|
Århus - Hvem kommer på The Golden Lion?
|
| miguel04 |
Lagt på d. 14-10-2005 00:41
|

Bruger
Antal indlæg: 1173
|
Bosat i københavns-området, er mit stamsted, hvor jeg ser SPURS selvfølgelig Oleary's (hvor ellers?). Men jeg har det problem at jeg næste weekend altså når vi møder Man U. den 22/10 er på weekend-ophold i ebeltoft. Det er jo så oplagt at tage til Århus og møde nogle WHD fra århus-området. Men hvor mødes i? Jeg har selv nogle gange været på bridgewater, men her på spurs.dk kan jeg læse at det er SH (Sherlock Holmes) i mødes.
hvor er det bedste sted at se SPURS?
COYS
Mikkel
Redigeret af spursfc d. 03-05-2010 13:07
We are the Shelfside, We are the Shelfside, We are the Shelfside Tottenham |
| |
|
|
| Schack |
Lagt på d. 14-10-2005 09:57
|

Administrator
Antal indlæg: 521
|
Ja, vi fra Århus er også selv lidt splittede omkring det 
For mig personligt er det nærmest ét fedt. Begge steder er gode, men jeg hælder mest til Bridgewater, fordi der generelt plejer at være flest Spurs-supportere. Til både kampen mod Chelsea og Arsenal var der en klar overvægt af Spurs'ere (nok mest mod russerne), men det bliver helt sikkert ikke situationen mod Man United. Derfor går mit forslag på, at vi alle møder op på Bridgewater for at kunne give Manchester Buccaneers lidt modstand på fan-fronten! |
| |
|
|
| miguel04 |
Lagt på d. 14-10-2005 12:39
|

Bruger
Antal indlæg: 1173
|
ok så ses vi på bridgewater...
We are the Shelfside, We are the Shelfside, We are the Shelfside Tottenham |
| |
|
|
| SIR Bill |
Lagt på d. 25-10-2005 22:56
|
Bruger
Antal indlæg: 220
|
Har godt nok Canal Plus derhjemme, men vil gerne lokkes til Bridgewater eller Sherlock H. til Arsenal kampen, hvis andre dukker op??
'We are the f...ing Real Madrid of London, except we have a town hall instead of a cathedral' - Trevor Tanner. |
| |
|
|
| ZareBa |
Lagt på d. 25-10-2005 23:59
|

Bruger
Antal indlæg: 834
|
Jeg håber at jeg kan få en time før fri end normalt, så jeg kan deltage i løjerne på SH
'Darren Anderton has had so many x-rays that he got radiation sickness.' - Sir Alan Sugar.
|
| |
|
|
| Kaninen |
Lagt på d. 26-10-2005 13:37
|
Bruger
Antal indlæg: 560
|
Kan ikke forstå i ikke også kommer på O'Leary's  |
| |
|
|
| ZareBa |
Lagt på d. 26-10-2005 18:23
|

Bruger
|
og vi kan ikke forstå at I ikke vil komme på Sherlock Holmes
'Darren Anderton has had so many x-rays that he got radiation sickness.' - Sir Alan Sugar.
|
| |
|
|
| Kaninen |
Lagt på d. 26-10-2005 19:30
|
Bruger
Antal indlæg: 560
|
ZareBa skrev:
og vi kan ikke forstå at I ikke vil komme på Sherlock Holmes 
Det er fordi jeg ikke er så god til fremmedsprog  |
| |
|
|
| ZareBa |
Lagt på d. 26-10-2005 23:35
|

Bruger
|
Nå Århus-drenge...Nu hvor jeg drager til smilets by for at få det store smil på, hvor skal vi så se Spurs-Arse? Vi skal da samles så mange som muligt og taunte The Mooners, når de taber på lørdag 
Jeg er stemt for at vi alle mødes på SH, da det er mit favorit sted...Hvad siger i andre?
|
| |
|
|
| SIR Bill |
Lagt på d. 27-10-2005 11:14
|
Bruger
|
Jeg hælder også til SH, men tager selvfølgelig derhen hvor der er flest!
Bliver hyggeligt at møde dig igen Allan - Er Claus på SH?
Redigeret af SIR Bill d. 27-10-2005 11:14
'We are the f...ing Real Madrid of London, except we have a town hall instead of a cathedral' - Trevor Tanner. |
| |
|
|
| ZareBa |
Lagt på d. 27-10-2005 20:41
|

