federe, at vinde , så vi var fri for at skulle presse spillerne endnu mere. Selvfølgelig er det bedre end et nederlag, men alligevel.

jonaspoulsen
#15 Udskriv indlæg
Lagt på d. 07-03-2010 16:17
Brugers avatar

Administrator

Antal indlæg: 822

Ville sgu også gerne have vundet, men med Fulhams form i betragtning, så er et uafgjort resultat ganske ok.

dave
#16 Udskriv indlæg
Lagt på d. 07-03-2010 16:24
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 104

Er også okay tilfreds med en uafgjort. Jeg synes vi langt hen ad vejen viser at vi er det bedste hold og i perioder foregik alt spillet på deres halvdel. Men med Modric' defensive pligter forsvandt en stor del af det kreative af vores spil på den sidste tredjedel af banen og vi blev derfor aldrig rigtigt farlige. Når Fulham så samtidigt står og pakker sig foran eget felt kan man ikke forvente mange mål.

Returkampen SKAL simpelthen vindes og det forventer jeg også den bliver.

Mikkel_Petersen
#17 Udskriv indlæg
Lagt på d. 07-03-2010 19:45
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 383

DenFede skrev:

Mener I seriøst det? At det er fedt med endnu en kamp til vores program. Det havde sgu da været federe, at vinde , så vi var fri for at skulle presse spillerne endnu mere. Selvfølgelig er det bedre end et nederlag, men alligevel.

Enig med dig DenFede.

Endnu en kamp med vores skadesramte trup er sgu ikke det vi kom efter. Det var i hvert fald ikke hvad jeg ønskede, og tror heller ikke Harry synes det er det fedeste. Jeg må sige, at selvfølgelig bedre end nederlag, men en sejr havde godt nok været mere hvad jeg ønskede.
Redigeret af Mikkel_Petersen d. 07-03-2010 19:46
15 kampe med Spurs
6 sejre - 4 uafgjort - 5 nederlag
Målscore: 25 - 18
Målscorere: Defoe 3, Iversen 3, Keane 2, Marney 2, Armstrong 2, Ziege 2, Klinsmann 1, Anderton 1, Sherwood 1, Kanoute 1, Poyet 1, Ziegler 1, Mendes 1, Dawson 1, Pavlyuchenko 1, Lennon 1, Selvmål 1

spursfc
#18 Udskriv indlæg
Lagt på d. 07-03-2010 20:00
Brugers avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 4121

Mikkel_Petersen skrev:
DenFede skrev:

Enig med dig DenFede.

Endnu en kamp med vores skadesramte trup er sgu ikke det vi kom efter. Det var i hvert fald ikke hvad jeg ønskede, og tror heller ikke Harry synes det er det fedeste. Jeg må sige, at selvfølgelig bedre end nederlag, men en sejr havde godt nok været mere hvad jeg ønskede.

Uafgjort er da IMO et super resultat.

Jeg er nu ret sikker på at Harry kom efter et uafgjort resultat hvilket den nedenstående udtalelse fra ham også tyder på. Men selvfølgelig ville han gerne have afgjort den i første forsøg det er da logik.

"You come here and you take a draw," stated Harry. "I'm not
disappointed to come here and get a replay.

"You only have to look at their home record, they are solid at Craven
Cottage and difficult to beat, so it was important for us not to lose.

"They've just knocked Shakhtar Donetsk, the holders, out of Europe and
that says a lot about them.

"They are difficult to break down, well coached, well managed and not
easy to play against, so to come away with a replay now gives us a
good chance."

Redigeret af spursfc d. 07-03-2010 20:01
Carling Cup Winners 2008 Tottenham Hotspur

www.spurs.dk
DenFede
#19 Udskriv indlæg
Lagt på d. 07-03-2010 20:27
Brugers avatar

Bruger

Ja, det er da bedre end et nederlag... Mht. Harry, så undrer det mig, at han ikke sagde "They did well and deserved their win"...

Men fair nok, hvis jeg er den eneste, der er skuffet over resultatet. I mine øjne skal vi slå Fulham uanset hvor "stærke" de er på hjemmebane.

Borby
#20 Udskriv indlæg
Lagt på d. 07-03-2010 21:44
Bruger

Antal indlæg: 44

0-0 det var vel det sikreste kryds i lange tider.

Synes det var to hold som ikke ville ofre deres organisation for muligheden for at vinder.

Synes vi kan være tilfredse med at vi får muligheden for at tage den på WHL, og med udsigten til at semi mod Pompey og en evt. finale mod Chelsea = euroleague efter sommerferien, er jeg ikke så nervøs.

Jeg kan godt forstå folk er skuffede, men vi er lidt hårdt ramt lige pt. også selvom vi så skal spille en kamp mere. Lad os så bare håbe vi har lidt flere klar.
COYS
Besøg på White Hart Lane

Spurs - West Ham 1-0 (Pav) -> 110409
Spurs - Birmingham 2-1 (Crouch - Lennon) -> 290809

Spring til debat:
Select your language
Danish Language Danish   English Language English
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 4

Brugere online: 2
jens_p, mh

Antal brugere: 1,317
Nyeste bruger: kompa
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

10/09/2010 13:32
Det samme har Pav, så man kunne måske godt bruge Keane nu, Gio tror jeg ikke på.

10/09/2010 13:17
Selvfølgelig er det røv med JD Bugs - omvendt har han (bortset fra de 3 kasser for landsholdet) været helt blank i LANG tid .. De andre gutter skal nok tage over !!!! COYS

10/09/2010 13:06
Det har jeg læst før - ikke noget at sige til, at han måske har brokket sig lidt

10/09/2010 13:03
This would suggest this is not the first outburst or the first time he has trodden on the toes of a member of the coaching staff.

10/09/2010 13:03
ITK: About a week before the end of August Keane had a major open bust up with Joe Jordan on the training ground. By all accounts all the coaching staff want him out of the club. This would suggest th

10/09/2010 12:37
Great... Frown

10/09/2010 12:36
Hilarious

10/09/2010 11:47
Lad os så få Kane op i truppen... han er skarp. Den nye Lee Barnard...

10/09/2010 11:44
WHAT...3 måneder! Så er det slut med at lade spillere gå til det engelske landshold. Det er trodsalt Klubben der betaler deres løn.

10/09/2010 11:11
http://www.tottenh
amhotspur.com/news
/articles/defoe-up
date-100910.html

Copyright © 2009
Udviklet af Spurs.dk - White Hart Danes