Bruger
|
Ja, Claus kommer på SH, da han har boykottet Bridge, efter at de spillede Glory, Glory ManUre efter ManUre's sejr i sidste sæson...
Det bliver skam også rart at se dig igen
|
| |
|
|
| ZareBa |
Lagt på d. 31-10-2005 19:17
|

Bruger
|
Hvormange herfra var på Sherlock Holmes i lørdags?
Jeg og Sir Bill var der, men der var faktisk en pæn slat der jublede da Ledley headede os foran...
|
| |
|
|
| Ham Sjael |
Lagt på d. 01-11-2005 22:00
|
Bruger
Antal indlæg: 107
|
Var endelig kommet på Tante Olga og så sad der sgu' kun et par stykker i alt, bl.a 2 Arsehullerfans. Havde nær kvalt dem da Pisser scorede til 1-1. |
| |
|
|
| Schack |
Lagt på d. 10-11-2005 17:24
|

Administrator
Antal indlæg: 521
|
Til århusianerne:
Nu er det blevet undersøgt, og hverken Sherlock eller Bridgewater vil give rabat på øl, for deres øl er, efter egen mening, billige i forvejen - og det er jeg sådan set enig i. Alligevel synes jeg, at vi én gang for alle skal have aftalt et stamsted - måske kan vi få lov til at få indrammet en Spurs-trøje på det pågældende sted. Dette vil jeg personligt undersøge, hvis blot vi kan opnå en form for konsensus i denne sammenhæng. Da det ikke er muligt at oprette afstemninger i forummet, gør vi det "old school" (skriv gerne begrundelse):
Hvilket sted foretrækker du at se Spurs i Århus? |
| |
|
|
| SIR Bill |
Lagt på d. 10-11-2005 17:36
|
Bruger
|
Har altid selv foretrukket SH, men kun fordi at det var den jeg først blev introduceret for. Har aldrig set fodbold på Bridgewater (kender en som boykottede stedet fordi de spillede Glory Glory Man Utd) efter en af deres sejre. Så det er vel min modargumentation.
Det skal dog siges at jeg møder gerne hvor end der er fuld opbakning!!
| |
|
|
| THFC |
Lagt på d. 11-11-2005 17:43
|

Bruger
Antal indlæg: 32
|
Schack skrev:
Til århusianerne:
Nu er det blevet undersøgt, og hverken Sherlock eller Bridgewater vil give rabat på øl, for deres øl er, efter egen mening, billige i forvejen - og det er jeg sådan set enig i. Alligevel synes jeg, at vi én gang for alle skal have aftalt et stamsted - måske kan vi få lov til at få indrammet en Spurs-trøje på det pågældende sted. Dette vil jeg personligt undersøge, hvis blot vi kan opnå en form for konsensus i denne sammenhæng. Da det ikke er muligt at oprette afstemninger i forummet, gør vi det "old school" (skriv gerne begrundelse):
Hvilket sted foretrækker du at se Spurs i Århus? vil bare informere om at der hænger en spurstrøje på BW og som i kan hører så ser jeg altid spurs på BW |
| |
|
|
| siers |
Lagt på d. 12-11-2005 11:51
|

Bruger
Antal indlæg: 16
|
Jeg foretrækker også BridgeWater når jeg skal se drengene i aktion. Billige øl, god stemning, mange mennesker og så er der en gammel engelsk spurs fan ved navn Paul derinde som giver et særligt autentisk skær over stemningen.  |
| |
|
|
| ZareBa |
Lagt på d. 12-11-2005 15:43
|

Bruger
|
Ja han tager desværre til Århus og ser kampene, for han bor faktisk i Randers
|
| |
|
|
| ZareBa |
Lagt på d. 16-02-2006 11:51
|

Bruger
|
Hva' så Århus...Skal vi mødes Bridgewater for at se Spurs - Wigan (direkte ) ??
Jeg møder i hvert fald op, da ingen i Rnaders viser kampen Live 
|
| |
|
|
| SIR Bill |
Lagt på d. 16-02-2006 15:26
|
Bruger
|
Jeps...Allan, jeg er klar på et smut ned til Bridgewater. Men må, på trods af lørdagens strabasser, nok skuffe dig og nye cola!
| |
|